Gözlerimi yine o sabahdaki gibi huzur ile açtım. Kuzey'e baktığımda hala mışıl mışıl uyuyordu.Onu uyandırmamayı Özen göstererek yataktan kalktım. Tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim.
Odaya geri döndüğünde Kuzey çoktan uyanmıştı ve yatağı topluyordu. Gülümseyerek "Günaydın" dedim
O da gülümseyerek yanıma gel ve belimden tutup kendisine çekti." Günaydın güzelim " utanarak gözlerimi kaçırdım. Kuzey anlıma bir öpücük bırakıp giyinme odasına gitti.
Yaptığı bu hareketler kalbimin hızlanmasına sebep oluyordu.Ben de önceden hazırlamış olduğum kıyafetleri dolaptan çıkararak üzerime giydim.
Saçlarıma hafif şekil verip lip balm mı sürdüm. Ben hazırlandım da kuzeyde giyim odasından çıkıyordu beni görür görmez gözlerinden çıkmaya başladı.
Sabah yaptığı gibi yine belimden tutup beni kendisini çekti ve dişlerini sıkarak konuşmaya başladı.
" mila abimlerle aynı evdeyiz şöyle giyinme" aslında açık giyinmiyordum ama nedense Kuzey sorun çıkarıyordu.
" Kuzey Onlar senin abin ve benim de ailem " dediklerim kuzeyi bir süre gülümsetse de yine Kaşlarını çatıp konuştu.
" Ben senin derinliklerini inemiyor Ken başkalarının sana bakması hoşuma gitmiyor" bunu söylerken enseme doğru inmişti ve nefesi her enseme çarptığında Tüylerim diken diken oluyordu grip bir his içerisindeydim.
" Bu yüzden Mila sadece bana özel olmanı istiyorum 5 seneden beri" bu oynama uzun bir öpücük kondurup "hadi aşağı inelim" dedi.
Ben donup kalsam da ayaklarım onu takip etmişti. Hatta Zihnim bile
Kuzey'in elibelinde aşağı indiğimizde diğerleri kitaptan kalkmış kahvaltı hazırlamaya başlamışlardı Kuzey babamların yanına giderken ben de annemlerin yanına gittim ve onlara yardım etmeye başladımBen kahvaltı hazırlarken Annemlerin bana iltifat ettiklerini duyuyordum beni gerçekten seviyorlardı ve bana bir gelin gözüyle değil bir aile gözüyle bakıyorlardı .
Kahvaltı hazır olduğunda babamları çağırdık. Kuzey çoktan oturmuş Ben de onun yanına oturacakken Nida oturmamı engellemeye çalıştı.
Kaşlarımı çatıp ona Keskin bir bakış attığımda benden özür dileyip halanın yanına oturdu.
Kimse bir şeyi Farketmeden olayı kapatmıştık.Her zamanki gibi kahvaltımızı bitirince kadınlar olarak bulaşıkları yıkadık. Ve tabii ki Nida ve hala yardım etmem işte bir de terbiyeliyiz diye geçiniyorlardı.
Işlerimiz bittiğinde hep beraber bahçeye geçip sohbet etmeye karar verdik. Güzel bir sohbetin içerisindeyken Kuzey'in telefonu çaldı.
Kulağıma eğilip işyerinden aradıklarını söyledi Halbuki ondan böyle bir şey yapmasını istemiyordum ona güvenim sonsuzdu.
Telefon görüşmesinden sonra yanımıza gelip artık kendi evimize dememizin gerektiğini söyledi iş yerinde bazı işlerin biriktiğini söyledi.
Kuzey'in karısı olarak onu onayladım ve yukarıya eşyalarımızı toplamaya gittik Annem kalmamı ısrar etse de Kuzey'in yanında kalmak istiyorum.
Apar topar eşyalarımızı topladığımızda Diğerlerine Veda edip evden ayrıldık Tabii giderken yine ben onları davet etmiştim ve yine Kuzey arıza çıkarmıştı.
Kuzey ile eve geldiğinizde saat çoktan biri geçmişti Kuzey hızlıca takımını üzerine giyip iş yerine gideceğini söyledi. Akşam geç gelebileceğini söyleyince yüzüm düşmüştü.
Anlıma uzun bir öpücük bırakıp evden çıktı hazır evde kimse yokken ben de uzun bir duşa girmeye karar verdim.
Küveti su ile doldurup içine Biraz jel sıktım ve köpürt tüm.
Küvetin içine girdiğimde sanki gevşemiş Team o evde sıkılmıştım annemler ve diğer kızlar yüzünden değil Nida ve Mehtap hala yüzünden olmuştu beni zora sokma ya çalışmışlardı.Ama biz kuzeyle birbirimize çok seviyorduk ve bizi hiçbir güç ayıramayacaktı.
Duştan çıkıp güzelce bornozum a sarıldım üzerimdeki bornozu Çeyizim için almıştık kırmızı bordo karışımı bir rengi vardı.Ağır duştan çıktım giyinme odasına girdim iç çamaşırı çekmecemi açıp içinden İç çamaşırlarımı aldım ve üzerime girdim dolaptan da aldığım kalın pijamaları geçirip aşağı salona indim ve televizyondan bir şeyler izlemeye başladım.
Karnım kurul adında mutfağa giderek kendime aperatif bir şeyler hazırladım. Salamlı sandviç ile meyve suyumu içerken saat çoktan dokuza geliyordu.
Kuzey gerçekten geç geleceğini söylemişti ama bu kadar da geç beklemiyordum genelde evde tek kalmayı sevmezdim Hatta Korkardım.
Korkakça bir nefes verip salona geri döndüm. Saatler ilerledikçe ilerliyordu ve saat 10'a yaklaşıyordu. Birden elektriklerin kesilmesi ile Çığlık atıp ağlamaya başladım.
Kapı ardı ardına yumruklanıyor ve ismim söyleniyordu kapıdaki'nin Kuzey olduğunu anladığımda Ben de ona bağırmaya başladım.
"Kuzey lütfen gel çok korkuyorum " Kuzey hızlıca Kapıyı açıp yanıma geldi yanıma geldiği an ona Sıkı sıkı sarıldım son birkaç gündür bulamadığım huzuru onda buluyordum.
"Geldim güzelim geldim korkma" hıç kırıklarım arasında konuştum. "B-beni bırakma olur mu kuzey ben tek kalmaktan korkuyorum "
Daha fazla konuşamayacağım mı anlayınca başımı Kuzey'in göğsüne yasladım kuzeyde anlamıştı daha fazla dinlemeyeceğim i beni kucağına alıp kulağıma fısıldayarak odaya götürürdü.
Beni yatağımıza yatırıp O da yanıma yattı ve ben uyuyana kadar yanımda kaldı.
Kuzey'den
O uyuyana kadar yanında yatmış saçını okşamış ve onu güzel sözler söylemiştim o uyuyunca giyim odasına gidip üzerime pijamalarımı geçirdim.Biliyordum evde tek kalamıyor du ama işimin bu denli uzun süreceğini ben de bilmiyordum Keşke ondan da götürse yedim ama iş yerinde olaylar kabarmıştı
Bir mafya şirketi bize dava açmıştı. Yaz onu götür seydim ona bir şey olabilirdi. Evde kalması daha güvenli olurdu.
Üzerimi değiştirdim de ben de yanına yatarak huzur dolu kokusuyla uyuyakaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik +18
Fiksi Remaja5 sene. Tam 5 sene beklemişti kuzey mila'yı artık ona ait olacaktı. Onun olacaktı.