4

75.6K 1.3K 1.1K
                                    

Ertesi gün olmuştu. Bugün kına olacaktı. Ve ben nedensiz bir şekilde mutluyum. Dün kuzey beni sevdiğini söylemişti ve nedensizce yine mutlu olmuştum.

Sanki onu senelerdir tanıyor gibiydim. Dün gece dedikleri aklıma takılmış olmalıydı.

Çalan alarmımı kapatıp hazırlanmaya başladım. Bugün bütün kızlar olarak hamama gidecektik.

Akşamdan hazırlamış elinden alarak annemle Evden çıktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Akşamdan hazırlamış elinden alarak annemle Evden çıktık.
Buluşacağımız Tamam o gidene kadar annemle konuşmamıştım Hatta bakışmamıştım bile.


Aklıma babamla o gece söyledikleri şey geldi. Kafamı iki yana sallayıp bunları unutmaya çalıştım.

Buluşacağımız yere geldiğimizde Şule annemler çoktan gelmişti.
Her zamanki gibi sıkı bir sarılma ile selamlaştık.

fazla oyalanmadan hamama girdik. Bildiğim kadarıyla hamam onlara aitti. Kuzeyler gerçekten çok varlıklı insanlardı.

Içeri girip bizim için ayrılan dolapları eşyalarımızı koyduk Üzerimizdeki çıkararak hamama girdik.

Ve içeride bizden başka kimse yoktu. Kimsenin olmaması beni rahatlatmıştı sonuçta kimseye bir yerlerini göstermek istemezdim.

Içerde çeşit çeşit sepetlerin içinde çeşit çeşit meyveler vardı Bunların hepsi benim kına gecem için düzenlenmişti nedensizce yine bir mutluluğa kapıldım.

"Kız Oturmaya mı geldik hadi kalkın oynayalım"
İnci abla Her zamanki gibi deliliğini yapmıştı.
Ceylin ve diğerleri deyince ablaya uyarak ellerine birkaç tane çalgı aldılar ve oynamaya başladılar.

Ben ise yerimde oturmuş onları izliyorum gülerek. Bu yaşadığım şeyler yersen garipti ama bana mutluluk veriyordu.

İnci abla kolundan tutarak Beni ayağa kaldırdı Ben de kırmayarak oynamaya başladım gerçekten çok hareketli bir aile verdi şu zamana kadar hiç bu kadar mutlu Olmamış bu kadar gülmemiştim Eskiden Annemle beraber oturup hep giderdik ama Sonlara doğru O da Beni Ağlatmaya başlamıştı

O zamanlar çok düşünmeyerek oynamaya devam ettim. Oynayıp eğlendikten sonra oturup meyveleri yedik meyveleri yerken de sohbet ediyorduk.

"Vallahi Abim çok şanslı senin kadar güzel bir kadınla evleniyor"
Ceylin iltifatı üzerine utandım.

"Ya ama benim anlamadığım benim soğuk Nevale ağabeyimle neden evlenirsin ki" Nazlı biraz haklıydı gerçekten çok soğuk ve sert bir insandı ama Belki de içi çok sıcak bir insandı zamanla anlayacaktım.

Zoraki Evlilik +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin