Gözlerimi açtığımda kuzey yanımda yoktu. Nereye gitmişti bu saatte. Merakıma yenik düşerek yataktan kalkıp aşağıya bakmaya gittim.
Aşağı indiğimde kimseler yoktu Evde tek başıma kalmıştım. Ev boşken duşa girmeye kararverip yukarı çıktım.
Sıcak bir duşun ardından üzerime rahat şeyler giyip aşağıya kahvaltı hazırlamaya gittim.
Havalar soğumaya başladığı için kalın giyinmiştim. Kahvaltımı ettikten sonra kuzeyi merak ettiğim için bir kaç defa onu aramıştım. Ama açmamıştı. Çok merak etmiştim.
Bir kaç saat evde oturduktan sonra merakıma yenik düşerek üzerimi değiştirmeden şirkete gitmeye karar verdim.
Korumalara beni götürmelerini söyledim. İkiletmeden götürdüler.
Şirkete geldiğimde şirketteki herkes yoktu. Neden kimse yoktu.İçeri girerek kuzeyin odasının olduğu kata geldim. Gördüğüm şeyle şok oldum. Ellerinde silahlar olan adamlar şirketteki herkesi rehin almıştı.
Herkes yerde oturuyordu ve kıpırdayamıyordu. Korkudan hemen bir kenara saklandım. Neler oluyordu burada.
Bir kaç dakika orayı izleyip. Polisi aramaya karar verdim. Hızla numarayı çevirip aradım. 2. Çalışta açıldı.
Polise her şeyi anlatıp şirketin adresini verdim. Biraz daha oturuken birden ensemde bir ağrı hissettim ve gerisi karanlık.
************************************
Gözlerimi açtığımda şirket çalışanlarının yanındaydım. Lanet olsun beni yakalamışlardı. İçimden küfürler ederken birisi kolumj dürttü." mila hanım"
"efendim"
"kuzey beyi aradınız mı"
"açmıyordu bende polisi aradım"
" tamam çok iyi yapmışsınız"
Birden adamlardan birinin bağırması ile irkildik. "siz ne konuşuyorsunuz!"
" bir şey konuşmuyoruz"
" kesin öyledir gel bakiyim buraya"
Diyerek yanıma geldi ve hızla kolumu tutarak beni çekiştirdi ve başka köşeue fırlattı. Canımın acısı ile inledim."ah! Yavaş ol"
"Kes sesini"
Cevap vermeden ayak bileğime baktım. Burkmuştum. Ayak bileğime masaj yaparak ağrısını dindirdiğim sırada dışarıdan siren sesi geldi.
Adamlar sinirli bir şekilde bapırmaya başkadılar.%kim aradı lanet polisi!"
Kimse bana bakmıyor derken adamlardan birisi bana baktı ve bağırmaya başladı.
"sen yaptın değil mi en son gelen sendin. Seni öldürücem pislik."
Diyerek üzerime gelmeye başladı. O geliyor bende uzaklaşıyorum ama ayağımın ağrısı yüzünden kıpırdayamamıştım daha fazla.
En sonunda boğazımdan tutarak kaldırdı beni. çırpınıyordum ama o umursamıyordu.
Birden kuzeyin sesi adam ve ben donup kaldık. "bırak lan karımı?"
Kuzeyin sesi tehditkar idi. Ve elinde silah vardı."ooo kuzey bey buralarda mıydınız?"
Dedi ukala bir şekilde.
" karımın konuyla alakası yok bırak karımı""ama o senin zafın ve onu bırakmaya niyetim yok güzel bir karın var"
"ağzını sikerim lan senin!!"
Adam kuzeyi takmadan beni sıkmaya devam etti. Adam belinden silahını çıkarıp karnıma dayadı. Hayır vurulamazdım ölemezdim.
"hayır yapma lan!"
Ve o iğrenç ses
TAK!
Bölüm sonuuuuu biteler artmaya başladı eğer beğenmezseniz bölüm gelmeyecek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik +18
Teen Fiction5 sene. Tam 5 sene beklemişti kuzey mila'yı artık ona ait olacaktı. Onun olacaktı.