Kendisine baktığımı anlayınca geri önüne dönüp yanındaki kız ile konuşmaya başladı. Kapı açıldı ve içeri bayan hoca olduğunu düşündüğüm kişi girdi. Kimse ayağa kalmayınca bende kalkmadım. Suga ya dönüp" ders ne?" diye sordum. Bana kafasını çevirip " coğrafya" dedi. Şansıma tüküreyim yaa.yeni okulumda ilk dersim coğrafyamıydı. Offfff...
40 dk sonra.......
Ders çok şükür bitmişti. Ama bende bitmiştim. Suga" sana okulu gezdirmemi istermisin? hem de kantinede ineriz" dedi. Kafamı sallayıp ayağa kalktım. Ve sınıftan dışarı çıktık. "Sanırım kantine gidiyoruz" dedim. " evet" dedi önüme döndüm. Kantine indiğimizde susadığımı hissettim. Arkamı döndüğümde ise suga birisiyle konuşuyordu. Bende su almak için adama parayı uzatırken" su " dedim. Parayı aldı artanıyla birlikte suyuda verdi. Arkamı döndüğümde suga ile burun buruna geldik. Konuşsam dudağı dudağıma değecekti. Bir adım geri gittim ve gülümsedim. Suga" özür dil-" sözünü kestim. "Yooo sorun değil" dedim ve gülümsedim. O da bana gülümsedi. Kantinden çıktık" lavabo nerede?" diye sordum." koridorun sonunda" dedi. Teşekkür ettim ve suyumu ona verip lavaboya doğru yürüdüm. Ders zili çaldığı için ortalıkta kimse yok gibi gözüküyordu. Lavabonun tam önünde jimin ile yanında oturan kızın birbirlerini yer gibi öptüklerini gördüm. " afedersiniz ama yiyişmenize şu köşede devam edermisiniz?" dedim." lavaboya gireceğim." ikiside anında bana döndü. Kız bana pis pis bakmaya başladı. " tabii başka isteğin?" dedi. Alay dolu sesi ile. Kolundan tutup kenara doğru ittirdim ve lavaboya girdim. İşimi halledip elimi yıkayıp lavabodan çıkacakken yine köşede birbirlerini yediklerini gördüm. Jimin kızdan dudaklarını ayırmadan sınıfa girene kadar beni izledi. Sınıfa girdim ve hocadan özür dileyip yerime oturdum. " jessica, jimin ile beth i bul ve gel hoca çağırıyor de!" dedi. O an şoka uğradım. " peki hocam" dedim ve sıradan kalktım. Kapıyı açıp dışarı çıktım. Köşeyi dönerken sert bir şeye çarptım ve dengemi sağlayamayıp yere düştüm. Gözlerimi açtığımda üstümde jimin vardı. Kalkacak gibi durmuyordu. Ben göğsünden ittirince kalktı. Hemen bende ayağa kalktım. " şey hoca seni ve beth i çağırmamı söyledi" dedim. Kafasını sallayıp" beth aşağıda onu çağırıp geleceğimi söyle" dedi. Sinirlendim ve " aaa postacı bellediniz beni git kendin söyle be!" dedim. Kaşlarını çattı. Üstüme doğru yürümeye başladı. O geldikte ben geri gitmeye başladım. Sırtım soğuk bir şeye çarpınca durmak zorunda kaldım. Bileklerimden tutup ellerimi ellerine kenetledi. Ve kaçmamı engelledi.o sırada beth" jimin? hayatım " dedi. Jimin onun sesini duyar duymaz beni bıraktı ve bir iki adım geri çekildi. " hoca sizi çağırıyor" dedim ve hızla sınıfa girdim. Benim ardımdan onlarda girdi. Yerime oturdum ve kafamı sıraya yasladım ve uyumaya çalıştım. Ama zil çaldı ve birisi omzuma dokundu. Kafamı kaldırıp kim diye baktığımda tanımadığım bir kızdı. " merhaba ben lisa" dedi. Kız çok tatlı ve masum görünüyordu.
(Lisa)
" merhaba ben jess" dedim. Biraz konuştuktan sonra arkadaş olduk. Ve çok iyi anlaşmaya başladık. Son derste bitmişti zaten. Lisa yanıma gelip "yarın alışverişe gidelim mi?" dedi. "Neden olmasın" dedim. Ve okuldan ayrılıp eve doğru yürümeye başladım ama önümde siyah bir araba durdu ve beni kolarımdan tutarak içeri çekti...Oy ve yorum atmayı unutmayın yarın yeni bölüm gelir. Sizce jessi arabaya çeken kim? Ve ya jess' i kaçırıyorlar mı? Tahminlerinizi yorumlara yazmayı unutmayın yarın görüşürüzzzz💛💙😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonuna kadar!
ChickLitLoseva: 19 yaşında. Sert bir o kadar da asi bir kız.siyahın bir açık tonu olan gözleri, kestane renginde dalgalı saçları , bembeyaz teni , uzun boyu ve fiziği ile mankenlere taş çıkaracak biri. Wattpad de alışılmışın dışında olan bir kız. Lisa: 19 y...