Banyodan bornozumla çıktım ve koşarak yatak odasına geçtim. Hemen üstümü giyindim. Pembe kazak ve siyah pantalon giydim. Saçımı tarayıp açık bıraktım. Saçım kalçamın üç karış üstünde bitiyordu. Aşağıya indim. Jimine bakmadan mutfağa gittim. " trip mi atıyorsun?" kapıya yaslanmıştı. " ne bekliyordun sana karşılık vermemi mi?" jimin bana yaklaşmaya başladı. " benden uzak dur !" diye bağırdım. Sinirlenmiş olacak ki" niye böyle davranıyorsun!? " diye bağırdı. " ne bekliyorsun? Yatağımı açıp gel dememi mi? Ya da öpüşüne karşılık vermemi mi? Sana hatırlatayım unutmuşsun çünkü. Biz zorla evlendirildik. Ben senin oyuncağın değilim!" dedim. " doğru biz zorla evlendik!" dedi. Kafam karışmıştı bu beth i sevmiyormuydu neden buna bukar kafayı taktı." ama sende haddini bilip bana yanaşmaya çalışma!" ne ben mi? Ağlamaya başladım" namusuma laf edecek kadar mı düştün?" dedim. Bana bakarak " kimin namusu var? Senin mi ?" diyerek kahkaha attı. Yukarı çıktım. Elie telefonumu alıp suga yı aradım.
- aradığınız suga ya ulaşılamıy-
Dur bir saniye sen ağlıyormusun?
- suga buluşalım mı?
- T-tamam
Dedi ve kapattı. Adresi mesaj attım. Ve kol çantamı ve montumu alıp aşağıya indim. " onunla buluşmaya gidiyorsun değil mi?" kendisine dolu gözlerimle baktım. " özür dilerim bir anlık sinirle ne dediğimi bilemedim" dedi. Daha çok sinirlendim. Ve yüzüne bir tokat attım. Kapıyı açtığımda suganın tam kapıyı çalmak üzere olduğunu gördüm. Bir bana ve bir jimine bakıp tek kaşını kaldırdı. " iyimisin güzelim ?" dedi. Kendisine sarıldım. Daha çok ağladım. Arkadan kapı çarpma sesi gelince bir anda irkildim. Elimden tutup beni beyaz arabasına bindirdi. Sahile doğru sürmeye başladı. Geldiğimizde aşağıya inmedik. Dışarısı soğuktu. Bana dönüp " jiminin orada ne işi vardı?" dedi. " jimin benim kocam ama sakın yanlış anlama yani sahte kocam babamın şirketi batıyor ve. Jiminin babasına para karşılığında beni sattı." dedim. Bana bakışı değişmişti. " senin her zaman yanındayım boşanmak istersende yanındayım" dedi. Sarıldım o da bana karşılık verirken daha çok sarıldım. "Tamam bu kadar duygu sömürüsü yeter şimdi seni tekrar eve bırakacağım yarın için hazırlan sana bir süprizim olacak. Birde sana bir şey yapmaya kalkışırsa ve ya kalbini kırarsa da hemen beni arıyorsun" dedi tamam anlamında kafamı salladım. Eve bıraktıktan sonra anahtarla kapıyı açtım. Oturma odasına eşyalarımı bıraktım. Yerde kız eşyalarını gördüm. Sonra beline kadar battanye ile çıplak yatan jimine. Üst kattan " jimin hayatım kim geldi?" dedi beth. Üstünde jiminin bornozu vardı. Jimin kafanı kaldırıp bana ve beth e baktı. Üstündeki battaanyeyi kaldırdı üstünde kot pantolon vardı sadece. Saçları karışmıştı ve vicudunun çoğu yerinde ruj izleri vardı. " ne yapıyorsunuz siz?" dedim. Jimin bana bakarak " birazdan ortalığı toplarız olur biter" dedi. " tabi olur biter " dedim. Ve yukarı çıktım banyoya girip kapıyı arkadan kilitledim.(Beth)
Oy ve yorum yapmayı unutmayın 💕💕💓💜💚💙💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonuna kadar!
Genç Kız EdebiyatıLoseva: 19 yaşında. Sert bir o kadar da asi bir kız.siyahın bir açık tonu olan gözleri, kestane renginde dalgalı saçları , bembeyaz teni , uzun boyu ve fiziği ile mankenlere taş çıkaracak biri. Wattpad de alışılmışın dışında olan bir kız. Lisa: 19 y...