Oy ve yorum vermeyi unutmayın
Tatilden dönüyorduk. Ben yine arabada uyudum. Şu an da kıyafetlerimi dolabıma asıyordum.
Yarın karne günü olduğu için kıyafetlerimi hızla koyup uyudum.
Sabah
Hemen kalıp rutin işlerimi halledip kıyafetimi giydim.


Suga nın doğum günümde verdiği saati taktım. Kulağımda v nin verdiği küpeler vardı. Kolye zaten boynumdan hiç çıkmıyordu.
V ile olan saatimiz nerede bilmiyordum. Kaybetmiş olamam. Biri aldı kesin. Odadan çıktım.
Kızlar kahvaltı masasında oturuyordu.
Bende gidip kısa bir kahvaltı ettim.
Loseva: kalkın hadi gelecekler birazdan.
Lisa: tamam siz gidin ben masayı toplayayım gelirim suga ile.
Kafamı salladım tekrar odama gidip sırt çantamı aldım. Ve çıkıp koltuğa oturup kızları bekledim.
Lisa ile jess de gelince evden dışarı çıktık. Erkekler gelmiş bizi bekliyordu. Ne kadar tek araba ile gidelim desemde beni dinlemediler. Arabalara binip okula gelince telefonum çaldı.
Bilinmeyen numaraydı. Tatilde beni sürekli arayıp abin abin diyip durmuştu.
Loseva: siz gidin ben geliyorum.
Tamam diyip gittiler. Ama v az ötemde beklemeye başladı.
Telefonu açtım. .
Loseva: ne istiyorsun gene?
Bilinmeyen: abin yaşıyor.
Sustum. Bu olamaz. Onun cenazesinde oradaydım. Mezarının başında o kadar ağladım. Bu imkansız.
Loseva: yalan söyleme it herif. Bunun şakası olmaz.
Bilinmeyen: bekle. onun sesini duy.
Hışırtı sesleri geldi. Sonra bir erkek sesi benim ismimi söyledi. Gözlerim doldu. Sanki zaman durmuştu. Ağzımı bıçak açmıyordu. Açamıyordum ağzımı. Benim benim abim öldü. Bu imkansız. Ben ben...
Loseva: yok yok olamaz. O benim abim o. Değil o. Olamaz. Benim abim ö-öldü benim abim.
Bilinmeyen: Loseva. Abicim. B-benim.
Sesli bir şekilde ağlamaya başladım. Bu imkansız. Arkamı döndüm. V bana kaşlarını çatmış bakıyordu. Gözümden damlayan yaşa baktı. Bana doğru geleceği esnada bir adım geri gittim. Olduğu yerde durdu ve elini saçlarının arasından geçirdi.
Loseva: abi. Abim. Bu sen. Bu sen olamazsın. Olamaz. Bu olamaz. Ben rüyadaysam uyanmak istemiyorum. Allahım nolur.
He-ran: benim loseva. Benim abicim. Sakin ol nolur.
Loseva: bu gerçek değil beni kandırma **** çocuğu.
He-ran: **** ya gel meleğim.
Arkadan abimin ağlayış sesi geliyordu.
Loseva: abi.
Hıçkırdım.
Telefon kapandı. Sesli şekilde ağlıyordum. Sağıma soluma baktım. V yanıma geldi. Ayaklarım tutamayınca kendimi yere bıraktım ama v tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sonuna kadar!
ChickLitLoseva: 19 yaşında. Sert bir o kadar da asi bir kız.siyahın bir açık tonu olan gözleri, kestane renginde dalgalı saçları , bembeyaz teni , uzun boyu ve fiziği ile mankenlere taş çıkaracak biri. Wattpad de alışılmışın dışında olan bir kız. Lisa: 19 y...