Medya Rap seven ve August D'yi sevenlere...
Jimin'den
Rose'ye aslında böyle davranmak istemiyordum.Bir an Bambam la öyle yaptığı an geldi aklıma.O sinirle de ağzımdan bu laflar çıktı.Off!SALAK Jimin.Neyse artık yat Park Salak Jimin (sen kendine ne diyon Park Jimin?!)
Sabah Jimin'den devam...(çarşmba)
Sabah,birinin bana sarılma hissi ile uyandım.Gözüme açıp bana sarılan kişiye baktım.Jungkook bana şirince bakarak sarılıyordu. Hemen onu üstümden ittim.Haliyle yataktan düştü.
Jungkook:AH! POPOM ACIDI YAA!
Jimin:Sen SALAK MISIN jojuk? Niye gelip sarılıyorsun.
Jungkook:Ya Hyung sana da iyilik yaramıyor.Dün Rose koşarak dolu gözlerle evden çıkınca kavga ettiniz sandım.Sabah sevgisine ihtiyacın vardır diye düşündüm.
Jimin:Rose'nin gözleri dolu muydu?Off!Lanet olsun!Ağzıma s*çıyım.
Jungkook:Ne oldu?
Jimin:Ya kavga falan etmedik.Ben Rose'ye önemli değilse git biriyle konuşcam dedim.
Jungkook:Ufff! Neyse bugün okulda ÖZÜR dilersin.
Suga:LAN JUNGKOOOOK!ODAMA GEL!
Jungkook:TAMAM HYUNG!Neyse sen de üstünü giyin aşağı gel.
Tamam anlamında kafamı salladım........Üstümü giyindim ve
aşağı indim.Rm:Hele şükür geldin.Seni bekliyoruz.
Jimin:Geldim işte Hyung gidelim hadi!
Deyip hepsinden önce evden çıktım.Keşke çıkmasaydım. Kızlar da çıkıyorlardı.Şimdi bizimkiler beraber gitmek ister.Ben Rose'nin yüzüne nasıl bakıcam?
Jungkook:LİSAAA!Durun bizi bekleyin.
Yanlarına gittik.Rose ile birbirimize baktık.Daha sonra o Bambam'ın çağırması üzerine onun yanına gitti.
Jisoo:Hadi gidelim geç kalıcaz.
V:Yürüyecek miyiz?!
Jimin:Hee mal V!O kadar yolu bu kadar kişi bütün caddeyi kaplayarak gidelim dedik!İyi düşün müyüz?
V:HAYIR!Berbat düşünmüşsünüz.Salaklar!
Jimin:ALLAH cezasını versin jojuk.Beni deli etme ve benim arabama bin.
V:TAMAM bee!Rose de senin arabana gelsin.
Dediģi şeyle Rose'ye döndüm.O da tamam der gibi başını salladı.Ben de ona hayretle baktım.O da...
Rose:Sadece V için dedi ve arabaya gitti.Derin bir nefes aldım ve ben de arabaya doğru gidicekken...
Jisoo:JİMİN!
Jimin:Efendim Noona!
Jisoo:Bekle!
Yanıma doğru geldi.
Jisoo:Rose'yi üzeresen ben de seni üzerim.
Jimin:Ne?!
Jisoo:Ne si yok çocuk!Sakın Rose'yi üzme!Sevceksen sev,sevmiyceksen s**tir ol git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU ♡~BTS × BP~♡ |TAMAMLANDI|
Fanfiction-Kaderde seni terk edenlerle aynı evde kalmakta varmış. -Lalisa Monaban SHİPLER LİSKOOK🐰 JİROSE🐤 YOONNİE 🐱 JİNSOO🐓 LÜTFEN OY VERİN...GÖRÜLME ÇOK OYLAMA AZ...😢