~♡5♡~

117 16 1
                                    

JENNİE 'den

Kapının açılması ile içeri çekilmem bir oldu.Sonra üstümde beni sarmalayan kollar hissettim.Kim olduğunu görmek için başımı kaldırdığımda o kişinin SUGA olduğunu gördüm.Çok şaşırmıştım.

SG:SEVGİLİM NASILSIN?,dedi.OMEN TONREM.

JN:Ne sevgilisi YAA?,kulağıma eğilip

SG:Lütfen bana ayak uydur LÜTFEN,dedi.

JN:İyiyim aşkım sen nasılsın?,dedim.

Yardım edecektim.Kızlara baktığımda.JK Lisa yı,Jimin Rose yi,Jin Jisoo yu kollarının altına almış sarılıyordu.İçeri geçtiğimizde Şaşkın ve kızgın bir yüz ifadesiyle bize bakan TWICE beklemiyorduk.

JM:Jisoo NOONA benle mutfağa gelir misin?,dedi Jimin.

Ve mutfağa geçtiler.Sana bize öldürücü bakışlarını yollarken benimde altta kalır bir yanım yoktu.

TZ:Siz ne ara sevgili oldunuz.,dedi.

Cevabını bilmediğim soruyu Suga ya manalı manalı bakarak almaya çalıştım.Ağzımı açıp birşey diyecekken Jisoo unnie...

JS:AH!Jin sen anlatmak ister misin hayatım?

J:KAVGADAN SONRA BİZ BLACKPİNK İLE ARKADAŞ OLDUK.SONRA EEEE...D C OYNARKEN HERKES HERŞEYİ İTİRAF ETTİ.

BİZ BUNLARI NE ARA YAPTIK? İÇMİŞ MİYDİK?

SG:Yani kısacası kapı şu tarafta Twice!

dedi kapıyı göstererek.Twice kızgın bir şekilde çekip gitti.Kapı kapanır kapanmaz

SG:Herşeyi anlatıyo-

JN:HAYIR! Suskun tayfa V,RM ve J-Hope siz anlatıcaksınız.

V:Biz sizi buraya teşekkür etmek için çağırdık.

RM:Kapı çaldığında Twice gelmişti ve bunlara sarılıp türlü yalanlar söylüyordu.

JH:Bizimkilerde bizim sevgilimiz var deyince...

JN:SEVGİLİNİZ BİZ OLDUK!HARİKA YA!

BİRAZDAHA KONUŞTUKTAN SONRA EVE GİTTİK...
Evde (Bambam'den)

Kızlar eve geldiklerinde JENNİE hariç diğerlerinin ağızları kulaklarındaydı .Hiçbirşey demeden odalarına çıktılar.
...

BAM:KIZLARRRR!DEPREM OLUYOOOOOR!

MERDİVENLERDEN KOŞARAK PARDON UÇARAK İNEN
JENNİE BİR YANDAN ŞUNLARI SÖYLÜYORDU.

JN:ANANI AVRADINI...!NE ZAMAN,NERDE ,BAMABAM SIRITMA DEPREM ÇANTASINI GETİR. LİSAAA,ROSEEE,JİSOO UNNİEEEEE!

LS-RS-JS :YA NE DEPREMİ?! ÇABUK ÇIKALIM EVDEN! DEPREM ÇANTASINDA YEMEK VAR MIYDI?

DEDİKLERİ İLE GÜLME KRİZİNE GİRDİM!

BAM:HAHAHAHHAHAH!Ya aşağa gelin diye şaka ya-

Cümleyi bitiremeden JENNİE bana bir şaplak geçirdi.

JN:GERİZEKALI BU İŞİN ŞAKASI MI OLUR?

BAM:YA NE OLDU?! HADİ ANLATIN!

LS:HALAMA SÖYLEMİYECEĞİNE SÖZ VER!

OK ANLAMINDA KAFAMI SALLADIM!SONUÇTA ELLERİNDE BİR KOZ VARDI...YOKSA SÖYLERDİM...

LİSA HERŞEYİ ANLATIRKEN ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM JENNİE VE SUGA YI BİLMEM AMA DİĞERELERİ KESİNLİKLE BİRBİRİNE AŞIK.ÇÜNKÜ HİÇ DİRENMEMİŞLER.YALNIZ JENNİE DE KENDİNE GÖRE BİR SWAG BULMUŞ AMA!

BAM:ALLAAAAAH!ENİŞTEM VAR HEM BİRSÜRÜ ZENGİNLER Mİ DİYİCEM DE BİZDE ZENGİNİZ.NEYSE LİSA SİZİN ŞU ŞARKI NEYDİ HE BOOMBYAHA AÇ ONU DANS EDEK.

Daha sonra da SO HOT!

LİSA nın Rap parkının başlangıcını söyleyene helal"A little bit of black,with a little bit of pink ! (Tam olarak sözlerinden emin değilim)

ÇOK YORULDUK AMA KİMENE YARIN CUMARTESİ!
______________________________________________________________
💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤😚😚😚😚😚😚🐱🐱🐱🐱🐱🐱
BANGTANPİNK'Lİ GÜNLER.

AŞK OYUNU ♡~BTS × BP~♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin