Hâlâ Salı ksks
Önceki bölümü 7 kişi görmüş 1 kişi oylamış.😯😕
JİN'DEN
JİMİN 'İN LAFINI BÖLEN CHANYEOL'UN YUMRUĞUYDU. JİMİN'İN ROSE 'Yİ NEDEN BIRAKTIĞINI ANLAMIYORUM.MUTLAKA BİR AÇILAMASI VARDIR.NEYSE ŞUAN CHANYEOL VE JİMİN ÇOK PİS KAVGA EDİYOR.
RS: YA YETER YA YETEEEEER! İKİNİZDEN DE NEFRET EDİYORUM.SEN PARK JİMİN BİR KIZ SEVDİN hıck AMA O SANA YANLIŞ YAPTI VE SEN ONU TERK hıck ETTİN.SONRA B-BA-BAŞKA hıck BİR KIZI SEVD-SEVİYORMUŞ GİBİ YAPTIN hıck AMA SEVMEDİN.SEN PARK JİMİN GÜYA HİÇ BİR GÜLÜ KOPARMAYAN PARK JİMİN,SEN...hıck BU GÜLÜN BURASININ SEVGİSİNİ,AŞKINI,MUTLULUĞUNU KOPARDIN!,dedi Rose kalbini işaret parmağıyla göstererek.
LİSA AĞLIYOR,ROSE AĞLIYOR,JENNİE GÖZYAŞLARINI TUTUYOR EN ÖNEMLİSİ JİSOO, O-O KARDEŞLERİ İÇİN AYAKTA DİMDİK DURUYOR ( lan benim arkadaşlarımda ben bu şekilde bir durum yaşasam ALLAH korusun böyle yapar mıydı?)
RS:KİMSE PEŞİMDEN GELMESİN!
JS:RO-
RS:KİMSEE!
DEDİ ROSE VE SINIFTAN DIŞARI KOŞARAK ÇIKTI.
NY:AMAAAN BOŞVER AŞKIM SONUÇTA SEN ONU SEVMİYORSUN ARTIK BİR ÖNEMİ YOK.
JİSOO KOŞARAK NAYEON'A TOKAT ATTI.VE YERE YATIRIP SARSMAYA VE SAÇLARINI ÇEKMEYE BAŞLADI.BİZDE ONU TUTMAYA ÇALIŞTIK.
JS:SENİ SÜRTÜK SENİN O ÇENENİ YAMULTURUM.
YA BU KIZLARDAN NİYE KİMSE BİRŞEY DEMİYOR VEYA TUTMUYOR?...HEH SONUNDA LİSA KONUŞTU.
LS:JİSOO UNNİE ÇEKİL....!
TAM SONUNDA DİYECEKKEN
LS: AZDA BİZ DÖVEK...ALLAAAAAHH!TUTMAYIN LAN BENİİİ.!
JK:LİSA!,LİSA SAKİN OL YETER! BİR DURUN AMK.! JİMİN ROSE Yİ NEDEN BIRAKTIN DEDİK SANA.VERDİĞİN CEVAP HİÇ İNANDIRICI DEĞİL!
JM:İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN!
DEDİ VE NAYEON'UN ELİNİ TUTARAK KALDIRDI.
JM:BEN SADECE NAYEON DAN İNTİKAM ALMAK İÇİN ONA AŞIK NUMARASI YAPTIM.BEN NAYEON'A HÂLÂ AŞIĞIM.
JS:YA S*KTİR GİT JİMİN S*KTİR GİT! YA NEDEN?
JN:NEDEN ROSE LAAN?!NEDEEEEEN?!
LS:O SEN ÜZÜLME DİYE WHATSAPP KONUŞMASINDAN SONRA BÜTÜN TAKİP ETTİĞİ ERKEK OYUNCU VE ŞARKICILARIN HESAPLARININ TAKİBİNDEN ÇIKTI! O SENDEN BAŞ-
LAFINI BÖLEN BAHÇEDEN GELEN BAMBAM'İN HAYKIRIŞ SESİYDİ .
BAM:ROSEEEEEEEEEEE! İN AŞAĞI BAK DERDİN NEYSE KONUŞARAK ÇÖZÜLÜR LÜTFEN ÖLEREK HİÇ BİRŞEY ÇÖZÜLMEZ LÜTFEN AŞAĞI İN.
HEMEN TÜM SINIF BAHÇEYE KOŞTUK.BİZİM TAYFA DIŞINDA DA BİRSÜRÜ KİŞİ VARDI.HATTA TWICE BİLE VARDI. (TWICE ın hepsi ile kavgalı değiller sadece dörtlüyle) BAMBAM'IN BAKTIĞI YERE BAKTIĞIMIZDA KIZLARDAN KOCAMAN BİR ÇIĞLIK KOPTU.
JN: ROSEEEEEEEE! İN AŞAĞI 😢 LÜT-hıck LÜTEFEEEEN!
JS: ROSEM! CANIM BEBEĞİM HADİ AŞAĞI İN LÜTFEN.BAK KONUŞABİLİRİZ.
LS: ROSE BAK SENİ SEVEN HERKES BURDA LÜTFEN BIRAKMA BİZİ.
RS:HAYIR! BENİ SEVEN HERKES ORDA DEĞİL! BENİ SEVİYORMUŞ GİBİ YAPAN ORDAA! SİKTİRİP GİTSİN O! NEFRET EDİYORUM ONDAN! O YANINDAKİ SÜRTÜĞE KOŞSUN!
JN:ROSEEEE! BIRAK GİDEN GİTTİ ZATEN BIRAK AMK ONU BOŞVER SEN!
SG: ULAN MAL JİMİN GİT KIZA BİRŞEY DE AŞAĞI
İN-JİMİN?!LAN AMK LARIM JİMİN NERDE?JN: LAN JİMİN NERDESİN? HEMEN BURAYA GEL!
CHAN:ROSEEEE! O SEVMEZSE SEVMESİN BEN SEVİYORUM...İMKANSIZ BENİM AŞKIM AMA LÜTFEN BIRAKMA BENİ! GİDEN KAYBETTİ ZATEN LÜTFEN ROSE LÜTFEN!
RS: TAMAAAAM! KESİN! BEN ATLIYCAM VE BU HAYATTAN KIPKIRMIZI BİR GÜL OLARAK DEĞİL!KARARMIŞ BİR GÜL OLARAK GİDİCEM! VE BENİM ARKAMDAN ASLA AĞLAMIYCAKSINIZ! JENNİE DUYDUN MU BENİ?! BANA BAK BEN GİTTİKTEN SONRA BENİM KIRMIZI GÖMLEĞİMİ GİY! LİSA DONDURMALARIM SENİN OLSUN!JİSOO UNNİE BENİM CANIM UNNİEM İSTEDİĞİN KİTABIMI ALABİLİRSİN!BAMBAM SENDE İSTEDİĞİN KASET KOLEKSİYONUMU ALABİLİRSİN! JİN OPPAAA! İSTEDİĞİN YİYİCEKLİ STİCKERLARIM SENİN OLSUN! SUGA OPPAAA! JENNİE UNNİEM SANA EMANET.BİRDE BENİM ODAMDA PİANO VARDI O DA SENİN OLSUN! JUNGKOOK! İSTEDİĞİN KURU KAFA KOLYEMİ ALABİLİRSİN.AMA LİSAMA DA SAHİP ÇIK! TAETAE KANKAAMMMM! BENİM ARKAMDAN AĞLAMA İSTEDİĞİN UZAY ROKETİ MAKETİMİ ALABİLİRSİN. NAMJOON OPAA! BANA ABİLİK YAPTIĞIN İÇİN SAĞOL! J-HOPE UMUDUM OLDUĞUN İÇİN SAĞOL!SİZ BU KADARSINIZ ZATEN.KAİ! BANA MATEMATİK SORULARINSA YARDIM ETTİĞİN İÇİN SAĞOL! SUHO OPPA (OPPA DEDİM AMA BİLMİYOM) SENDE BANA İSTEDİĞİM OKUMA KİTAPLARINI VERDİĞİN İÇİN SAĞOL!SEHUN SEN DE BANA KOMİK ŞAKALAR YAPIP BENİ GÜLDÜRDÜĞÜN İÇİN SAĞOL!VE CHANYEOL BANA BAK ARKAMDAN AĞLAMA LAN! BEN SENİ HEP ARKADAŞIM OLARAK GÖRDÜM.ARKADAŞ OLARAK SEVDİM.EĞER BEN ÖLÜRSEM AĞLAMA DİMDİK DUR.SEN BENİM İÇİN SEVGİLİM OLMASAN BİLE HİÇBİR KIZA BAKMADIN BENİ BEKLEDİN.AMA BEN AŞIK OLAMADIM SANA HÂLÂ DA ÖYLE.LÜTFEN AFFET BENİ.GİTARIM BENDEN SANA KALAN SON ŞEY OLSUN!HOŞÇAKALIN CANIM AİLEM!
KIZLAR ÇIĞLIK ATIYORDU.BENSE GÖZLERİMİ KAPATMIŞTIM.DAHA SONRA KIZLARIN SESİ KESİLDİ SONRA BAZI KİŞİLERDEN ALKIŞ SESİ KOPTU.GÖZLERİMİ AÇTIĞIMDA ŞOK OLDUM....
_______________________________________________________________
😢😢😢😢😢😢😨😨😨😨😨😨😱😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭YB az sonra yayınlıycam daha sonra bu gün için bölüm yayınlamıycam çünkü ders çalışcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK OYUNU ♡~BTS × BP~♡ |TAMAMLANDI|
Fanfic-Kaderde seni terk edenlerle aynı evde kalmakta varmış. -Lalisa Monaban SHİPLER LİSKOOK🐰 JİROSE🐤 YOONNİE 🐱 JİNSOO🐓 LÜTFEN OY VERİN...GÖRÜLME ÇOK OYLAMA AZ...😢