~♡7♡~

96 16 11
                                    

        Medyadaki şarkının anlamını hangi öğrenci sevmez?                                    

                                   JUNGKOOK'DAN

           YATAĞAMA UZANMIŞ DÜŞÜNÜYORDUM. BUGÜN
HERKES ÇOK YORULMUŞTU.BİRDEN TELEFONUMA GELEN BİLDİRİM SESİ İLE İRKİLMİŞTİM.

(KİŞİLER JK'UN TELEFONUNA GÖRE)

  KOALA BANGTANPİNK 'İ KURDU
  KOALA BTS 'İ EKLEDİ
  KOALA BLACPİNK 'İ EKLEDİ

HERKES ÇEVRİMİÇİ

KOALA(RM):Daha çok kaynaşalım diye.

LALİSAM:İyi düşünmüşsün oppa.

HOPEUM(J-Hope):BENCE DE.

EATMADAM(Jisoo):AYN!

EAT(Jin):AYN!

PASTA(Rose):YES!

UZAYLI(V):İYİ AKIL ETTİN HYUNG.

MOCHİ(JİMİN):YEAH!

SWAG NOONA(Jennie):LAN HANGİNİZ BENİM UYKUMU BÖLDÜ?!

AGUST D(Suga):KIZ HAKLI LAN HANGİNİZ?!

JK:VALLAHA BEN BİRŞEY YAPMADIM HEPSİ LİSA İLE NAMJOON HYUNGUN SUÇU ONLAR BAŞLATTI DİĞERLERİ DEVAM ETTİ...

LALİSAM: JK SANA BİRŞEY İTİRAF ETCEM...

ALLAH 'IM  SANA GELİYOM.GÖZLERİMİ KAPATTIM VE BİLDİRİM SESİ GELİR GELMEZ HEMEN MSJ A BAKMADAN BENDE AYNISINI YAZIP GÖNDERDİM. AMA BİR DAKKA LİSA NE YAZMIŞTI.?LANET OLSUN!...

LALİSAM:ODUNSUN JK ODUN!
                                                            >hemen hemen aynı anda
JK:BENDE SANA AŞIĞIM LALİSA !

JK HARİÇ HERKES :NEEEEEEYYYY?!!!,

JK:NE NEY?

LALİSAM:JK SEN GERÇEKTEN BANA AŞIK MISIN?

JK:Yok canım ne alaka?SENLE BEN HAH! Ben onu öylesine şey ettim.

LALİSAM:HEH TABİKİ SEN NERDE BEN NERDEEE...

LALİSAM ÇEVRİMDIŞI

UZAYLI: YA JK sen SALAK mısın?
BAK ŞUAN hiç OLMADIĞIM KADAR ciddiyim.

EATMADAM:Ya kız seni seviyordu be!
ONUN DUYGULARIYLA OYNADIN.

PASTA:YA SANA İNANMIYORUM.LİSA ŞUAN ÇOK AĞLIYOR.

SWAG NOONA: LAN JK ÖLDÜRİYİM Mİ LAN SENİ?!

JK:LALİSA BEN SANA GERÇEKTEN AŞIĞIM!SEN BAŞKA BİRŞEY YAZINCA SAÇMALADIM.YOKSA BEN SENİ İLK GÖRDÜĞÜMDEN BERİ SEVİYORUM.BELKİ BENİ AFFETMESSİN AMA BEN SANA AŞIĞIM LİSA AŞIK.BEN...BEN DAHA ÖNCE BÖYLE SEVMEDİM EVET GEÇMİŞİM VAR AMA BÖYLE HİSSETMEDİM BEN GERÇEK AŞKI SENDE BULDUM LALİSA BEN SANA AŞIĞIM!

LALİSAM:BENDE SANA AŞIĞIM SENİ ÇOK SEVİYORUM VE AFFETTİM.

SWAG NOONA: VAY BE MAKNAE NİN BİLE SEVGİLİSİ VAR.BİZ SAPIZ AMK!

LALİSAM: E SİZİNDE SAHTEDE OLSA SEVGİLİNİZ VAR!

PASTA:HİÇ YOKTAN İYİDİR DESENE.

MOCHİ:DEĞİL Mİ? BENCEDE HEMDE SENİNLE.

JM HARİÇ HERKES:NEEEEEEYYYY?!!!

MOCHİ:OFFF!EVET SANA AŞIĞIM ROSE SENDE BANA AŞIKSIN BİLİYORUM LİSA SÖYLEDİ

LALİSAM:ALLAH BELANI VERSİN ENİŞTE.

LALİSAM ÇEVRİMDIŞI
PASTA ÇEVRİMDIŞI

JK:HEY NOLUYOR ORDA?!

EATMADAM:ŞUAN ROSE LİSA NIN AĞZINA SIÇIYOR.KKKK

EAT: ANNEYEONGHASEYO OMO!NOLDU BURDA?BİR YEMEK YEMEYE GİTTİM GELDİM  MESAJLARA BAKIYIM DEDİM HERKES SEVGİLİ OLMUŞ.EE SIRA BENDE JİSOO BENDE SANA AŞIĞIM.

EATMADAM: BENDE SANA AŞIĞIM.
EEE YOONNİE SİZ BİRBİRİNİZE AŞIK DEĞİL MİSİNİZ?

AGUST D:BİZ SİZE BİRŞEY İTİRAF ETCEZ.

SWAG NOONA: BİZ ÇEKİMLER SIRASINDA SEVGİLİ OLDUK!

YOONNİE HARİÇ HERKES:NEEEEEYYYY?!!!

AGUST D:ŞAKA ŞAKA AYRICA BİZ DAHA HİÇ BİRŞEY KONUŞMADIK Dİ Mİ JENJEN?

SWAG NOONA:AYNEN BİZ SADECE ARKADAŞIZ.

LALISAM:YANİ GEL LİSA ARAMIZI YAP DİYORSUNUZ.

AGUST D:YATIN ZIBARIN AMK!

HERKES ÇEVİRİMDIŞI

                                     JENNİE'DEN

          MESAJLAŞMA BİTİŞİNİ SUGA YAPMIŞTI.GÜZEL DE YAPMIŞTI .ŞAKAMIZDA GÜZELDİ.ONUNLA ÇEKİMİMİZDE GÜZELDİ. ÇEKİNDİĞİMİZ FOTOĞRAFLARDA GÜZELDİ.KISACASI ONUNLA OLAN HERŞEY GÜZLEDİ.NE DİYOM BEN?
         
             SUGA GÜLÜNCE BENİMDE GÜLESİM GELİYOR,O ŞAŞIRINCA ÇOK TATLI OLUYOR,TAM BİR BAD BOY SWAG.
ADININ GEÇTİĞİ HERYERDE GÜLÜMSEME HİSSİ GELİYOR.
SIKILDIĞIMDA ONUN RAPİNİ DİNLEMEK RAHATLATIYOR.AHA! DÜN BİR YAZIYI OKURKAN SUGARI
SUGA  DİYE OKUDUM.YA BEN NİYE SUGA YI DÜŞÜNÜYOM.LAN YOKSA...HAYIR HAYIR...ASLINDA BELKİ ...YOK YOK OLAMAZ YA...ACABA... YA ACABA BEN SUGA YA AŞIK MIYIM?DUR BİR BAKIYIM...EVET KIZIM SEN KAFAYI SUGA İLE YAKMIŞSIN! HAYIRLI OLSUN SEN AŞIKSIN.

                                     AGUST D'DEN

              KAPANIŞI İYİ YAPMIŞTIM.JENNİE İLE HARİKA BİR ŞAKA YAPMIŞTIK.ÇEKİMDE HARİKAYDI.FOTOĞRAFLARDA HARİKAYDI.JENNİE DE HARİKAYDI. ANAM NE DİYOM BEN...?
               GÜLÜŞÜ ÇOK GÜZEL,BAKIŞI ÇOK GÜZEL,SWAG LİĞİ GÜZEL...HERŞEYİ GÜZEL. BUGÜN ONU BAMBAM  LA GÖRÜNCE İÇİMDE DAHA ÖNCE HİSSETMEDİĞİM KISKANÇLIĞI HİSSETMİŞTİM.ONA YALNIZ BEN DOKUNMAK, YALNIZ BEN SEVMEK,YALNIZ BEN SARILMAK,BEN ÖPMEK İSTİYORDUM.YA BEN NİYE BUNLARI DÜŞÜNÜYOM BENİM ŞUAN UYUYUP RÜYAMDA DÜNYA'NIN EN İYİ RAPÇİSİ OLMAM LAZIMDI.LAN YOKSA...VAY AMK AŞIK MIYIM LAN BEN?DUR BİR BAKEM...AHA HAYIRLI UĞURLU OLSUN.HERKES BU HAYATTA BİRİNİ ALDATIR. İŞTE BENDE ŞİMDİ YATAĞIMI ALDATIYORDUM.HEMDE JENNİE İLE.EVET BEN ONA AŞIĞIM.NEYSE YAT SUGA UYU BU SEFER RÜYANDA J ENNİE İLE DÜET YAP!

_______________________________________________________________
😇😇😇😇😇😇🐨🐨🐨🐨🐨🐨😏😏😏😏😏😏🐱🐱🐱🐱🐱🐱

_______________________________________________________________😇😇😇😇😇😇🐨🐨🐨🐨🐨🐨😏😏😏😏😏😏🐱🐱🐱🐱🐱🐱

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
AŞK OYUNU ♡~BTS × BP~♡ |TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin