Pjesa 7

42 5 0
                                    

Dola nga aty,babi po me pristr jasht dhe u nisem per ne shtepi.
-Bab,mund te pyes disa gjera?
-Po zemër.
-Psikologia me tha qe mund te filloj gjerat si me pare,psh punen.Ku kam punuar?Si do me presin ne pune?
-Koleget e punes i ke shume te mire.Ndersa persa i perket vendit ku ke punuar quhet "Happiness details" është nje kompani qe meret me dizanjet per ditelindje,festa te ndryshe.Njerezit prenotojne nje date dhe te gjithe organizimin e beni ju si punonjes.
-Qenka dicka shume kreative,shume e bukur!
-Prandaj e zgjodhe dhe ti,mistrece.Do te jap numrin e shefit dhe ti shkruash,ta vesh ne djeni qe mund te shkosh.
-Kush është shefi im? Cfare ti them une atij?Po nese sme pranon?Po nese sme mban mend?
-Ahahahaa,ai te mban mend besoj!-qeshi me te madhe.
-Kishte te drejte.Fundja une kisha humbur kujtesen,jo shefi e te tjeret rreth meje.
Arritem ne shtepi,nuk e ndjeva fare rrugen,hyra brenda,pershendeta mamin.I tregova lajmin e bukur qe mund te filloja cdo gje serish.Te isha Dajzin sërish.Shkova tek dhoma ime,mora telefonin,mora gjithashtu edhe numrin e shefit.
"Zoott i madh kush do i shkruaj ktij?Si do i them?Si do e pres kete lajm? Thua ka punesuar dike tjeter?Cdo bej pastaj?Boll Dajzin nese nuk i shkruan ske si do ju pergjigjesh pyetjeve."
Shenova numrin me emrin "Shefi".Hyra ne what's up te shikoja ndonje foto profili.Hyra por nuk kishte foto.Mora guximin ti shkruaj,duart me dridheshin,dhe hoqa dore,nuk i shkruajta.Te pakten per gati dy ore.
Fillova te heq mendjen me gjera nga me te ndryshmet.Rregullova te gjithe rrobat e dollapit,te rregulluara ishin por doja ti shikoja.Serish tek telefoni,duhet ti shkruaja.Tani skisha nga tja mbaja.
-"Mirembrema,shpresoj te jeni mire?Jam Dajzin,nese me mbani mend.Shkruajta per tju thene nese mundem te vazhdoj akoma punen?"-Këtë dergova.
Budallaqe!Nese me mban mend!Seriozisht??!Je ti ajo qe nuk e mban mend jo ai.Kush e di sa keq është ndjere-keto mendime po me shoqeronin derisa erdhi nje mesazh.
-"Pershendetje Dajzin,Shpresoj te jesh mire.Sigurisht mund te vish ne pune kur te duash.Ne oren 8 duhet te jesh tek kompania.Nese deshiron me lajmero ne mengjes te te shoqeroj per pune.Degjohemi dhe sherim te shpejt!"
Te me shoqeroj ky per pune?Seriozisht?Me duket se ky sja ka iden qe une nuk e mbaj mend kush është.C'pune kam me kte njeri une qe tme shoqeroj ky?Mora guximin ti shkruaja serish.
-"Faleminderit por nuk ka nevoje qe te mundoheni deri ketu.Gjithe te mirat!"
Ma la seen.Sa bukur apo jo? Sta perton fare.Sa njeri i cuditshem.
Lash telefonin me nje ane e ika tek dhoma e ndenjes.Ju tregova per biseden me te e filluan te qeshnin.Hengrem dark,lava enet,te gjithe iken te flenin,ashtu bera edhe une.Shkova tek dhoma,Vendosa alarmin dhe ika te flej.Neser me priste nje dite ndryshe dhe me duhej te isha shume aktive.
"Te lutem Zot me ndihmo neser"!

Ndjenja të njejta.Where stories live. Discover now