Сутринта станах рано, взех си душ и се гримирах с очна линия и спирала. Облякох розова блуза с надпис " # Sexy " , къси панталонки и бели кецове на Vans.
Бях с права пусната коса.
Изведнъж чух да се звъни на врата. Изтичах да отворя. Беше Крис.
-Хей, бонбон! - каза той.
-Хей!
-Е ще тръгваме ли? - попита.
-Разбира се.
Той ме заведе в паркът, където се сблъскахме. Заведе ме в едно кътче. Там имаше огромен кух храст. До него имаше пейка и китара.
Крис взе китарата и започна да свири песента "I thing about you". Аз знаех текста и започнах да пея.
Щом свърши му казах:
-Не знаех, че можеш да свириш на китара.
-Да, а аз не знаех, че ти можеш да пееш толкова прекрасно. - усмихна ми се той.
-Благодаря за комплимента! - усмихнах се.
-Много мило от твоя страна.- казах с несигурен глас.
Не можех да повярвам. Та той стоеше на едно коляно и ми подаде отворена кутия във формата на сърце. Вътре имаше гравиран пръстен с надпис " I'll love you Forever" . Той ми подаде пръстена и зачака отговора ми. Бях очарована.
-Това е толкова мило. -казах-Да!!!
Той се усмихна и засвири друга песен. Аз затанцувах.
Скоро седнахме и се оказа , че е танцьор освен останалото. Исках да ми покаже и пуснах песен от телефона си.
След това Крис ме помоли да потанцувам също и изведнъж той се присъедини към мен. Беше невероятно.
Надавам се да ви е харесала главата. :)
ESTÁS LEYENDO
Dance forever
Novela JuvenilИзсбел е момиче на 16 години, което обожава да танцува, но я сполетяват толкова новости и изпитания. ~♥~ Какви ще са те? Ще разберете в следващите глави. :)