Medya:Ata🤤
Gözümden kaçan yazım hataları vs olabilir haberiniz olsun😊 İyi okumalar💞
Mithat yaklaşık 15 dakikadır buluşacakları alışveriş merkezinin sinema katında beklerken bir yandan da vizyondaki filmlere bakıyordu. Gidebilecekleri filmleri kendi kendine değerlendirirken bir anda omzunda hissettiği ağırlıkla irkildi.
"Naber lan turşu!"
Mithat bozuntuya vermeden tıpkı Ata gibi alayla karşılık verdi. "Naber lan sikik!"
"İyi ya,erken geldik galiba." diye cevapladı Ata onu kolundaki saate bakarak. "Filmlere mi bakıyorsun?"
"Burda dikildiğime göre başka ne yapıyor olabilirim?"
"Bence aksiyon filmine gidebiliriz.Ne dersin Mithatçık?"
"Aksiyon filmini kızlar istemeyebilir." Duraksadı. "Mithatçık ne ya?"
Ah, kızlar da vardı tabii. Ata bir an için unutmuştu.Gözlerini devirdi.
"Ya olay zaten film izlemek değil ki." diye söylendi Ata. "Gerçi sen bilmezsin böyle şeyleri."
"Herkes senin gibi sapık mı şerefsiz? Ben gayet insani bir şekilde film izlemeyi amaçlıyorum." ardından ekledi. "Gerçi sen bilmezsin böyle şeyleri. İnsanlık falan sana çok uzak kavramlar.Şaşırmamak ge-" Mithat'ın cümlesini yarıda kesen kulaklarını dolduran klasik telefon zili oldu. "Yengen arıyor he." dedi şakayla karışık bir şekilde ve telefonu açtı.
Ata Duygu'nun söylediklerini duyamıyordu fakat Mithat'ın bozulan yüz ifadesinden bir şeylerin yolunda olmadığını anlamıştı.
"Yok.Sorun değil." dedi Mithat telefonu kapatmadan önce. Ata'nın bakışlarını üstünde hissediyordu. "Geçmiş olsun. Başka zaman görüşürüz."
"Hayırdır?" diye sordu Ata Mithat telefonu kapatınca. "Bir sorun mu var?"
"Duygu'nun dayısı rahatsızlanmış. Ailesiyle şehir dışına çıkacakmış. Gelemiyor yani." Ofladı. "Bende zaten şans olsa..."
"Tüh ya, ne kadar üzüldüm bilemezsin."
Mithat, Ata'nın omzuna sertçe vurdu. "Kes lan, sanki bilmiyorum ben seni!"
Ata sızlayan omzunu ovuşturdu kahkahasına engel olamayarak. "Ne vuruyorsun amına koyayım! Sanki ben hasta ettim kızın dayısını."
"Senden her şeyi beklerim. İnlik, cinlik hepsi vardır sende. Ayrıca Sude de gelemiyormuş. Sana mesaj atmış da görmemişsin galiba. Duygu öyle söyledi."
Ata pek umurunda olmasa da sordu. "O niye gelemiyormuş?"
"Ne bileyim ben. Sana mesaj atmış, aç bak."
Ata cebinden telefonunu çıkarttı ve gelen mesajı sesli bir şekilde okudu. "Canım Duygu'nun dayısı rahatsızlanmış o gelemeyecekmiş. Onun dayısı hastayken benim gelmem biraz ayıp olur. Ama istersen biz seninle başka bir zaman başbaşa vakit geçirebiliriz :*" Cevap verme gereği duymadı ve telefonu cebine koydu. "Ee... Ne yapıyoruz?"
"Bari biz girelim sinemaya. Boşu boşuna evden çıkmış olmayayım."
Ata düşünür gibi yaptı çok hevesli görünmemeye çalışarak. "Erkek erkeğe takılalım diyorsun yani."
"Evet."
"İyi bari. Öyle olsun."
Mithat, Ata'nın suratındaki memnuniyetsiz ifadeye karşılık gözlerini devirdi. "Zorla tutan yok. Ben de seninle takılmaya çok meraklı değilim. İstemiyorsan siktir git. Ben kendim de takılabilirim. Yine de insanlık edip sorayım dedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arsız||texting [boyxboy]
Teen FictionLimonata'dan Mithat ve Ata'nın hikayesi [Limonata'yı okumak zorunda değilsiniz]