Mark's POV:
Dnes je ten den. Den na který čekám už od nastoupení na tohle místo. Místo kam stát posílá mladistvé vrahy, zloděje nebo prostě odpad společnosti. Já se sem dostal neprávem a nikdy jí to neodpustím.Ona mě zničila. Ona může za nejhorší tři roky mého zničeného života. Já ji miloval celím svým teď už prohnilým srdcem a ona ho rozdrtila na malinkaté kousky. Holky jsou děvky a zlatokopky. Nechtějí nic jiného než prachy, drahé dovolené a nejnovější kabelku od Gucci kterou jim koupí tatínek. Nezaslouží si lásku. Ne. Nikdo si ji nezaslouží. Ani já.
Spět do přítomnosti. Dnes je 3.4 2020 což znamená ,že mě dnes propustí z pekla a já budu volný. Teď už ale nevycházím jako hodný kluk který má dobré známky, nepije alkohol, nekouří a nemá holky jen na jedno. Ne jsem teď kompletně jiný člověk. Už se nenechám zničit. Nikdy.
Právě mi otvírají bránu věznice. To místo opouštím s největším úšklebkem který dokážu. Dnes je ten den. Den který mi změní život. K lepšímu. Samozřejmě.
Hned jakmile se brána otevře celá slyším nadšené hvízdání mích spoluvězňů. Tolikrát jsem se zúčastnil těchto šarád zevnitř že mě to ani nepřekvapuje. Tyto zvuky vydávají na důkaz mého lepšího začátku. Doufám že se na to místo už nikdy nevrátím.
O několik minut později se před mýma nohama zjevilo auto. Poznal bych ho naprosto všude. Auto mé mámi, jediné ženy která stojí za to abych jí projevil nějaký druh lásky a pokory. Má mamka vždy kryla má záda a já ta její. Hned jak jsem ji spatřil jsem se k ní rozešel a zabalil jí do mého medvědího obětí. Vůbec se nezměnila. Možná jí na obličeji vyrostlo několik nových vrásek které jí přidávali jen na kráse. "Ahoj mami chyběla jsi mi.„ Řekl jsem hned co jsem ji pustil na dosah rukou."Ahoj zlatíčko„ dořekla její pozdrav a vydali jsme se do auta.
Do půl hodiny jsme se objevily před menším žlutým domkem na který mám spoustu dobrých, ale i špatných vzpomínek. Vystoupil jsem a hned se na mě vrhl můj mladší bráška Jack. Bráškovi je jen pět a myslel si že jsem jen odjel na dlouhý výlet se školou. Nikdo neměl to srdce mu říct že je jeho velkej brácha "kriminálník". Ano takhle mě teď vidí okolí jako kriminálníka. A to je hlavní důvod toho že se všude po domě válí krabice naplněné našimi věcmi. Neděláme to rádi ale, aby na mou matku cizí lidi pořvávali že je matkou kriminálníka a je to špína, nehodláme trpět. Hned zítra se stěhujeme do Californie a tam začneme od znova. Noví začátek.
Další kapitola za námi.
První dvě kapitoly jsem věnovala jen seznámení s hlavními postavami a příště už to bude zajímavější.Znovu opakuji noste roušky, neporušujte karanténu a myjte si ruce.
🤍Užívejte života🤍
_Princezna_
ČTEŠ
Story about us
RomanceOn chlapec který byl tři roky ve vězení pro mladistvé za něco co nespáchal. Ona šikanovaná za svou nemilou minulost. Co se stane když se setkají? Budou se nenávidět nebo milovat. To a ještě více se dozvíte v příběhu.