Verbeterde deel
----------------
TRING! Mijn alarm ging af, ik stond op met moeite en drukte op de uit-knopje. Uggh ik haat ochtenden, altijd zoo erg, "Alison sta op, het is je examen jaar" schreeuwde mijn moeder van beneden. "Ik kom al mam" riep ik terug en kleedde mijzelf aan. Ik trok een leuk topje met een rokje eronder. Eenmaal beneden zaten mijn ouders al aan tafel. "Ik haat school, wie the fuck heeft het verzonnen" "Let op je taalgebruik Alison, dat is niet echt netjes voor een dame en prinses als jou" zei mijn vader. Ik nam een hap van mijn ontbijtje, ik ben ook niet zo'n type die in de ochtend brood eet, ik smeerde gelijk een paar boterhammen met hagelslag en ging naar buiten. "Doei mam, doei pap" zei ik. Net voordat ik naar buiten liep, ik hoorde hun gedag terug zeggen en deed de voordeur dicht..Mijn beste vriendinnen stonden voor de deur, Lily en Lydia, ik liep naar hen toe en we begonnen al gelijk richting school te fietsen. Lydia en Lily liepen samen met mij door de hallen, ik was de 'it girl' zeg maar alle jongens wilden met mij en alle meiden wilden mij zijn. Maar ik had het echt druk. Ik was lang, heb blonde krullende haren en ik heb een hele mooie gezicht.. "Uggghh we hebben die ene Rooien alweer" zei Lily. "Ik word er zeker weer eens uitgestuurd omdat ik te laat ben" zei ik. "Als we zo doorgaan komen we ook te laat Ali" zei Lydia. Dus we begonnen sneller te lopen, Rooien stond al klaar om strafwerk te geven. "Zo zo kijk eens wie we daar hebben Sánchez, Woodsen en Red, onze gemene engeltjes" zei Rooien grijzend.
By the way hij was een oude irritante man, ow god elke keer bij hem, vorige jaar was ik bijna blijven zitten door hem. Wij worden ook wel soms The bitchez genoemd, ik ben de Queen Bitch, Lily is de Nette Bitch en Lydia is de Slome Bitch.
Na Rooien hadden we als leraren zo'n domme, jonge man, we konden gewoon makkelijk afkijken bij hem. We hadden toets en ik zat naast een paar meiden, we hadden allemaal een paar papiertjes op tafel waarvan we afkeken, hij merkte er echt niks van, het was echt zoo leuk.
HET WAS PAUZEEE EINDELIJK
er waren 2 popu tafels eentje voor ons meiden en eentje voor jongens en bij de jongens was Luke ,Damien en Jonah de mannelijke Bitchez voor ons by the way. Luke was mij, Damien was Lily en Jonah was anders hij was ook wel mijn vriend, gewoon vriend geen vriendje!!!!!!Elke keer vragen ze het, hij is gewoon een hele goede vriend. owja en er is nog een jongen aan die tafel mijn GBF= GAY BEST FRIEND hij heet Jake, hij was echt altijd de persoon die ik als GBF wilde. Hij kwam vaak bij ons zitten, hij was echt net als meiden maar dat is altijd zoo leuk aan hem, iedereen was bevriend met hem omdat hij zo lauw en awesome was. alle meiden waren dol op hem, ikzelf ook..
Wij hoorden allemaal gelach van een tafel naast ons, 'de popu boys tafel' btw Luke zat te lachen net als Damien, Jonah keek een beetje uhhh hoe noem je dat verveeld ? Nou hij keek anders maar Luke keek naar mij waardoor ik de kriebels kreeg..
Zoals altijd kon ik na de pauze naar huis, ik moest ook nog Lil halen mijn kleine zusje maar meestal noem ik haar Anna omdat zij ook een fucking hele lange naam heeft; Lillian Anna Ariana Grace, hahah ik heb 1 naam meer :) maarja dus ik noem haar meestal Lil of Ann. is makkelijker voor mij, ze was 9 jaar oud maar nog steeds, mocht ze nooit alleen komen van mam en pap, ze vonden het niet veilig voor haar.
We fietsten samen naar huis toe, geen normale huis maar een villa bedoel ik, omg ik wordt echt altijd gek van grote huizen, er waren echt meerdere kamers die vaak opslot waren en waar alleen pap en mam naar binnen gingen.
Deze week hebben we een party bij Jonah's huis Villa* correctie. jaah ik ging niet naar een zo maare school maar naar een prive school voor rijke luien, jep zo noem ik ons zelf. maar ik ben zelf niet zo gericht op geld, ik heb de mogelijk heden maarja. ik ben zoo opgevoed dat ik er geen behoefde aan heb.
Nou dus ik deed aan sport maar geen chearleader, wij hadden dat niet, het was bij ons zwemmen of turnen, ik koos natuurlijk voor zwemmen en was al gelijk de aanvoerder, Lydia en Lily zwemden ook met mij dat maakte het extra leuk, de jongens keken meestal ook mee via de tribune. De Jongens speelden voetbal in plaats van rugby. dat was ook weer zo'n keuze van deze school. Tss ik word er echt zat van, van al die stomme regeltjes. Oke ik ben wel als een dame grootgebracht maar who Cares ik ben op school.
Zoals elke week vrijdag was er een wedstrijd voetbal en daarna Jonah's party. Luke was de aanvoerder van het team, hij was fucking knap, alle meiden hadden een oogje op hem, ik niet hij was gewoon knap maarja ;) geen behoefte he!
Het wedstrijd begon, onze school tegen zo'n gare rijkelui school. ouders zaten op de tribune samen met broers of zussen, ik zag mijn moeder en zusje al, zelfs mijn vader was gekomen, mijn moeder had een jurkje aan die echt gewoon vrouwelijk was, alsof ze wilde zeggen 'ik heb veel macht' maarja dat boeide mij niet. Anna had gewoon iets leuks aan en glimachte naar mij, zij had zelf donker blond haar, donkerder dan de mijne. mijn vader had gewoon zwart haar maar hij was best wel knap geen 1 witte haar. :) mijn moeder weet haar smaak.
Er werd gefluit en het wedstrijd begon, Luke had de bal en rende met hem, hij maakte een paar trucjes en paaste de bal naar Jonah, Jonah rende richting de doel en Scoordeee !!!!!!!!!!!!!
1-0 voor ons, iedereeen juichte, gilde en schreeuwde, langzamer aan werd het al zo'n 9-2 voor ons, waardoor we wonnen. Iedereen was blij en we hadden wat te vieren. We gingen naar Jonah's party.
Hij hield een BBQ party, iedereen nam wat van het vlees, kip en als je vegatarisch was had hij ook groente op de tafel staan. ik had een jurkje aan net als alle meiden, ik was er al om te helpen, dat vond Jonah altijd al fijn, Jake was er ook hij hielp altijd mee. ik danste niet want ik had geen zin in jongens die keken dus stonden wij te praten. Luke was gelukkig normaal en konden we normaal praten. ''heey Ali'' zei Luke. ik glimlachte en zei ''hey'' ''leuk feestje he?'' vroeg hij. "Jep, Jonah weet wel hoe hij een feestje moet geven'' zei ik. Luke kwam langzamer aan dichterbij.
JE LEEST
Am I a princess? (COMPLEET)
Teen FictionIk ben Alison Sophia Angelica Julia Claire Sánchez. Maar noem mij maar gewoon Ali, Mijn ouders willen het niet vertellen waarom ik een lange naam heb, meestal denk ik dat ik een prinses ben maar dat weet ik niet. Mijn ouders hebben veel geheimen maa...