꧁{6}꧂

1.1K 91 47
                                    

sᴛᴀʏ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ 𝐃𝐞𝐤𝐮

"BAKUGOU KATSUKİ ARKADAŞIN GİDİYO VE SEN HALA ODANDA LANET OLASI NİNTENDO OYNUYORSUN" bağıran mitsuki'di.bu izukunun katsukilerin evindeki son günüydü ve onlara çok fazla yük olmamak için erkenden gidiyordu.

"Kes sesini yaşlı bunak. O brokolimsi şey umrumda değil gidiyorsa gitsin."

"Kacchan...Yine değiştin sanırım.."

"Ne alakası var deku..şu yaşlı bunak görse o halimizi soru yağmuruna tutulurum."

"Neyden bahsediyorsun sen ya?"

"Boşver kacchan okulda görüşürüz!"

𝐢𝐳𝐮𝐤𝐮𝐧𝐮𝐧 𝐚ğı𝐳𝐧ı𝐝𝐚𝐧

Kacchanla çok uğraşmamak için hızlıca evden çıktım. O lanet katsuki ailesinin bağırışları taa 2.sokaktan duyuluyordu kesin komşularda enayi gibi onları dinliyordur. Zaten komşular onlara cevap verirse kacchan kafalarını patlatmıştı.

Bu saçma düşüncelere daldığımı fark ettim ve kafamı iki yana salladım. Evimi geçmişim ben ya..tuhaf biri olduğumu kbulleniyorum hehe.. merdivenleri hızlıca çıkıp evin kapısının önünde geldim ve son hızda kapımı açıp eve girdim.

Kacchanla kala kala bende her şeye dalmaya başladım.. sanırım bu hoşuma gitmişti.. eve girer girmez telefonuma mesaj geldi. Kacchanda bu aralar peşimi bırakmıyor ya..

"Efendim kacchan.."

"Yine bizde kalsana.. sıkıldım."

"Ciddi olamazsın"

"Şaka yapıyor muşum gibi halim mi var inek?"

"E-em.. yok?"

"Bir zeki sensin amk salağı.."

"Ama- eve daha yeni geldim kacchan şimdi enayi gibi burdan yine size mi geleyim? Hayır rüyanda beklersin evimde kalıp romantik ve dram gibi şeyler izliyeceğim.teşekkürler dinlediğin için "

"Ben size gelirim o zaman."

"Kapıyı açmam. Hem bize gelipte napçan."

"Yarın inko teyzeyi hastaneden almıyor musun? Beraber gideriz. Onyda ziyaret etmiş olurum. Hem kapıyı açmazsan patlatırım parayı ben veririm sen merak etme."

"Mm..hayır-"

"Aç şu kapıyıda içeri giriyim."

"Ne-"

Aramayı çoktan kapatmıştı bizim civciv. Telefon konuşması bildiğin 7 dakika sürmüştü ve o 7 dakikada benim evime gelmişti? Ciddiydi harbi ciddiydi.. ve kapıyı şimdi açmazsam kapıyı kıracaktı.

"Sonunda açtın hadi film izleyelim"

"Kacchan yavaş-"

--------

𝙺𝚊𝚝𝚜𝚞𝚔𝚒𝚗𝚒𝚗 𝚊ğı𝚣ı𝚗𝚍𝚊𝚗

Aradan kaç saat geçti bilmiyorum ama bu brokoli kafa çoktan kucağımda uyukuya dalmıştı. İnanın bana gerçekten çok tatlı gözüküyo

Sapık olduğumu biliyorum ve gözlerimi dekunun dudaklarına diktim. Çocuğu süzüyordum bildiğiniz bakmadığım bölge kalmadı. Ve dekuyu süzerken dudaklarının tadının nasıl olduğuydu. Hayatımda ilk def böyle bir şey düşünüyordum.hergün bunu düşüncem.

Lanet azgınlığımı bitirip onu odasına götürdüm ve yatağa yatırdım. Şuan sevgili olsak onu çoktan becermiştim.ama maalesef yapamazdım yoksa ebemi o nedir...'detroit smash' mıdır nedir onla ebemi sikerdi. Bu benim hayal gücüm yani. Şuan sabah kadar sapık düşüncelerimle dekuya bakabilirim.

-------

Uyukum var TvT

𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚 ~𝕭𝖆𝖐𝖚𝖉𝖊𝖐𝖚 ✓Where stories live. Discover now