↤↤↤↤↤{3}↤↤↤↤↤

1.3K 107 63
                                    

╔══╗
║██║
║(O)║♫ ♪ ♫ ♪
╚══╝
▄ █ ▄ █ ▄ ▄ █ ▄ █ ▄ █
Min•- - - - - - - - - - -●Max

Arkadaşlar şeyy kalın yazdıkların midoriya'nın düşündüleri..

En son salonda yattığını sanan midoriya katsuki'nin odasında kalktı, "ben... Burada yattım? Yoo.. O zaman nasıl-" Diye tam düşünceleri dağılacakken içeri katsuki girdi. "Sonunda uyanmışsın ezik." "Ahh... Günaydın" kacchan.. " "Günaydın aptal". " Değişmemiş.. Acaba ona sorsam ? Aman neyse yine yüzüme bağırmasını istemiyorum.. Hem yatağıda yumuşacıkmış.. "

"Ne düşünüyon lan öyle kıçını yataktan kaldırda yatağımı toplayayım, ve mutfağa in kahvaltı hazır! " "Ahh.. G-Gomen kacchan! Seninle sevgili olan çok şanlı olur açıkçası.. Erken kalkıp ona kahvaltı hazırlamak... "

(Bakugou'nun düşüncesi altı çizgili olanlar)

"Benim sevgilim sen olucaksın brokoli. İzlese gör, seni nasıl kendime aşık ediyorum"

"Neyse ben üstümü değiştirip mutfağa iyiyim kacchan.. " "Ooff.. İnanamıyorum.. Bir kaç gün daha kacchanla kalıcam bu... Çok heyecanlı.. Belki aramız düzelir..?".... " Umarım"

Midoriya düşüncelerini kenara atıp tuvalette üstünü giyer ve aşağıya iner, katsuki'nin orada olduğun görünce "çok mu beklettim acaba.. " Diye aklından geçirmeyi unutmaz.

"Çok beklettiysem özür dilerim kacchan.. " Sandalyeye oturarak tabağındaki katsuki'nin midoriya'ya yaptığı ona benzeyen pankekine bakmaya başlar. "Kacchan... PFft- HAHAHHAHAHA" "NE VAR LAN? " "Haha.. Bu pankek... HAHAHAHA.. Ö-özür dilerim.. Ama.. Bana gerçekten benziyor yaa... " "Oof.. Yaptığım pankekle dalga geçmeden olmazdi yani.. "

Kahvaltılarını hızlıca bitirip okula gittiler, okula varmaları çok uzun sürmemiş zaten.

"Oooo.. Bakııın Kacchanla deku gelmiş! " Dalga geçerek söyledi denki. "KAPA ÇENENİ PIKACHU! SENİ GEBERTİRİM. BURADA BANA CİNAYET İŞLETME VALLA KAFANI BEDENİNDEN KOPARIRIM..... Allah çarpmış peygamber tekmeledi seni zaten. " Sakinleşmeye çalışan bakugou son söylediği kelimeye biraz sırttı.

"Kacchan.. Kacchan!" Dalga geçerek şarkı söylemeye başladı kirishima ve denki. "SİZİ VARYA BOKTAN SAÇLI VE PIKACHU SİZİ BİR CEHENNEME GÖNDERİRİM-" "K-Kacchan.... Sakinleşsene biraz.. " Katsuki'yi susturan midoriya oldu, Midoriya da şaşırmıştı aslında ilk defa onu sözünü dinliyordu. "Tch.. " Diye küçük ses çıkararak sırasına geçti sarışın.

𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚 ~𝕭𝖆𝖐𝖚𝖉𝖊𝖐𝖚 ✓Where stories live. Discover now