𝐤𝐚𝐭𝐬𝐮𝐤𝐢
Şaka gibiydi olayın üstünden 3 gün geçmişti ve ben bunu yeni duyuyordum. Harbi şaka gibiydi mutlu mu olsam üzülsem mi bilemedim ama gülmeden duramıyorum.
Hemen onun yanına gitmeliydim, burada kıçımla güleceğime onun yanında olmam gerekiyr şuan.
Hızlıca ayağa kalktım ve ayakkabılarımı giyip çıktım. Yüzümdeki lanet gülümsemeden dolayı insanlar bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Ne var amk yüzümde gülümsüyorum işte çocuk yaşıyor gülümsemek istiyorum ne bakıyonuz lan?
Hızlı yürüdüğüm için xxx Hastanesi'ne çoktan gelmiştim. Koşarak hastaneye girdim.
"Merhaba bay-"
"İzuku midoriya hangi odada?"
"O-"
"Hangi odada?"
"173.oda"
"Mm.."
"İnsan teşekkür eder"
Asansörü bekleyene kadar akşam olur. Önünde baya sıra vardı bende merdivenlerden çıktım hızlıca dekunun yanına varmak istiyordum.
Sevgili olsak hemen dudaklarına yapışırdım ama yapamam çünkü sevgili değiliz. Hem beni sevmezki, kirishima ile yaşadığımız olaydan sonra çok fazlada konuşmadık zaten.
Flashback
"Bakubro"
"Ne var bok saçlı."
"Bak ne buldum-"
Kirishima katsukinin ortada duran çantasına takılıp katsukinin üzerine düşer. İkiside bu olaya fazla tepki göstermişlerdi. Katsukinin gözleri kocaman açıldı ve içinde birazdan patlayacak olan bir katsuki vardı. Sanırım çok geç kaldı, izuku çoktan gelmişti ve gördüğü görüntü ile şoka girmişti. Herkes olayların etkisinde kalmış birbirlerine bakıyordu. Ölüm sessizliği kirishima bozdu.
"Midoriya sandığın gibi değil-"
"Ö-öylemi?"
"Deku. Gerçekten sandığın gibi değil."
İzuku hala inanamıyordu ağzından kelimeler zar zor çıkıyordu ağlamamak için kendini tutuyordu en sonda ordan ayrılmayı tercih etti.
"Bakubro bekle biraz!"
"Ne var çabuk söyle yoksa kaybedicem onu!"
Kirishima dekunun sırasının altında bulduğu fotoğrafı çıkarıp katsukiye uzattı.
"Bu... lunaparkta çektiğimiz foroğtaf? Yanında taşıyormuydu bunu?"
"Bilmiyorum ama buldum. Bir kere derste bu fotoğrafa baktığını gördüm. İlk öpücüğünü aldın kusura bakma eve gidince dudağımı iyice yıkamalıyım- he? Gitmiş."
Flashback son
Katsuki merdivenleri hızlıca çıkıp 173. odaya girdi. Birde ne görsün cehhenemden çıkmış yarım kafa vardı karşısında lanet koltuğa oturmuş izukuyu izliyordu. Bu yarım beyinlinin nasıl haberi vardı da benim yoktu? Amk keli bir yanlız bıraksaydın brokolimle beni.
"Çok geç kaldın katsuki bakugou. Neredeydin sen bu 3 gün boyunca?"
.
.
.
.
Gomennasai bölüm atamadım işte burada yeni bir bölüm 😃
YOU ARE READING
𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚 ~𝕭𝖆𝖐𝖚𝖉𝖊𝖐𝖚 ✓
Science Fiction"𝐤𝐚𝐜𝐜𝐡𝐚𝐧...𝐤𝐢𝐫𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐧ı𝐳𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐫ş𝐞𝐲 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫?...." "𝐍𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝𝐢ğ𝐢𝐧𝐢 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐝𝐞𝐤𝐮." . . . ✞︎Bakudeku ✞︎bxb