Medya yüzünden öldüm ösçdövççdçx
Katsuki
"Kacchan..."
Yav bir dk... Bir şey söylicem. Aptal deku hep 'kacchan' dediğinde kalbim hızlanıyo ya...şu tatlılığa bakın Pocky varsa Pocky oynıcam dekuyla şimdi... Çok fazla ateş bastı inanamıyorum. Kalbim güm güm salak gibi durmadan atıyo ölecek miyim..?
(Pocky'nin ne olduğunu en sonda açıklarım veya.fotoğrafını koyarım ^^)
"N-ne var?..."
Hay anasını s*ım sesim titrek çıktı. İlk defa. benim bu çocukla aramdaki bağlantı ne ya?
"Yeni aldığım oyunu oynayalım mı ? :)"
Bu muydu. Bunu mu diyecektin. Sağol ya. Erotik bakışlarınla kacchan diyorsun sonra 'yeni aldığım oyunu oynayalım mı' diyorsun...ben o bakışları görür görmez ölüyorum sen bana soru soruyorsun ya.
"Kacchan hayatını mı sorguluyorsun."
"Evet napçan?"
"Neyse hadi oynayalım :D "
"Tch.."
~~~~~
Deku
"Kacchan... Nasıl oluyorda çok iyi oynuyorsun..."
"Sırlarımı kimseye söylemem deku."
"Kirishimaya söylüyorsun ama.."
"Çünkü arkadaşım?"
"Ben arkadaşın değil miyim?"
"Yine bok ettin bakugou şimdi napıcam? Özür mü dilesem özür dilesem neye dilicem amk? Sende arkadaşımsın mı desem...Ooofofofof sıçtım işte bir iyi kalpli olayım diyorum anın içine sıçıyorum "
"Neyse önemli değil kacchan.. sen yinede benim arkadaşımsın *güler*"
"Yapma şöyle ya..lanet olsun ciddileşemiyorum otomatikten sırıtıyorum ve kızarıyorum senin suçun aptal deku.. "
EH? İNANAMIYORUM KACCHAN DAHA DEMİN KIZARDI MI?...Ama.. neden bir insan boş yere kızarırki (aptalsın izuku.. ~ece)
"Kacchan iyi misin?"
"İyiyim..ben artık eve gidiyim yarın okulda görüşürüz."
"Anladım.."
.
.
.
.
..
.
.
.
Gitmeden önce bakudeku burakıyım buraya;
YOU ARE READING
𝒍𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒃𝒐𝒚 ~𝕭𝖆𝖐𝖚𝖉𝖊𝖐𝖚 ✓
Science Fiction"𝐤𝐚𝐜𝐜𝐡𝐚𝐧...𝐤𝐢𝐫𝐢𝐬𝐡𝐢𝐦𝐚 𝐢𝐥𝐞 𝐚𝐫𝐚𝐧ı𝐳𝐝𝐚 𝐛𝐢𝐫ş𝐞𝐲 𝐦𝐢 𝐯𝐚𝐫?...." "𝐍𝐞 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤 𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝𝐢ğ𝐢𝐧𝐢 𝐛𝐢𝐥𝐦𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐝𝐞𝐤𝐮." . . . ✞︎Bakudeku ✞︎bxb