O gün sabaha kadar sohbet etmiştik. Evet sadece sohbet etmiştik. Daha sonra evinin yakın olup olmadığını, eğer isterse onu bırakabileceğimi söylemiştim. Evinin yakın olduğunu ve yürüyerek gidebileceğimizi söylemişti. Birkaç bina ilerledikten sonra hemen varmıştık. Bu da demek oluyordu ki benim evime sadece birkaç adım uzaktaydı. Eve girene kadar onu beklemiştim. Sonrasında eve gitmeyip Jimin'i aramaya karar verdim. Merak etmiştim neler yaptığını. Aramamı uzun bir süre sonra yanıtlamıştı.
"Ne var Jungkook? Sabahın kaçı olduğunu biliyorsundur umarım. Ne diye aradın?"
"Uyuyor muydun yoksa?"
"Belki."
"Senin gibi birisi uyumaz Jimin kandırma beni. Bir şey mi oldu? Anlat hemen."
"Bir şey olduğu yok. Sen niye aradın?"
"Bardan çıkınca ne yaptığını merak ettim."
"Öyle eve gelip uyudum işte. Kaç gündür uykuluydum, bugün de erken yatmaya karar vermiştim fakat bir insanın senin gibi bir arkadaşı varken uyuması mümkün mü?"
"Göz devirdim, hissettin mi?"
"Konuşmaya devam edecek misin? Yoksa polisi arayıp beni rahatsız ediyor diye şikayet edeceğim."
"Of iyi kapatıyorum. Arkadaşımızı da düşünemez olduk bu devirde." Cümlemi bitirir bitirmez telefonu yüzüme kapatmıştı. Beni başından savmak için polis ile ilgili şeyler söylerdi her zaman. Bunu yapacağına inandığımdan kapatmıyordum telefonu tabii ki. Sadece Park Jimin böyle bir şey söylüyorsa konuşmak istemiyordur o kadar. İstediğiniz kadar konuşmaya çalışabilirsiniz fakat siz konuştukça daha sinir bozucu bir insana dönüşüp ne derseniz sizi gıcık etmek için tersini söyler. Böylece siz sinir krizi geçirip telefonu kapatmak zorunda kalırsınız. Bunu en acı yolla öğrenmiştim.
Jimin'in de beni terslemesi sonucunda eve gitmekten başka çarem kalmamıştı. Yavaş yavaş eve doğru yürüyordum. Güneş yeni yeni kendini göstermeye başlamıştı. Bugün uyuyamayacağım kesindi bu yüzden ben de evde bir kaç işimi halletmeye karar vermiştim. Buzdolabından sütü alıp mısır gevreği doldurduğum kaseye boşalttım. Kahvaltı yaparken bir kaç projemi tamamlıyordum. Daha sonra bütün bu işlerden sıkılıp uzanmaya karar verdim.
Elime telefonu alıp kendimi koltuğa attım.
Aklıma bir anda Yerim'in sosyal medya hesaplarının olup olmayacağı geldi. Arama kısmına Kim Yerim yazıp arattım.kimyerim takip et
profili görüntüle evet / hayırkimyerim
25 gönderiler 857K takipçi 96 takip
98.678 beğenme
kimyerim Bu mekanı sevdim. Tekrardan buluşalım unnie! @hi_sseulgi