message
jk_97: Hey!
Kaç saattir şu lanet olası barda beklediğimden haberin var mı?Biraz acele etsen iyi edersin çünkü 10 dakika içerisinde gelmezsen geri evime gideceğim.
jimochi: Alt tarafı yarım saat geç kaldım.
Fazla abartmıyor musun?jk_97: YARIM SAAT SENCE AZ BİR SÜRE Mİ?
Aynanın karşısında ego kasmayı bırak ve derhal buraya gel.
Emin ol yarım saat içinde bir kızı kapmış ve eve götürüyor olurdum.
Senin yüzünden bir sürü kız kaçırdım!jimochi: Sakin ol dostum. Ne zamandan beri kızlara bu kadar düşkün oldun? :D
Ahh, sonunda benim gibi harika bir insan olmaya başladın!jk_97: Boş yapmayı kes ve buraya gel.
jimochi:Off amma sabırsızsın.
Geldim işte.
|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Jungkook telefonuna gelen mesaj ile bakışlarını kapıya yöneltti. Sonunda geldi egolu pislik diye geçirdi içinden. Her ne kadar zıt kişiliklere sahip olsalarda seviyorlardı birbirlerini.
Dokuz yıla yakın bir tanışıklıkları vardı sonuçta. Jungkook'un ne kadar sakin bir kişiliği varsa, Jimin'in de bir o kadar deli dolu ve çocuksu bir kişiliği vardı. Jungkook ve Jimin her gün aralıksız bu barda buluşur, sabahın geç saatlerine kadar otururlardı.
Jimin üniversiteyi yeni bitirmişti. Jungkook'un ise son yılıydı. Jungkook iç mimar olmak için emin adımlarla ilerlerken Jimin babasından ona kalan holdingin başına geçmişti.
Jimin çok çapkın bir insandı. Jungkook şu son iki yıla kadar Jimin ile çokça kavga etmişti bu nedenden dolayı. Yine de en fazla yedi yıl dayanabilmiş, en sonunda Jimin'e benzemeye başlamıştı.
Jimin Jungkook'un yanına otururken etrafa öylesine bir bakış atmış ve baygın bakışlarını arkadaşına çevirmişti.
"Gerçekten bunlardan hangisini götürmeyi planlıyordun? Hiçbirisi bir geceni harcamaya değmez."
yüzünü buruşturdu. Kendisine buzlu bir cin söylerken Jungkook bilmem kaçıncı birasını içmeye başlamıştı."Jimin ben bir karar aldım."
"eeee... bundan bana ne?"
Jimin umursamaz tavırlarıyla yine Jungkook'u delirtmeyi başarmıştı."Senin için bir karar bu salak. Beni iyi dinle. Artık tek gecelik ilişkileri bırakıp ciddi ilişkiler yaşamaya başlamalıyız. Gönül eğlendirerek bir ömür geçmez, bunu sen de biliyorsun."
"Of Jungkook yine boş yapmaya başladın. Elbette bırakacağız ama daha çok genciz farkındaysan. Bu yüzden devam ediyoruz. Hatta sen tam şuradaki çocuğu bana ayarlarken ben de onun çaprazındaki kızı sana ayarlayacağım."
diyerek yandan sırıtmış ve ayağa kalkmıştı. Jimin eşcinseldi. Böylece Jimin Jungkook'a kız ayarlarken Jungkook da Jimin'e gözüne kestirdiği bir çocuğu ayarlıyordu."Jimin dediklerimi dinlemiyor musun? Seni bilmem ama ben sıkıldım tek geceliklerden. Eğer bana bir kız bulacaksan ciddi birisini bulmalısın. biliyorsun ki bir fahişeyle birlikte ciddi bir ilişki yaşayamam."
"Tamam Jungkook tamam. Sana senin gibi bir kız bulacağım. Sıkıcı, sıradan, eğlenmesini bilme-"
"sadece git ve bul Jimin."
Jungkook Jimin'in gösterdiği çocuğun yanına giderken eline bir bardak viski almayı unutmamıştı. Çocuğun yanından geçerken elindeki içeceği bilerek üstüne dökmüştü.
"Çok özür dilerim. Ayağım takıldı. Gerçekten yanlışlıkla oldu."
"Tamam, tamam sorun yok."
Jungkook adamın söylediği şey üzerine hâlâ rol yapmaya devam ediyordu. Jimin durumu fark ettiği an yanlarına gitmişti."Ah, nasıl bir sakarsın sen? Dikkat etsene yürürken. Bu leke de geçmez ki şimdi. İsterseniz benimle gelin size yardım edebilirim."
"Gerçekten gerek yok. Sorun değil."
"Israr ediyorum beyfendi. Bu hâlde dolaşmamalısınız."
Adamın kabul etmesi üzerine Jimin ve Jungkook birbirlerine bakıp gülümsediler. Jimin, çocukla beraber tuvalete doğru giderken Jungkook eski oturduğu yere geri dönmüştü.On beş dakika sonra Jimin koşarak Jungkook'un yanındaki yerini aldı.
"Hey! Niye bu kadar çabuk geldin?"
"Ciddi ilişki düşünüyormuş. Ne kadar zavallı değil mi? aynı senin gibi."
"Hah, laf atmasan olmaz değil mi?"
Jimin kafasını olumsuz anlamda sallarken içecek almak için ayaklanmıştı.
"Bu gece için sana bir kız bulmalıyız Jungkook."
Jimin'in cümlesi üzerine Jungkook da Jimin'i takip etmeye başladı.
"Kaç kere daha söyleyeceğim tek gecelik istemiyorum diye?"
"Bla bla bla hep aynı sözler. Hadi en sevdiğim oyunu oynayalım." Jimin sevinçle ellerini çırptı.
"Hayır Jimin 'Jungkook ile tanışmış mıydın?' oynunu oynamayacağız."
"Aynen kesin oynamay-" Jimin'in sözünü kesen şey çarpıştığı kız olmuştu. Jungkook'a ufak bir bakış attıktan sonra kıza döndü.
"Ahh gerçekten çok üzgünüm hanımefedi. Imm... Jungkook ile tanışmış mıydın?"
-------------------------------------------------------
İlk kitabım olduğundan dolayı umarım acemiliğimi mazur görürsünüz. Şimdiden teşekkür ederim.