6. Nákupy

73 7 2
                                    

Za cca hodinu po útoku Jimina na mňa . Nám konečne prišli kufre . Kook nám ich odniesol do izby my sme mu veselo poďakovali a boli sme šťastné že sa už konečne máme do čoho prezliecť . Lenže ....v mojom kufri nie je nič moje . Boli tam na mňa dosť vyzývavé veci . A ... ja nie som typ dievčaťa čo by také dačo nosilo . Jenny sa pozrie na môj kufor potom na svoj a vybuchne do záchvatu smiechu . Tak som sa jej pozrela do kufru a skoro som tam skolabovala . Ona to mala ešte oveľa , óveľa horšie . No toto nie ,,Kde sú NAŠE veci ??! " Zdvihla som sa , rozrazila dvere našej izby a vbehla do obývačky kde boli všetci ,, To čo ste nám doniesli za kufre ? Pomýlili ste si izby ....alebo .... ?" pozrela som sa na nich zo spýtavým pohľadom. Najradšej by som ich zniesla z povrchu zemského ale predsa nemôžem robiť unáhlené názory . Možno to spravili len omylom .... ,, No ...vieš..." začal Yongi keďže ostatný k tomu nemali ,, to nebolo omylom ... my sme vám dali doniesť veci už večer lenže ste v nich mali veeeľmi veľa zbytočných vecí , tak sme niečo z toho vyhádzali , nahradili novými ...a bolo " ja pri nich zrejme zinfarktujem !!,, dobre ako myslíte ale ja si to obliecť odmietam . Musím ísť s Jenny do nákupného centra a kúpiť niečo menej vyzývavé " uzavrela som debatu chcela som sa otočiť a to bola chyba . Ten idiot Tea na mňa vylial víno (skade nabral pre boha to víno ?) ,, Ach prepáč....to som nechcel , zrejme sa budete musieť ísť prezliecť ." nevine sa na mňa usmial . A čo čert nechcel Jenny neviem od kedy stála za mnou čiže zasiahol tým vínom aj ju . Ja som sa naňho len porazenecky pozrela a odkráčala sa prezliecť do izby . Dobre som vedela že víno len tak nevyperiem a aj keby musela by som na to čakať buď v spodnom prádle alebo v tých...veciach .Jenny na jeho adresu začala nazúrene nadávať na celý Seoul (na Teaho šťastie po slovensky ). Vyhádzala som celý svoj kufor a aj tak tam nebolo nič čo by som si bola ochotná obliecť . V Jenninom kufri ani nemalo význam niečo hľadať . To by sme tam mohli ísť rovno nahé ... ok nezostáva nám nič iné ako si niečo z toho obliecť .

Toto je Jennin outfit

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Toto je Jennin outfit . Bola spokojná že je to čierne a viac radšej nerozširovala .

Pozrela som sa na tú kopu a vylovila si z nej tieto krásne žlté šaty

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Pozrela som sa na tú kopu a vylovila si z nej tieto krásne žlté šaty . Tak som si ich teda obliekla , pozrela sa do zrkadla ,, Jenny preboha živého to mám ísť vážne v tomto medzi ľudí ? Však vyzerám ako....dobre vieš čo . A ak sa zohnem ? Ja v tomto nikam nejdem . Choď ty a kúp nám niečo normálne " začala som vyjednávať ,,Ja nikam bez teba nejdem . A si v tom krásna . Je pravda že je to na teba až moc ... Ale prosím skús to prežiť , kvôli mne proosím " Začala ma prosiť zo psími očami a samozrejme že som jej nedokázala povedať nie ,,Ugh dobre ale musíš my pomôcť učesať to vrabčie hniezdo "ona súhlasne prikývla a dali sme sa do toho . V Jenninom kufri som našla kulmu , očné tiene , špirálu....a všetko potrebné na to aby sa zo zombíkov stali princezné . Po hodine a dačo som už mala krásny make-up ktorý pozostával zo zemitého rúžu , výraznej špirály a zvýrazneného obočie . Celý pôsobil prírodným dojmom až na mihalnice , tie boli až nadpozemsky krásne ako povedala Jenny . Ona chcela naopak čierne očné tiene , krvavo červený rúž vďaka čomu celkovo pôsobila ako človek s ktorým sa nechcete dostať do konfliktu . Spravila som jej znovu dva boxerské vrkoče a ona mi zase tie moje neposlušné kučierky skrotila do elegantných vĺn ktoré mi siahali pod zadok . Svoj outfit som doladila zlatými prsteňmi , náramkom a náušnicami . Ona si len dala strieborné náušnice a boli sme hotové . Opatrne som otvorila dvere na našej izbe . Vykukla som von , vzduch bol našťastie čistý . Nepozorovane sme prešli z našej izby na chodbu z chodby do kuchyne a z kuchyne do obývačky kde sa naše plíženie skončilo . Stáli tam a zrejme nás chceli odprevadiť . Po chvíli nás zbadali a vyzerali že im každú chvíľu vypadnú oči a tak som si odkašľala ,, Majte sa tu pekne my už teda ideme na tie nákupy " oznámila som im a vyšli sme pred náš apartmán . Chystali sme sa ísť na zastávku metra no zastavil nás hlas Jimina ,, Naše auto je opačným smerom " ukázal na sivé volvo ,,Hádam ste si nemysleli že pôjdete samé "Povedal Kook z auta . Nastúpili sme , Jimin naštartoval a šli sme . Počas cesty mi Kook odpovedal na nevyslovenú otázku ,,Asi sa čudujete kde sú ostatný . No Jin sa ponúkol že nám zatiaľ pripraví obed . Tea a Hoseok chceli ísť do dákeho obchodu s nami ale nakoniec zistili že je úplne inde ako nákupné centrum . A nakoniec Yongi a Joon , tý chceli zase dopísať dáky text piesni .Tak vás máme len pre seba " spokojne dopovedal Kook a pri tom na nás žmurkol . Ja som nad ním len pretočila očami . Jenny zrejme chcela na jeho poznámku niečo povedať no nedostala šancu . Zaparkovali sme pred obrovským nákupným centrom . Malo zrejme 10 poschodí a každé jedno bolo aspoň tri krát väčšie ako akékoľvek nákupné centrum v ktorom som kedy bola . Z otvorenými ústami som vyšla z auta a pozerala som sa za chalanmi ktorý sa vybrali nakupovať bez nás . Schytila som Jenny za ruku a rozbehli sme sa za nimi . Z vnútra vyzeralo ešte väčšie .Všade svietili svetlá , svetielka a lampióny aj keď bol deň . Bolo to prekrásne . Najprv sme išli do obchodu kde mali rôzne oblečenie . Za chvíľu sme už stade vychádzali z plnými taškami vecí . Ďalej sme šli do elektra kde som si kúpila sluchátka pretože tie moje , tie nepodarky vyhodili tiež :"( . Za tri hodiny a dačo sme stihli pobehať asi milión obchodov no nakoniec nás naše hladné žalúdky poslali domov . Tak sme sa teda pobrali k autu , ktorému sme zapratali celý kufor rôznymi taškami v ktorých sme mali od oblečenia a darčekov pre rodinu (aspoň ich potom už nemusíme zháňať ) až po fotky z fotobunky na ktorých sme robili grimasy od výmyslu sveta . Užili sme si to na maximum lebo ako sme zistili Jimin a Kook sú experti na zábavu . Nastúpili sme do auta, celou cestou sme sa o niečom rozprávali , ani neviem ako a už sme boli "doma". Zobrali sme všetky tašky , zamkli auto a zo smiechom zamierili k nášmu ubytovaniu . Za pár minút som už otvárala dvere na našom apartmáne a neviem koľký krát za posledných 24 h som skoro zinfarktovala . Nebolo by tých prekvapení už dosť ?

Náhodne stretnutie ? (completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang