0.3

972 121 32
                                    

Yeni bölüm ile karşınızdayııım.
İyi okumalarr.

Bilinmeyen numara: Karpuz koydum koynuma ley

Bilinmeyen numara: Diyarbekir yoluma ley

Esila: Lan bu engel nasıl kalktı!?

Bilinmeyen numara: Sihirli güçlerim sayesinde yaptım bir şeyler

Esila: Çok komik gerizekalı.

     Mesajımı attıktan hemen sonra uygulamadan çıktım ve düz koridorda yürümeye devam ettim. Sınıfımın içine girip çantamdan suyumu almıştım.

     Suyumu içerken aklıma sorular takıldı. Acaba bu bilinmeyen kimdi veya benle dalga geçmek için mi  yazmıştı?

    Dışarı çıkıp Arda'nın yanına oturdum.

-" Esma nerde? "

-" En son Berke'nin yanındaydı. "

   Ah, bu arada kendimi tanıtmayı unutmuştum. Ben Esila Tekin. 17 yaşındayım ve 12.sınıfım.

    Arda ve Ahmet, benim 7.sınıftan beri yakın arkadaşlarımdır. Esma ile 9.sınıfta tanışmıştık. Bir de Esma'nın kuzeni Berke var. Onunla da 10.sınıfta tanışmıştık.

     Elime basketbol topunu alıp potaya attım. Fakat girmemişti. O sıra da Ahmet gelip bana laf attı.

-" O boyla basketbol oynamak bir zor değil mi 1.55? " diyip güldü.

-" Boyum 1.55 değil Ahmet. Yeter, git başımdan ya. " diyip karnına vurdum gülerek.

-" Bak şimdi bu top böyle atılır. " diyip tersten topu potaya attı ve girdi.

-" Oha. Havaya bak. " diyip güldüm.

   Göz kırpıp Arda'nın yanına oturdu. Bende topun yanına gidip potaya atmaya çalıştım. Yine girmeyince sinirlenmiştim. Bir kere de girsen ölür müsün be zalimin topu.

   Son bir kez daha atınca bu sefer girmişti. Sonunda ya. Ahmet bana bakıp güldü.

-" Şükür, sonunda. "

-" Şikir sinindi. " diyerek taklidini yaptım.

   Yere çöküp suyumdan içtim. Hafif sesle şarkı söylemeye başladım.

-" Nikahına çağır beni sevgiliiiim. "

-" İstersen şahidin olurum seniiin. " diyerek devam ettiren Arda'ya bakıp kahkaha attım. Sonra telefonuma bildirim gelince elime telefonu aldım.

Bilinmeyen numara: Eee sorduğum soruyu düşündün mü exkwllwkds

   

Şaka Mısın?!  |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin