Yatağında oturmuş öylece ne yapacağımı düşünüyordum. Berke'yi gitmemesi için yanına gitmeli miydim bilmiyordum. Gitsem ne diyebilirdim ki zaten?Karmaşık düşünceler içinde kafamı yastığa koydum. Çalan telefonumla hemen komidine uzanıp telefonumu elime aldım. Arayan Berke'ydi. Bekletmeden telefonu açtım.
-" Şey Esila, gitmeden önce son bir kez daha seni görmeye geldim de kapının önüne çıkar mısın? "
-" Tabii ki gelirim. Hemen geliyorum. " diyip telefonu kapattım ve aşağıya indim.
Karşımda Berke'yi görünce hemen sarıldım.
-" Seni seviyorum Esila'm. "
-" Bende seni çok seviyorum Berke. "
-" Ama sıkıntı şu ki arkadaş olarak seviyorsun. " diyip başka tarafa bakıp güldü.
Kafamı eğip yerdeki taşla oynamaya başladım.
-" Berke, gitme. "
-" Neden? "
-" Ben arkadaşlığımızı yok etmek istemiyorum. "
-" Üzgünüm, gitmeliyim. En iyisi bu benim için. "
-" Ama benim için, bizim için en iyisi bu değil "
-" Her neyse sen Ahmet ile mutlu olmana bak Esila'm. "
Gözlerim dolu bir şekilde baktım. Saçlarımdan öpüp arkaya döndü ve konuşmaya devam etti.
-" Görüşürüz, seni sevdiğimi bil. " diyip gitti.
Bir şey bile diyemedim. Yere çöküp ağlamaya başladım. Biraz daha böyle kalıp elime telefonumu aldım.Esila: Engel gitti, mutlu musun peki?
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Arda'dan:
Arda: Naber sevdicem?
İlerdeki Karım: Sen bana hâlâ yazıyor musun oğlum?
Arda: Evet, yazmamam için bir sebep göremiyorum.
İlerdeki Karım: Engel yiyeceksin şimdiden afiyet olsun.
Arda: Yayayaya dur bi
İlerdeki Karım: Ne?
Arda: ben seni seviyorum ama. Neden böyle yapıyorsun?
İlerdeki Karım: Ama ben seni sevmiyorum.
Arda: Al kırdın kırdın.
İlerideki Karım: Umrumda değil kardeşim şimdi ikile.
Arda: İlerde Karım olacaksın haberi yok.
İlerdeki Karım: Engellediğim de öyle diyebilecek misin acaba
Arda: Yapma yanarız.
*Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz*
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Gençler, bu kitap bitmesine az kaldı Arda ve sevdiği kız için yeni bir kitap yazmayı planlıyorum. Okur musunuz?
Eğer gerek yok böyle iyi diyorsanız da yapmam. Tercihi size bırakıyorum.Hepinizi seviyorum. İyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Mısın?! |Texting|
Короткий рассказBilinmeyen numara: Ya bana kız bulursun ya da benim olursun. Seçim senin Esila: Şaka mısın?! Başlama tarihi: 02.04.2020 Bitiş tarihi: 25.04.2020 |TAMAMLANDI|