Günün ikinci bölümü ile karşınızdayııım wlkdlwlls. Medyadaki şarkı galp ben. Oylarınızı ve yorumlarınız benden esirgemeyin plsHayde bölüme geçin barii
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Bilinmeyen numara: Beni asla bulamayacağına kalıbımı basabilirim Esila
Esila: Öyle mi?
Bilinmeyen numara: Evet, her neyse benim gitmem gerek. Sonra yazarım
Esila: Hey dur kaçamazsın benden ya.
Bilinmeyen numara: İşim var dedim EsilaEsila: Ne bu sinir ya?
Bilinmeyen numara: Bu seni ilgilendirmez Esila.
Esila: Noluyor, ben ne yaptım da sana birden böyle davranmaya başladın?
*Görüldü 14.03*
Esila: Bu görüldü de neyin nesi?
Esila: Her neyse, seninle uğraşacak halim yok. Bir daha bana yazarsan seni engellerim.
Elimdeki telefonu yere koyup yastığı yüzüme bastırıp çığlık atmaya başladım. O olduğundan tam emin değildim. Sakinleşmeliyim ve eski halime dönmeliydim.
-" Lan it sen kimsin de beni engelliyorsun şerefsiz. " diyip yanımdaki su şişesini çadırın girişine doğru attım.
Tam o anda Arda gelmişti. Alnının tam ortasına vurmuş olmamdan dolayı kahkaha attım. Sonra anonimin beni terslediği aklıma gelince ağlamaya başladım.
-" Lan dur, niye ağlıyorsun salak? "
-" Anonim beni tersledi. "
-" Dur bir dakika, ben hallederim onu dert etme sen. " dedikten hemen sonra konuşmaya devam etti.
-" Hasss- pot kırdım. " diyip dudağını ısırdı.
-" Nasıl ya? Sen onu tanıyor musun? "
-" Yaa ne alakası var? Ben öyle bir şey demedim. "
-" Söy-" cümlemi kesip kendisi konuşmaya devam etti.
-" Onu bunu geç. Ben aşık oldum. Kız çok tatlı. Baktıkça yiyesim geliyor. Ya şapşik bak aklıma geldi yine. "
-" Haydaaa, kim ya bu yengem? "
-" Henüz ismini bende bilmiyorum. Daha cuma günü gördüm. Gördüğüm an dedim ki aha sıçtık. "
-" Sen ciddi misin? "
-" Evet. "
-" Sende ona anonim ol. Yeni hat al. Seni sevmesi daha da kolaylaşır hem. "
-" Oha lan, çok mantıklı. " diyip alnımı öpüp gitti.
Maşallah, ne zeki biriyim öyle. Mutlulukla Kafamı geriye yasladım. Telefonumun zil sesini duyunca hemen elime telefonumu aldım. Arayan Esma'ydı.
-" Eyy? "
-" Lan kanka ben ormanda gezeyim derken kayboldum. Yardım edin, bulun beni. Yoksa kurtlara yem olacam. "
-" Kaybolmayı nasıl becerdin acaba gerizekalı? Neyse etrafında neler var söyle? "
-" Ağaçlar var, başka bişey yok. "
-" Bekle mal, bizimkiler le geliyorum şimdi. Sakın telefonu kapatma, yerinden kıpırdama. Yoksa çekmeyebilir. "
-" Tamam. "
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄
Yaklaşık bir saattir Esma'yı arıyorduk. Telefonunun şarjı bittiği için konuşamıyorduk da. Ve galiba bizde kayboşmuştuk.
Hava git gide kararıp soğumaya başlamıştı. Yanıma cekette almamıştım. Ellerimi nefesimle ısıtmaya çalışırken biri üstüme ceket örtmüştü.
Ahmet'e bakıp teşekkür ettim. Aramaya hâlâ devam ederken kurt sesi duydum. Çok güzel kurtlara yem olacaktık.
-" Bildiğiniz tüm duaları okuyun gençler. " diyerek devam ettim.
-" Bismillahirrahmanirrahim. Allah'ım sen bizi kurtların azabından koru. Amin. "
-" Lan şurdaki ayı mı? " dedi Arda.
Hemen yanımdaki ağaca tırmanmaya başladım. İlk dalına kadar yükseğe çıkmıştım. Hemen dala oturup yere baktım. Allah kahretmesin. Bu kadar yeri nasıl çıktım?
Arda bana kahkahalarka gülerken tip tip baktım.
-" Kaçsanıza lan ayı geliyor. "
-" Ben onu şakasına demiştim. "
-" Lan gerizekalı, komik mi? "
-" Bücür rekor kırdın herhalde. Bu kadar kısa sürede oraya tırmanman harika. " diyip güldü Ahmet.
-" Gülüp durmayın bi'. " diyip ağacın dibine geldi Berke.
-" Atla hadi, ben seni tutacağım. " dedi. Bir yere bir de Berke'ye baktım. İnşallah tutardı.
Yere atladım fakat keşke atlamasaydım. İkimizde yere düşmüştük. Kıçım feci acımıştı.
-" Nasıl tutma bu ya? "
-" Hayvan gibisin kızım, n'apıyım? " dedi Berke. Göz devirip ayağa kalktım.
Galiba ormanda kaybolmuştuk. Ve bir saat sonra gidecektik. Umarım geri yolu bulabilirdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şaka Mısın?! |Texting|
Short StoryBilinmeyen numara: Ya bana kız bulursun ya da benim olursun. Seçim senin Esila: Şaka mısın?! Başlama tarihi: 02.04.2020 Bitiş tarihi: 25.04.2020 |TAMAMLANDI|