1.5

651 84 111
                                    


Final için son 2-3 bölüm kaldıı.
Hepinizi seviyoree.
İyi okumalar.

❄❄❄❄❄❄❄❄❄

-" Berke, anlatacak mısın? "

-" Ya da boşver. Sonradan pişman olacağıma eminim. "

-" Berke, boş yapmayı kes ve söyle artık. "

-" Üzgünüm Esila. "

-" Berke, son kez diyorum. Anlat artık. "

-" Seni seviyorum Esila. "

-" Bende seni seviyorum kan-"

-" İşte sen hep beni kankan olarak gördün. Olmayan kardeşin gibi. "

-" Ber-"

-" Lafımı kesme Esila. Ben seni çok severken, Ahmet'in sana bilinmeyen olarak yazdığını öğrendim. Tabii seni sevdiğimi bilmiyordu. Onu da suçlayamam. " Derin bir nefes alıp tekrardan konuşmaya başladı.

-" Ama ben seni çok seviyorum Esila. Zaten başka şehire taşınacağım. Bence Ahmet ile mutlu bir çift olabilirsiniz. "

-" Berke, ben şu an ne diyeceğimi veya ne yapacağımı bilmiyorum. "

-" Bir şey söylemene gerek yok. Ama Ahmet ile mutlu olursan, beni de mutlu edersin. Ne de olsa sevdiğim kızın mutluluğu beni de mutlu eder. "

     Gözünden bir damla yaş geldikten sonra elinin tersiyle silip ayağa kalkmıştı. Ben bunu asla beklemiyordum.

      Ayağa kalkıp sarıldım. Bir daha göremeyecektim ki. Son kez sarılıyorduk belki de.

-" Seni seviyorum Esila'm. Kendine dikkat et. " diyip alnımı öptü. Bir kez daha sarıldım.

-" Neden gidiyorsun? "

-" Bu şehir bana iyi gelmiyor Esila'm. Yeni şehire taşınıp yeni bir hayata başlıyacağım. "

-" Anladım. Umarım mutlu olursun sende Berke. "

-" Zannetmiyorum ama umarım. Bu arada akşam gidiyorum. Haberin olsun. "

-" Nasıl ya? Keşke biraz daha kalsaydın. "

-" En iyisi bu. Boşver. " diyip sınıftan çıktı.

    Ben sadece ağzı açık bir şekilde bakıyordum. İkisine de kardeş dedim. Kardeş ayağı g*t ayağı yaptılar ya.

    Yerime geçip olanları düşündüm. Aslında bilinmeyenin Berke olduğundan şüpheleniyordum. Fakat tam tersi çıkmıştı.

    Biraz daha oyalandıktan sonra zil çalmış sınıf dolmaya başlamıştı. Ahmet içeri girince gözlerimi kaçırdım. Bu durumda ne yapılabilirdi ki?

     Zaten benim yüzümden araları bozulmuştu. Belki de Berke'nin gözünde ki morluklar benim yüzümden olmuştu. Düşündüm de çok kötü biriymişim ben.

    Sınıftan çıkıp lavaboya girdim. Yüzümü yıkayıp aynadan kendime baktım. Ne iğrenç bir insanmışım ben. Keşke bu olanlar yaşanmasaydı.

   Gözümden bir yaş gelince hemen sildim. Aynadan son bir kez daha bakıp lavabodan çıktım. Bahçeye inip bir banka oturdum.

   Şu an birine sarılıp ağlamaya o kadar çok ihtiyacım vardı ki. Zil çalınca tüm düşüncelerimden arınıp sınıfa çıktım. Bu derste boştu. Belki de Ahmet ile konuşmanın tam zamanıydı.

    Sorun şu ki ne diyeceğim hakkımda en ufak bir fikrim dahi yoktu. Zaten biri dokunsa ağlıyacak hâldeydim. Kendimden bir kez daha nefret edip sınıfın içine girdim. Ahmet'i görmemle onu durdum.

-" Ahmet, önemli bir şey konuşmalıyız. "

-" Konuşalım. " diyip sıraya oturdu. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.

-" Ahmet, ben özür dilerim. Hem senden hem de Berke'den. Aranız benim yüzümden bozuldu. "

-" Nasıl yani? "

-" Bilinmeyenin sen olduğunu biliyorum Ahmet. "

-" Nasıl? "

-" Biliyorum işte bir yerden. "

-" O Berke denilen şahıs söyledi değil mi? " diyip ayağa kalktı. Durdurup konuşmaya başladım.

-" Hayır hayır, ben kendim öğrendim. Berke'yi suçlama. Bir daha kavga etmenizi istemiyorum. "

     Gözlerine bakıp tekrardan derin bir nefes aldım.

-" Berke'yle küs kalmanızı istemiyorum, Ahmet. Hele de benim yüzümdense hiç istemiyorum. Berke de küs kalmanızı istemiyordur eminim. "

-" Ben emin değilim, Esila. "

-" N'olur Ahmet. Bugün başka bir şehire taşınıyormuş. "

-" Ne, nasıl? "

-" Öyle işte. Şimdi gidip küslüğünüze son verin. "

-" Peki Esila. " diyip gitti. Kendimi çok kötü hissetmiştim.

   
❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄❄


Eveeeet, bilinmeyenimiz Ahmet çıktı. Düşünceleriniz ne?

Bir de buraya Ahmet koyuyorum ve ben kaçar. Günün üçüncü bölümüydü yahu. Değerini bilin wlslldld.

Şaka Mısın?!  |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin