Final

628 84 88
                                    

Medya Ahmet ❤

Final bölümüne hepiniz hoşgeldiniz.

Kitabı kütüphanenizden çıkarmayınız. Arada özel bölüm atabilirim.

İyi okumalar bebeklerim❤

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@berke.time: Buradan gitmeden önce son fotoğrafım.

   @esila_tkn: Lan gitmeee

   @esmanizz_: Seni özleyeceğim kuzen.

    @ardanizz_: Bebeğim, gitme yaw.

    @ahmetcann_: Görüşürüz kardeşim.

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

   Berke'yi uzaktan görünce rahatladım. Gitmemişti neyse ki. Soluk soluğa yanına varıp gülümsedim. Beni görünce şaşırmıştı.

-" Esila, senin burda ne işin var? "

-" Gitmemen için durdurmaya geldim. "

-" Gitmem lâzım ama. "

-" Hayır efendim, gitmiyorsun. "

-" Neden gitmiyormuşum? "

-" Çünkü... "

-" Evet çünkü? "

-" Şeyyy, çünküsü yok. Sadece bizi bırakma. " derken arkadan babası konuştu.

-" Berke, araba çalışmıyor. "

-" Nasıl? "

-" Bilmiyorum çalışmıyor işte. Bugünlük dursun. Yarın gidersin. " diyince kocaman sırıttım. Yarına kadar kesinlikle ikna ederdim.

-" Ya da baba boşver. Gitmeyeceğim bir yere. " diyip bana döndü ve gülümsedi.

   Bu kadar kolay olacağını tahmin etmezdim ya. Babası garip garip baktıktan sonra eve girdi.

-" Vay be. Bu kadar kolay olacağını asla düşünmezdim. " diyince kahkaha attı.

-" Ee şimdi ne olacak? "

-" Nasıl yani? "

-" Herhalde bu olaylar olmamış gibi davranmayacağız. "

-" Belki herşeyi unutup, yeniden bir sayfa açmalıyız? "

-" Bilemiyorum. Ahmet 'le ikimiz seni seviyoruz. Sen ne yapabileceksin ki bu durumda? Mutlaka ikimizden birini seçeceksindir. "

-" Bak Berke, ben ikinizden birini seçmiyeceğim. Çünkü ben ikinizi de çok seviyorum. Ben sizi kaybedemem kusura bakma. "

-" Sen de haklısın. " diyip gülümsedi.

-" Her neyse, dramaya yer yok. Yarın toplaşıyoruz bizimkilerle. Biraz vakit geçirelim. "

-" Tamam güzelim. Nerde? "

-" Benim evde. "

-" Tamam. "

-" Neyse görüşürüz yarın. " diyip eve doğru ilerledim.

   Bu işte böyle bitmişti, sevinmiştim. Yarın da aralarını düzeltip daha çok mutlu olacaktım.

✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴

-" Evet, gençler. Hepiniz hoşgeldiniz öncelikle. "

-" Hoşbulduk. "

-" Biliyorsunuz ki Berke benim sayemde burda. Ve toplama amacım Berke ile Ahmet'i barıştırmak. "

-" Ben küs değilim. "

-" Bende değilim. "

-" O zaman öpüşün barışın. "

-" Öpüşmeyin oğlum, aile var. "

-" Arda bir sus be. "

-" Tamam tamam. Sustum. "

    Üstüne çıktığım masadan atlayıp inecekken ayağımın yamulmasıyla kendimi yerde buldum.

-" Allah belamı verdi. Bırakın beni. Salın, ben yerde iyiyim. " diyip kollarımı açtım.

-" Ve siz sarılıp barışasıya kadar burdayım. "

  İkisi de birden ayağa kalkıp sarıldı. Kocaman gülümseyerek ayağa kalkmaya çalıştım. Biraz acımıştı ama birazdan geçerdi.

-" Hepinizi seviyorum be. "

-" Ben de sizi seviyorum. " diyerek topluca sarıldık.











Evet, selamlar gençler. Uzun yazmak istedim fakat cidden aklıma bir şey gelmiyor.

Tam 4 tane final bölümü yazdı. İçime sinen bi tek bu vardı.

Sizce kitap güzel miydi?

Ve Esila'yı kimle shipliyordunuz?

Sizleri seviyorum. İyi günler ❤

 İyi günler ❤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Şaka Mısın?!  |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin