Bölüm 7

6.3K 15 4
                                    


Her ne kadar başta tanıyamasamda yada anlam veremesemde sesin sahibini çok iyi tanıyordum.Berkcanın yanına gittim.Karşımdaki tahminlerime göre doğru çıkmıştı o Alperendi. Aslında şaşırmamı bekledi ama gülerek karşıladım Öldükten bir hafta sonra.Pardon öldüğünü sandıktan.Omu odamda kıyafetlerimi giyinirken evinin çatı katındaki camdan beni gözetediğini biliyorudum.Aynı durum Berkcanın evindede başıma geldi.Kendime kahve yaparken evin bahçesinden gülerek beni izliyordu ondan korkmuyordum sonuçta beni öldüremezdi değil mi.Alperene sarıldım."Aşkoo bayadır görüşmüyorduk değil mi?"dedim.Şaşırmış bişekilde bana baktı."Cidden bu numarayı yiyicek kadar saf mı olduğumu düşünüyorsun"dedim."ı-ıı sanırım evet"dedi.Söylememe gerek kaldı mı bilmiyorum fakat Emirle Alperende ikizdi.Ve o gece bana tecavüz eden şerefsiz Emir değil Alperendi tabiki.Berkcan bunları duyduğunda kafayı yedi.Alpereni fena indirdi.Yüzünü öyle bir dağıttı ki gözlerinin yeri bile belli olmuyordu.Sonra ona son bir kez tekme atıp.Kapıdan gönderdi.Sarhoş gibi yürümeye başlamıştı.Berkcan kapıyı  çarpıp beni kolumdan sert bir şekilde tutup koltuğa attı.Bana çok kötü bağırmaya başladı.Ağlamaya başladım.Odasına çıktı bende evden kaçtım.Ailem bu olaylar yüzünden bana kızgın olduğu  için ailemin evine gidemedim.Açıkçası hiçbir arkadaşımada gitmek istemiyordum.Sahilde yürüdüm yaklaşık 1 saat.Sonra yerde yatıp uyudum.Sabah kalktığımda afamın tepesinde tatlış bir köpek verdı yüzümü yaladı çok tatlıydı.Artık biryere gitmenin zamanı gelmişti böyle sokaklarda kalamazdım.Berkcanın evine geri dödüm.Birde ne göreyim içeride kocaman bir parti var ve herkes sarhoş."Ne yani bu şimdi benim gidiş partim falan mı"dedim içimden.Beni gördüğünde eline mikrafonu alıp"Aaa bayanlar baylar merdivenden kayanlar götleri boklu olanlar.İşte partimizin ana karakteride burdaymış."dedi.Sarhoş olduğu her halinden belliydi.Beni belimden tutup kendine çekti.Kyafetlerimiz üzerimizdeydi ama arkadan bana adeta baskı yapıyordu.Hızlandı ve penisinini popomda çok rahat bir şekilde hissediyorum.Herkes bize bakıyordu durmasını söyledim daha da hızlandı.Onu durdurmak için kulağına" odana geçelim orda daha rahat olur"dedim.Beni çuval taşıyormuş gibi popomdan baskı uygulayarak tuttu.Odaya götürdü ve yatapa attı.Dudaklarımdan başlayarak yavaşça heryerimi öpmeye başladı.Memelerimi okşamaya başladı.Uçlarını emiyordu.Çok zevk alıyrdum hatta neredeyse boşalıcaktım ama asıl amacımın bu olmadığı ve buraya Berkcanla konuşmak için geldiğimi hatırladım Berkcanı ittirdim üstümü başımı aşağıya indim ve herkesi kovdum.Direkt dedikodu yapmaya başladılar ama umrumda değillerdi.Berkcanın yanına gittim birde ne göreyim...

Evet aşklarım  bu bölümde bu kadardı.Umarım hoşunuza gider.

Yıldız ve yorum atarsanız çok sevinirim:)

Erotik AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin