Bölüm 15

3.2K 8 4
                                    

Hastaneye gittik bu doğum sancısıydı sanırım. Berkcana yalvardım çocuğu doğurmak istemediğimi söyledim.Ama doğum çoktan başlamıştı. Berkcana dünyayı gezmek istediğimi kluplere gitmek istediğimi söyledim evde oturup bebek bakmak istemiyordum.Çocuğu doğurdum fakat onu bir koruyucu aileye vermek istiyordum.Bunu yaptımda.

Berkcanda bende çok yıkılmıştık.İlişkimizi bitirmeyi planladık o kendi yoluna ben kendi yoluma.Erken evlilik bizi sıkmıştı sanırım.

Anlaşmalı bir şekilde ayrıldık. Arkadaşlarımla dünyayı gezmeye başladım.İtalyadayken internetten biriyle tanıştım.İsmi Mertti ve gerçekten çok iyi birisiydi. Fransadaymış şuan oda benim gibi dünyayı geziyormuş.Fakat onun bir oğlu varmış.Yaşı daha 24'tü.Evlide değildi.Fakat 20 yaşındayken hayatının aşkıyla evlenip boşanmış.Bende benim başımdan geçenleri anlattım.

18 yaşında evlenip 19 yaşında boşandım ve benimde Ateş adında bir oğlum vardı.Fakat onu bir koruyucu aileye verdiğimizi söyledim.Yaklaşık 1 hafta böyle konuştuk.

Buluşmak istediğini söyledi bende hayır demedim fakat bugün toplu olarak ingiltereye gidicektim arkadaşlarımla.

"Peki,sonra görüşürüz o zaman ama görüşücez bak kaçmak yok"dedi.

"Peki,kaçmak yok."dedim.

Çok hoş bir enerjisi vardı.Sanırım ona aşık olmuştum.

Ama sanki o da bana karşı boş değildi.

Evet aşklarım.Sanki biraz toparladım gibi aklımda güzel fikirler var.

Sizde  beğenirsiniz umarım.

Vote atarsanız sevinirim.

Kocaman öptüm bb<33

Erotik AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin