VII - Co się zmieniło?

2.5K 256 50
                                    

" No niestety, nie byłem w tobie zakochany. Moją jedyną miłością dotychczas była tylko siatkówka. Nie chciałem być z Yui, ani nie myślałem o związku z tobą. To tak dziwnie brzmi. "Związek z Tobą". Byłeś moim przyjacielem, zawsze byłem z tobą szczery. Wtedy też.
Ej, nie rób takiej przerażonej min! Daj mi skończyć.
WTEDY myślałam o tobie jak o koledze, myślałam, że to pytanie to zwykły żart. Odpowiedziałem, a ty miałeś łzy w oczach. Byłem w szoku, zamurowało mnie. Przez chwilę nad tym myślałem. Chciałem o tym porozmawiać następnego dnia w szkole, ale mnie ignorowałeś.

No właśnie. Ignorowałeś. Kiedy byłeś obok wszystko było prostsze. Nauka, sport, rozrywka. Ale kiedy się oddaliłeś, czułem jakby wszytskiego zaczynało mi brakować. Dzień za dniem coraz bardziej i coraz więcej. Nie sądziłem, że moje życie może być tak uzaleznione od kogoś. Do tego to poczucie winy. Nie chciałem Cię skrzywdzić. Nie mogłem tego znieść i chciałem z tobą porozmawiać, ale kiedy tylko chciałem zrobić krok w twoją stronę, ty robiłeś dwa do tyłu.

Na tamtym treningu, kiedy trener zapytał... Chciałem żebyś to wiedział. Ale wtedy jeszcze nie poczułem ulgi. Myślałem, że już nie dostanę szansy, żeby to naprawić. Ale na szczęście się udało.

Tego co do Ciebie czuje, byłem przekonany dopiero w momencie, kiedy serce zaczęło bić mi przy Tobie jak szalone.

Kocham Cię Koshi."

Moja Słabość | DaiSugaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz