11.Chapter...

147 4 1
                                    

3 ujutru je. Prevrcem se po krevetu,i osecam jako probadanje u grudima. Sela sam na ivicu kreveta,i osvrnula se iza,ali Harry nije bio tu. Pocela sam da drhtim,i jedva hodajuci dosla do toaleta. Pogledala sam se i videla ogromne podocnjake. Umivala sam se,i jako trljala lice,misleci da cu tako skunuti te odvratne podocnjake. Ocekivala sam da ce biti bezuspesno.
Kada je pocelo da mi se vrti u glavi,izasla sam iz wc-a i bacila se na krevet. Zaspala sam u sekundi.

Harry's POV:

Na velikoj terasi Victoria-ine sobe duvao je jak vetar i nosio moje misli sve dublje. Gde je to bila? Uvek mi govori gde ide,sto mi sada nije rekla? Misli pozitivno Harry...misli pozitivno. Iz sobe se cuo glasan kasalj. Victoria kaslje tako vec par dana. Poceo sam da se brinem.

,,Harry?",Victoria me je poljubila u vrat.

,,Sta radis ovako kasno na terasi,hladno je.?".

,,Nista,glava mi puca.".

,,Aha...meni nije dobro,sutra cu ici kod doktora,oko 5 popodne. Posle idem da snimam neku emisiju.".

,,Dobro. Ajde u krevet...".

,,Idem.".

Zatvorila je vrata,a ja sam poceo da jecam. Ne zelim da joj se nesto dogodi...

*that morning*

,,Jedi nesto Vic. Ne budi glupa..."-Jessica je odmah pocela da negoduje.

,,Nisam gladna Jessica. Prestanite da me terate da jedem."-odbrusila sam joj.

,,Smiri se.. Sutra se selimo u onu kucu Vic. Spakovali smo se.".

,,Dobro.".

,,Ocekivala sam da ces nesto drugo reci...".

Ustala sam od stola i otisla da se obucem,a Ivana je usla za mnom.

,,Sledeci put kad budete vodili ljubav,postarakte se da to bude vodjenje ljubavi,a ne rata. Celu noc nisam mogla da zaspim id baseg kreveta."-pocela je da me zeza,a ja sam je gadjala jastukom.

,,Mrs... Ivana moram nesto da ti kazem...".

,,Recii.".

(...)

Ispricala sam sve sto se desilo vezano za Eda. I ono kada sam imala samo 15.

,,SILOVAO TE JE?!".

,,Tiho!".

,,Victoria ubicu ga,kunem ti se! Nikada ne gazim svoja obecanja.".

Telefon mi je zazvonio.

Ed.

,,Javi se i ukljuci spikerfon!".

,,Victoria. Za 3 dana na istom mestu. Vidimo se."-rekao je i prekinuo poziv.

,,Victoria nemoj to da radis zbog nas!".

,,Ivana...ako izgubim vas izgubici i sebe,i svet oko sebe...moram. A posle cu videti..".

,,Ali ti na taj nacin varas Harry-a!".

,,Znam...nikada sebi necu oprostiti...".

,,Veceras idem sa tobom i kod doktora i na tu emisiju. Mogu zar ne?".

,,Naravno..trebas mi.".

Zagrlila me je,dok sam ja plakala na njenom ramenu.

______________________

Nedostatak inspiracije je ucinio svoje.

Ly ♥️

Last name...Where stories live. Discover now