-Harry vozi mnogo gotivno- pomislila sam.
Otvorila sam prozor,i pustila vetar da mi duva u facu. Obozavam to da radim. Stigli smo ispred kapije moje kuce.
,,Ako hoces,ajde udji na kafu.",rekla sam sa kezom na licu. A njegova reakcija je bila hendikepirana.
,,Jejjj!",uzviknuo je. Prosli smo kroz kapiju,i dosli do vrata. Iz torbe sam izvukla kljuc,i usli smo u kucu.
Izula sam stikle,i rekla mu da me ceka u dnevnoj sobi,jer sam htela da se presvucem.
Popela sam se do svoje sobe,i cula neku buku dole. Verovatno Stacy prica sa Harry-em,ali ovog puta jacim tonom nego kada prica sa mnom.
Slegla sam ramenima,i vezala kosu u rep. Spustam se niz stepenice i buka je sve glasnija.
,,Ama Harry cuti!",Stacy je rekla,valjda.
Gledala sam u pod,kao i uvek,i usla u onu ogromnu dnevnu sobu. U njoj mogu celu Ameriku da smestim.
,,Victoria!!!!!!!",prodrao se,meni jako poznat glas,ali ne mogu da se setim ciji. Okrenula sam se,jer sam bila na drugom kraju dnevne sobe,okrenuta ledjima toj osobi.
Naglo sam se okrenula.
Ta devojka se zatrcala meni u zagrljaj,a za njom,jos jedno dvadeset osoba.
Ugusena sam silnim zagrljajima,ali idalje ne znam ko je sve ovde.
Uspela sam da se ustrgnem iz brojnih zagrljaja. Pogledala sam u ta lica.
,,Jessica?".
Glas mi je podrhtao,suze se slivale. Maskara je bila razmazana po mom licu. Ovo se ne desava.
,,Victoria,seko!",rekla je.
Elton,Sara,Ivana,Ćosa,Relja,Bruna,Luka,Jessica,Anastasija,...
Svi oni su dosli? Dosli su u Ameriku,u New York? Nakon 5 godina. Nalaze se preda mnom,u mojoj kuci,pred mojim ocima. Sanjam? Ili ipak ne.
,,Nedostajala si mi!",svi su u glas rekli. Ali ja sam slomljena u milion komadica. Zelim da me zemlja proguta.
Pocela sam da placem na sav glas i bacila im se u zagrljaj.
,,Volim vas!",vikala sam.
Stezali su me najjace,nikada nisam zelela da me puste iz njihovog zagrljaja. Plasila sam se da cu ponovo da ih izgubim,da cu opet cekati pet godina,ali ne,necu to da dozvolim.
,,Samo smo zbog tebe preselili 64 blok cak ovamo!",rekla je Ivana.
Smejala sam se jako glasno. Osecam Beograd oko sebe.
,,Nikada nemojte da odete...zelim vas zauvek pored sebe.",rekla sam.
,,Necemo seko!",Elton je rekao. ,,Vise nista ne moze da nas rastavi...",Jess je rekla.
(...)
Pricali smo,smejali se,do pola 4 ujutru. Pokusali smo da gledamo film,ali smo samo pricali. Toliko neispricanih prica sada je otkriveno. Toliko izgubljenih godina sada ce biti ispunjeno ponovo. Zaspali smo jedni drugima u krilo...
***
5 ujutru je. Probudila sam se,i videla svoje prijatelje,ne mogu da verujem da smo na okupu.
,,Spavaj blento blentava.",sapnuo je Elton. ,,Majmune glupi,imacu traume od tebe. Prepao si me -.-",rekla sam.
Napravio je neku bolesnu facu,koja me je i previse zasmejala.
Prica o Eltonu...
Elton je decko iz Splita,Hrvatske. Sa njim sam se upoznala jako retardirano. Imala sam 14 godina.. Jedan dan,instalirala sam aplikaciju ,,Directioners planet",iz dosade. Nikada nisam ni ulazila u nju. Sara ju je videla par puta i instalirala je na svoj telefon. Pocela je da se dopisuje sa directionerima sirom sveta. Pocela je da se dopisuje i sa Eltonom i Brunom.
Tada je pocela nasa prica...
I ja sam se polako upoznavala sa njima. Zatim Ell,pa Ivana. Ivana se zaljubila u njega,i u vezi su vec 8 godina. Zavolela sam ga kao brata,a on mene kao sestru. Posto je imao 16 godina kada smo se upoznali,otac mu je dozvolio da dodje u Beograd sa Brunom. To je bio jedan od najsrecnijih dana u nasim zivotima. Naravno,morao se jednom vratiti u Split. Ali pola godine nakon njegovog odlaska,pojavio se u Beogradu ponovo. Bio je sav pokisao od kise. Pobegao je od svoje porodice,i tada je rekao da smo mu mi sve sto ima. Kupio je sebi stan,i zapoceo nov zivot.
*reality*
,,Kozo,budi se.",rekla je Jess. Uffff... ,,Necu da ustanem...",promrljala sam. ,,Dosao je neko,ne zelis da te ceka.",rekla je i otisla negde.
Ko li je to sad? -.-
___________________
Izvinite na cekanju.
Ly
ESTÁS LEYENDO
Last name...
FanficVictoria ima 17 godina i zivi u Beogradu. Najveci san joj je da postane glumica. Njen zivot je mnogo tezak,iako na prvi pogled izgleda veoma lagodno. Nesrecno je zaljubljena,isprozivana po skoli,sa veoma malo prijatelja. Ranije je uzivala u zivotu...