,,Ivana,jesi li spremna?"-pitala sam,obuvajuci visoke stikle.
,,Evo me,silazim!"-rekla je.
,,Ajde..."-izdahnula sam i uzela kljuceve od auta.
Iskljucila sam svetla,a kuca je ostala prazna. Bila je poput mene. Mracna i prazna a spolja je izgledala velicanstveno. Kada bi Harry znao...
,,O cemu razmisljas?"-Ivana je pitala.
,,Ni o cemu."-rekla sam.
Slegla je ramenima i popravljala sminku. Nekada joj zavidim na toj lepoti koju ima,i koju koristi na najbolji nacin. Za razliku od mene. Hah.
,,Victoria..jel imas...".
,,Places?"-spustila je ton svog barsunastog glasa.
,,Nesto mi je upalo u oko.."-obrisala sam suzicu. Definitivno najveca laz kada placemo...
,,Jesi li sigurna da zelis da odes na emisiju?"-pitala je brizno.
,,Da."-ponovo mi se vratio drzak izraz.
,,Okej...".
(...)
,,Victoria draga,spremi se,idemo uzivo za 5 minuta."-rekla je Ellen,iz istoimene emisije. Pustila sam krupne talase da mi idu niz kicmu. Pogledala sam u svoj odraz. Svaki dan se pitam gde je nestala ona devojka od pre... Kada bih mogla samo da vratim vreme unazad. Ne bih otisla u Ameriku. Ne bih ni pomisljala na osvetu. Ostala bih sa svojom drugom porodicom i bila kao svaka druga tinejdzerka. Steta,nekada zbog snova moramo da se odricemo svega.
(...)
,,3,2,1! Akcija!"-cula sam Ellen kako zapocinje emisiju i najavljuje me.
,,Moj veceraslji gost je mlada glumica,Victoria Ellison!".
Gosti u publici su aplaudirali. Izlazim u studio. Jesam li se za ovo borila godinama?
,,Dobro vece Ellen."-rekla sam sa osmehom na licu.
,,Victoria,dobro nam dosla. Kako si?"-pitala je dok smo se rukovale.
,,Odlicno sam. Kako si ti?"-pitala sam je.
,,U drustvu ovako uspesne mlade gospodjica,savrseno."-u publici sam videla Ivanu kako gleda sa nekim kezom preko celog lica.
,,Mnoge devojke danas imaju uzora za tebe,kakav je osecaj?"-dodala je.
,,Stvarno? Hahaha,o nisam znala. Sada kada znam,osecaj je dobar.".
,,Ne bi trebala da budes sokirana Victoria,ostvarila si san,na dobar americki nacin. Niko zapravo ne zna pravu pricu. Volela bih da je licno veceras cujem od tebe.".
,,To nije velika tajna."-lazem. Jeste.
,,Bila sam uporna. Ambiciozna. Isla sam stalno na casove glume,i jedan dan na obavestajnoj tabli bilo je obavestenje o nekom kastingu i broj ostavljen na njemu. Prijavila sam se za kasting,i tako snimila svoj prvi i jedini film na maternjem jeziku.".,,Srpskom?"-pitala je,nakon cega sam klimnula glavom.
,,6 meseci kasnije preselila sam se u New York sa porodicom. I tu sam nastavila isti posao,kastinzi,audicije,filmovi. I tako sam stigla do vrha. Mozda zvuci lako,ali uopste nije tako. Mada,sada mogu da kazem da su se godine truda isplatile.".
,,Vidi se po tvojoj blistavoj karijeri. Divim se tako mladim,a uspesnim ljudima. Mediji su te poslednjih dana povezivali sa Harry-em Styles-om. Ostali smo zbunjeni,jer ste oboje poznati po tome da vesto krijete svoja osecanja. Sta je od toga istina?".
,,Ne mogu da demantujem da Harry i ja nismo...".
Prekidamo program zbog vaznih vesti.
Kamere su se iskljucile. Na TV-u culi su se krici koji su krivi za prekidanje programa. Sta je sada ovo?
,,Sta se desava?!"-Ellen je besnela.
Obe smo pogledale u ekran.
Ne. To...to.Vrisnula sam. Ne vidim nista ispred sebe. Cujem samo te krike. Moje i Edove krike.
(...)
*few hours later*
,,Budi se.".
,,Doktore hoce li biti dobro?"-cula sam Ivanin glas.
,,Zao mi je sto ovo..".
,,Gde je onaj gad?!"-vristala sam.
,,Gospodjice morate da se smirite!".
,,Ne!!!Ne!".
***
Ivana's POV:
,,Doktore govorite!"-drala sam se,dok mi se hladan znoj spustao niz celo. Harry je stajao u mestu ne govoreci nista.
,,Zao mi je. Ali po analizama koje smo uradili,gospodjica ima tuberkulozu.".
,,MOLIM?!".
,,Zao mi je. Moze da ide na terapije,ali nece imati velikog efekta. Ima 20% sansi da se izleci.".
Snaga me je napustila. Pala sam na pod,a suze su mi se slivale niz lice. Na kraju hodnika,Jessica i ostali su trcali ka meni.
,,Nije istina..."-bilo je jedino sto je rekao. Iz dzepa je izvukao malu kutijicu crvene boje. U njoj je bio dijamantski prsten.
,,Harry....."-skupila sam malo snage i prisla mu. Cvrsto sam ga zagrlila. Opirao se,i gurnuo me. Bacio je prsten na vrata Victoria-ine sobe za intezivnu negu. Kako nastaviti zivot posle ovog uzasa?
(...)
Ed's POV:
,,Uspeo sam. Saterali smo je u cosak. Sada nema kud.".
,,Cestitam sefe. Smem li da znam,sta je bilo na disku koji ste pustili na sve TV kanale?".
,,Naravno. Na disku je bio snimak gde Victoria i ja ludo vodimo ljubav. Unistena je. Harry je zavrsio sa njom. Sada je niko i nista.".
,,A..vi?".
,,A ja? Meni niko ne moze nista. Ne bi mi bio prvi put da ovo uradim nekom..."-rekao sam,uzimajuci sliku u ramu sa radnog stola. Skoro da mi je zao.
______________________
Izviniteee na cekanju :(
Ne znam oce li ova prica biti duga,ali nmvz hahaha 💕Ly❤️
BẠN ĐANG ĐỌC
Last name...
FanfictionVictoria ima 17 godina i zivi u Beogradu. Najveci san joj je da postane glumica. Njen zivot je mnogo tezak,iako na prvi pogled izgleda veoma lagodno. Nesrecno je zaljubljena,isprozivana po skoli,sa veoma malo prijatelja. Ranije je uzivala u zivotu...