3🌷

121 17 18
                                    

Oylayıp yorum yapmayanların interneti kesiliyormuş  .d

O gün okuldaki ilk günüm olduğu için eve erken gitmek istedim bir sonraki gün zaten bir kaç arkadaşımla buluşacaktım okul çıkışı.

Eve gittim hemen odama çıktım biraz telefona baktım.Daha sonra annemden yemeğimi odama getirmesini istedim ,birazcık yorgundum.

Sonra işte tam balkona çıkıyordum ki Cha aradı açtım bana dedi ki;

Cha
Knk yarın kesinlikle gideceğimiz yere seninde gelmen gerek gelmezsen çok şey kaçırırsın.

İrene
Niye ,neden bu kadar önemliymiş gelmem?

Cha
Gelince görürsüüünn hadi bb biraz çatla kkkk.

İrene
Tamam bb ben senin başının etini yiyeceğim şimdi kapatsam da.

Cha
Dene biraz kkkk.

Sonraki gün hemen uyandım.Aşağı inip yemeğimi yedim sonra okula gitmek için üzerimi giyindim.

Okula gittim ,gittiğim gibi Tae'yi gördüm yine beni yıkan gülümsemesini yaptı.Tabi ben ona biraz daha baksaydım bayılırdım.İnanılmaz tatlıydı kkkk.

İşte sonra hemen sınıfa girdim ,tabi ayni sınıfta olduğumuz için o da geldi.Ben bugün tek oturacaktım belli ki ,çünkü kimsenin yanı boş değildi.Sonra aklıma Tae için de oturacak yer olmadığı geldi.Bugün yine beraber oturacaktık.

Sonra geldi yanıma oturdu ve bana;

Tae
Niye az önce beni görünce kaçtın?

İrene
Be-Ben mi kaçmışım?

Tae
Evt sen İrene.

İrene
Yoo kaçmadım yanlış anlamışsın.

Tae
Tamam öyle olsun .

Sonra biz okul çıkışı gideceğimiz kafeye gittik.Ben Cha'ya hala soruyordum dün demek istediğini ama cevap bile vermedi.Sonra bi 10 dk sonra Taehyung geldi Cha bana işte sürprizim buydu dedi.Ben tabi bana önceden söylemediği için baya kızmıştım ama o an artık başka bişe yapamazdım.

İşte daha sonra herkes gitti ve Tae bana onu beklememi istedi.Tabi bana bir ateşler bastı.Ama bir kaç dakika sonra alışmaya başladım...

~Bu bölümünde sonuna geldik sizce neler bekliyor İrene'yi ,düşüncelerinizi yorumlara yazabilirsiniz...~

~Seviliyorsunuz❤~

Is this plotanic love? /~TaeHyung~/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin