5🌷

48 9 23
                                    

Selaamm.Bu sefer beklemeden yazmak istedim.Tabi okunma yok pek ama yine de yazmak istedim.bu bölüm biraz değişik oldu inşallah beğenirsiniz.Sizi çook seviyorum...❤

Oylayıp yorum yapmayanlar hep mutsuz olsun yüzü hiç gülmesin  .d (sorry bunu yazmak zorundayım...)

Biliyordum, her zaman mutsuz olacağımı, sürekli sevdiğim için geceler boyu ağlamayı, onun için canımı veririm düşünmesi ile yaşamayı...
Hatta kendime bile yapmayacağım iyilikleri sevdiğim için yapmaya razı olduğumu biliyordum.

Ama bir gerçek hep beni üzüyordu.Ben hiç bir zaman Tae'ye sahip olamayacaktım.

•~•~•~•

O benim göğsümde göz yaşı dökerken ben de onun için, beni hiç bir zaman sevmeyeceği için onun kollarında gözyaşı döküyordum.

Sonra ağlamayı kesti elimden tuttu ve bana "Bana yardım edebilir misin?Ben Cha'yı çok seviyorum." dedi.
Ben bir şey yapamadım o an sadece "P-peki." diyebildim.

Sonra benim numaramı istedi ve akşam konuşmak istediğini söyledi.Ben de kabul ettim ona numaramı verdim.

Sonra tam gidecekken kulağına yaklaşıp sessizce;

"Papatyaların kırıldıktan sonra çok güzel koktuklarını biliyor muydun Taehyung."

Dedim ve ağlayarak yanından ayrıldım.
Kesinlikle bu dediğimi saçma bulmuştur,  çünkü neden öyle dediğim hakkında hiç bir şey bilmiyor.

•~•~•~•

Ben ağlayarak eve girdim annemler fark etmesin diye sessizce odama çıktım.
Sonra yatağıma yatıp tekrar ağlamaya başladım, çünkü hala bu acıyı üzerimden atamamıştım.

Biraz daha ağladıktan sonra Tae görüntülü aradı.Yüzümü silip açtım.Benim ağladığımı farketmiş olacak ki "İrene ne oldu"diye sordu.Ben bir şey yok dedim.

Ama çok şey vardı.Hatta hiç olmadığından fazla şey vardı.

Daha sonra Tae bana ne zaman Cha'ya söyleyeceksin diye sordu.Sonra ben " Cha Jimin'i seviyor Tae, hatta onlar sevgililer bilmiyor muydun? "dedim.

O an bana sinirlenmiş olacak ki neden ona sabah söylemediğimi sordu.Ben de " Sabah çok üzgündün seni biraz daha üzmek istemedim."dedim.

Sonra onun gözünden gelen yaşı görünce "Taehyung ağlama lütfen daha çok kız var." dedim.Tabii ki o kızlara kendimi katmadım beni neden sevsin ki?

Daha sonra bana "Senin sevdiğin var mı ki?Zaten bu duyguyu nasıl anlayacaksın sen." dedi.

Ben tekrar göz yaşı döküp "Var, hatta bana şuan o kadar yakın ama onu sevdiğimden haberi yok ve bu bana çok dokunuyor." deyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.Dediğinden üzülmüş olacak ki saymadığım kere özür diledi.

Ama ben o özür dilemeyle kendime gelemezdim.Bana "Yüz yüze konuşmak ister misin ?" diye sordu.Ben başımla onayladım.Sonra bana "Hazırlan ve sabah ki kafenin oraya gel seni bir yere götüreceğim.Bu ikimize de iyi gelecektir." dedi.Ben onayladım ve telefonu kapattım.

(Giyindiği şeylerin bu olduğunu düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giyindiği şeylerin bu olduğunu düşünün.)

Sonra sakince üzerimi giyindim ve dediği yere gitmek için dışarı çıkacaktım.Annemlerin yanına gidip haber verdim ve çıktım.

Sonra ben beklerken o da geldi.Giyindikleri ile ikimizde gayet uyumlu olmuştuk.

Giyindikleri ile ikimizde gayet uyumlu olmuştuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu da Tae'nin giyindikleri.)

Daha sonra beni lunaparka getirdi. Niye getirdi bilmiyorum fakat buraya geldiği için çok mutluydu.Sonra biz sırayla tüm şeylere binmeye başladık.Bana pamuk şeker aldı, çarpışan arabaya bindik vs. Ama en güzeli dönme dolaptı.Çünkü hiç unutamayacağım bir şey yaptı bana...

Çok güzel bir yerde kestim ama kızmayın lütfen.Bu bölüm de böyle oldu inşallah beğenirsiniz.
Sizi seviyorum... ❤

Is this plotanic love? /~TaeHyung~/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin