🖤 | 34. Pomocná ruka | 🖤

186 25 9
                                    

Kapitola 34 - Pomocná ruka

Pohled Kylie
Sedím na stole v jídelně (protože proč kurva ne?) a snažím se si nasadit ty debilní rukavice, abych zjistila, jestli mi jsou. Gary mi jich sem totiž hned několik naházel, abych si vzala ty, které mi sedí nejlépe. Takže se válím na jídelním stole s rukavicemi. Ještě že mě nevidí Gary nebo děda Harper. Ostatní už si asi zkoušejí lyžáky, co já vím, ale jsem tu sama. Ok, tak ne. Protože do místnosti vejde blonďáček a namíří si to hned přímo ke mně.

"No nazdar," pozdravím ho s úšklebkem.

"Jak se těšíš na lyžování?" zeptá se mě s úsměvem, když se opře o stůl vedle mě.

Pokrčím rameny. "To už stejně víš. Stejně mě dřív nebo později z té sjezdovky vykopnou, abych tam neudělala několikanásobnou vraždu při sjíždění dolů."

Rog se zasměje. "Jsi vtipná, Kylie."

"Já vím," pozvednu obočí.

Bubeník se zazubí a kousne do rtu. "A sexy."

"To taky vím." Zahodím ty pitomé rukavice a beru si na zkoušení další, protože tyhle jsou mi malé a ani je na ruce pomalu nenasadím.

"Chceš s tím nějak pomoct?" ozve se zase osoba vedle mě.

"Jak mi s tímhle chceš prosímtě pomoct?" zašklebím se.

"To nevím," pokrčí rameny. "Ale chci tu být s tebou. Konečně sami. Chápeš, že ti hajzlové se motají prostě všude? My nemáme ani chvilku."

Zakoulím očima. "Byl bys hodný, kdybys tu se mnou počkal, než najdu nějaké dobré rukavice. Protože... nevím, prostě nesnáším na něco být sama." Tuhle osobní informaci jsem si asi celkem mohla nechat pro sebe. Jenže jakmile se podívám do těch modrých očí, nedokážu se ovládat.

"Pro tebe všechno, kotě," mrkne na mě a shrne na stranu rukavice, které jsem už vyzkoušela. "Ale něco za něco."

"Co do prdele zase chceš?" zvednu oči v sloup.

Roger se uchechtne a začne mě líbat.

Pohled SusanKdyž vyjdu v lyžácích a s lyžemi a hůlkami v rukou ven, praští mě do obličeje zima

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Susan
Když vyjdu v lyžácích a s lyžemi a hůlkami v rukou ven, praští mě do obličeje zima. Deaky jde ke mně a vlepí mi sladkou pusu do vlasů. Jsme venku jako první, ale hned se k nám připojí i Freddie.

"Tak co, lidi?" ptá se nás.

Usměju se na něj. "Co by bylo?"

w h e n  a r e  y o u  |  QueenKde žijí příběhy. Začni objevovat