#8

21 6 0
                                    

Амелі: Ти що робиш?!
Ліза: Так тобі і треба!
-Тобі капець!
-Це тобі капець!
Ліза накинулась на Амелі. Вони почали битися.
Директор: Досить!*зупинив бійку* До мене в кабінет. Двоє!
Ліза і Амелі:*стоять не рухаються*
Директор: Швидко!
•••
В кабінеті.
Директор: *нервово ходить по кабінеті* Ви знаєте, що ви наробили?!
Амелі: А що я? Я нічого не робила.
Директор: Ви обидві винні! Це була дуже важлива перевірка! Від неї залежило, чи буде в університеті ще один директор, а точніше директриса.
Ліза: Це вона винна!
Амелі: Я?! Да ти офігіла?!
Директор: Тихо! Є жінка яку я кохаю, вона зараз за кордоном. І якщо б ми пройшли перевірку вона змогла б повернутися сюди, і стати другою директоркою цього університету. Я хочу щоб вона була зі мною. А це тепер під питанням, бо дехто...встроїв бійку!
Амелі: Пробачте...
Ліза:...
Амелі: Ліза!
Ліза: Що? Я не буду вибачатися.
Директор: Добре, що з вами робити вирішу не я.
Люди, які перевіряли ввійшли до кабінету директора.
Місс Морган: Добрий день юні леді, я Місс Морган.
Амелі: Доброго дня. Вибачте за незручності під час виступу.
Ліза: Пф...
Місс Морган: Я і мої колеги, вирішили, що з вами робити. Ви Амелі правильно?*дивиться прямо в очі*
Амелі: Так..
Місс Морган: Ваш спів був чудовий, дякую. Я б хотіла послухати його ще раз, але не сьогодні.
Амелі: Дякую..
Місс Морган: І так.. Директор Лопес, ви не пройшли перевірку. Дисципліна ваших учнів далеко не ідеальна, тому вам потрібна та помічниця про яку ви говорили. Через місяць пройде ще одна перевірка, якщо все покращиться, то вона лишиться на посаді, а якщо ні.. ви розумієте.
Директор: О.. дякую.
Місс Морган: А тепер на рахунок дівчат. Ліза, ви висипали муку, чим спровокували бійку. Тому ви будете до наступної нашої перевірки кожного дня прибирати школу. А ви Амелі...Ви по суті не винні. Тому я думаю буде не справедливо вас карати.
Ліза: Ха.. слухай ти! Я тут головна, тому ти не будеш мені вказувати! І прибирати школу буде ця Амелі!
Місс Морган: * дивиться в очі* Ні.
Ліза: Що?! Що ти сказала?! Да ти хоч знаєш хто я?!
Місс Морган: * почала ходити навкруг Лізи* Ти... Ти Ліза Харпер. Дочка відомого бізнесмена Гарі Харпера. Балувана дитина, яку покинула мати. Щоб ви з сестрою відчували себе нормально без матері, батько тяжко працював, щоб дати вам усе, а ви лише крутили носом. Доречі твій батько працює на мене. Саме тому я скажу йому про твою поведінку. А зараз можеш іти на пари, і не забудь, що від сьогодні ти прибираєш школу.
Ліза: Ви заплатите!*Вийшла*
Амелі: Дитя природи...
Місс Морган: Згодна. Доречі Амелі... передайте привіт своїй сестрі і мамі. А зараз ви можете бути вільні, а мені треба поговорити з директором.
Амелі: е.. добре..
На наступній перерві.
В залі університету.
Директор: Добрий день студенти. Сьогодні як ви всі знаєте у нас була перевірка. І виник один інцедент про який ви теж усі знаєте і хочу ска..
Директор не договорив, адже включилося відео. Відео розмови дівчат з директором. Від того моменту, як Місс Морган почала говорити про покарання дівчат. Всі побачили як негарно себе повела Ліза.
•••
Після відео.
Ліза: * пібігла до Амелі* Ти! Це ти зробила!
Амелі: Я?
Місс Морган: *вийшла на сцену* Ні. Ти помилилась Ліза. Це зробила я. Я побачила, що мої слова до тебе не дійшли, все таки ти підклала до шафки Амілі змію. А це небезпечно. Тому я вирішила повторити.
Ліза: Ви двоє! Ви за все заплатите! *іде*
Місс Морган: Звісно.
Емілі: Ну і справи.. як ти?
Амілі: Да все добре. Але від Місс Морган не очікувала.
Емілі: Думаю ніхто не очікував.
Місс Морган: А тепер хочу представити вам. Колега Містера Лопес і друга директорка університету Місс Оніл.
Емілі і Амелі: Що?! Мамо?!
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•●•
Дорогі читачі, я одна із авторок цієї історії Віка.
Я хочу вибачитись за те що довго не було частини. Ми з моєю колегою Наташою пишемо по частині. Першу частину писали разом, другу я, третю Наташа ну і так далі. Цю частину писала я. Наступна частина буде, я не знаю коли, питайте у Наташі😂. Я пішла пити молочко з печеньками. Люблю❤
Ми і нові герої, бажаємо будьте здорові😌❤

Від любові до ненависті-один крокWhere stories live. Discover now