Després d'una eterna, llarga, pesada espera. Ens va arribar una carta a casa meva i a la carta posava que haviem entrat a les colonies de "l'estiu és teu!" (es deia així), però desgraciadament (o afortunadament, perquè sinó ara no podria escriure això) ens va tocar a anar a estiuajar 10 dies a la Molina, al alberg Mare de Deu de les Neus. Tot hi això totes estavem eufòriques per la nova notícia!
Quan ens van dir aquest notición totes estavem juntes, acabavem de acabar un cansat dia d'insti. Totes vam començar a saltar de alegria perquè era la cosa que més desitjavem perquè, de veritat, vius una experiència innolbidable!
A la carta també hi havien les normes, cosa que ja no ens agrada tant. Me mare me les va fer llegir amb veu alta i clara, soposo que les altres mares hauran fet el mateix, perquè si allà a les colònies feies alguna cosa i la liaves ven liada (tipus fumar, robar, pegar...) t'expolsaven i adeu colònies innolbidables. Però com que nosaltres (les noies i jo) som bones i mai feiem res de dolent... (que es noti l'hironia)Uns dies avans em vaig fer un esguinz en el tormell (sóc molt pato i a més a més sóc laxa que és que sóc propera als esguinços) . Totes , sobretot la Laura, estaven preocupades per si podria anar o no, però em vaig recuperar més dora del que tothom es pensava i vaig poder anar i en cap moment vaig tenir cap molèstia en el tormell ni res per l'estil (per sort meva).
Dos o tres dies avans de les colonies (una setmana vamos), totes estavem preparant la maleta i super nervioses per les colonies que, ara que estic escribint això me donat comte que estavem moolt emocionades, massa i tot no? Bueno doncs lo normal. Estavem totes preparant la maleta, que, com sempre, et vols emportar tot pero no et pots emportar res, per les dimencions de la maleta dic. Per què no et portaràs tot l'armari de casa... Jajaja (sóc guai i em ric yo sola:))
Bueno doncs jo em vaig emportar en una mini maleta (era el que demanaven):
. Una llanterna (per els jocs de niit)
. Una motxila de 20l.
. Cantimplora (o empolles d'aigua)
. Diners (per trucar en els pares, per xuxes i xorades de aquestes)
. Un impermeable (per la pluja)
. Neceser (amb pinta, respall de dents, pinta, sabò...)
. 2 tovalloles grans
. 1 toballola de mà
. Frontal (per anar per la cova)
. Banyador
. Unes sabates que es puguessin mullar
. Xancletes
. Roba per 10 dies
. Roba de recanvi
. Savates de recanvi
. Goma del cavell
. Una roba maca per la disco (si, l'ultim dia feien aquelles discos més cutres que mai tipiques de les colònies... Pero no ens podem queixar)
. Gorra
. Crema solar
. Ulleres de sol (opcional)
. Xuxes (no ho posava pero nosaltres ho varem portar)
. I moooltes coses mès que ara no sen venen a la ment.Les colonies pintaven molt bé! Estavem del tot convensudes que ens ho paseriem, sabeu aquella expressió que diu: ens ho passarem bomba!? Pues això mateix (no sóc molt de frases fetes).
Estat d'anim: estressada, nerviosa.
ESTÁS LEYENDO
Amor vs Distancia
RomanceAquesta petita novel·la tracta d'uns joves, la Txell i el Pol. Els seus camins molt distants amb kilómetres, un dia es troben, i aquest camins abstractes s'uneixen i formen una unió més forta del que, ni ells mateixos podrien haver imaginat. Des d'a...