,,Tvoj otec je vždy takýto?" spýtal sa ma keď som mi podal umytú misku aby som ju utrela a rovno odložila.
,,Vždy, nepamätám si ho iného." povedala som mu a misku odložila do otvorenej poličky.
,,On je ako víchor pozitívnej energie." povedal mi a podal mi ďalšiu misku.
,,Skôr by som povedala, že tornádo." zasmiala som sa a znova ju odložila. Padal mi ďalšiu a v tej chvíli som si neuvedomila, že je omnoho ťažšia ako tie ostatné až kým sa na mňa nevyliala voda, ,,Jordan ty idiot." skríkla som na neho a cítila ako mi po tele tečie ľadová voda.
,,Ja som Jordy, sama si to povedala." zaškeril sa na mňa a pokvapkal ma vodou, ktorú mal ešte na rukách.
,,Nie ty si idiot a ešte raz sa tak zaškeríš tak ťa v tej vode utopím." povedala som mu a odlepovala si moju obľúbenú blúzku z mokrého brucha. ,,A keď môžeš ty tak môžem aj ja." povedala som mu a jedovato sa na neho pozrela.
Odstúpil odo mňa a ruku dal do typického obránneho gesta a jeho tvár sa zvlnila do úškrnu, ktorý ma na ňom vytáča najviac aj keď tam je viac vecí toto je najhlavnejšia. Do misky som napustila studenú vodu a vyliala ju na neho cez skoro celú kuchyňu ale vode sa skoro úplne vyhol tak znova som misku napustila a tentokrát viac namierila a po Jordonovom tele už stekali kvapôčky studenej vody.
,,Ja ti ukážem ma oblievať vodou." skríkol po mne a skočil k umývadlu. ,,Toto je už druhý krát." povedal mi keď na mňa vylial vodu, tentokrát to schytali už aj moje vlasy takže som tam stála ako zmoknuté kura.
,,Lenže ja som nič nespravila a ty si mi prilepil zadok ku stoličke a nech som robila všetko každé dievča na škole po tebe letelo a dokonca si venoval pozornosť aj tej biflošskej prváčke, ktorá ma upozornila aby som si dávala na teba pozor." vyčítala som a on len tak ma stál mokrý a pozeral na mňa.
,,A teba to štve, že Waowonsová tak tu máš ešte trochu vody aby si sa skludnila." povedal a znova ma oblial vodou.
,,Ja ťa zabijem." skríkla som po ňom a môj plán, že po ňom skočím sa zmenil na to, že som sa zložila k jeho nohám na mokrej dlážke a asi si zlomila ruku.
,,Hej veď kľud nežiadam ťa aby si si mi líhala k nohám." pozeral sa na mňa a ja som sa opatrné otočila na chrbát a podkopla mu nohy takže letel na mňa.
To asi nebol dobrý nápad, ruky mal pozdĺž mojej hlavy a jeho telo bolo natlačené na moje, jeho mokré tričko ma studilo ešte viac ako to moje cítila som jeho vôňu, ktorá sa mi zapisovala do mojej mysle. Ležal na do mnou a mne oči padli na jeho mäkké poddajné pery ako dva obláčiky a znova som si spomenula na tú pusu v sklade a zahryzla si do pery, myslela som si že to robím nenápadne ale keď sa Jordan pozrel na moje pery a pousmial sa presne vedel kde ma má.
,,Ja stále tvrdím, že sa ti páči moja prítomnosť." povedal a znova po pobozkal, jeho ruky boli pevne pri mojej hlave a jeho telo sa na mňa tlačilo ešte viac nestihla som si to užiť keď sa od dverí ozval hlas môjho otca.
,,Cassy si si istá, že on nie je tvoj skoro priateľ? Lebo z tohto uhla to tak to vyzerá čo ty na to Jessica?" spýtal sa jej.
,,Akoby z tohto uhla to vyzerá rôzne."
YOU ARE READING
Jordan & Cass ✔️
Romance,,Je múdrejší než ja, hmm a aj ťa priťahuje viac ako ja?" spýtal sa ma a natlačil svoje telo na to moje, ,,aj pri ňom sa ti sťažka dýcha, tvoje srdce bije ako divé a aj pri ňom si predstavuješ ako sa tvoje nohy obtáčajú okolo jeho tela tak ako si to...