Ty, ja, teraz, veľa alhokolu.
Napísala som Jess v piatok poobede, nebola som v škole a ani mi to nechýbalo teraz som sa potrebovala zabaviť a oddýchnuť si s Jess, vždy stála vedľa mňa. Aj keď tu Jess ešte nebola začala som piť sama, viem, že alkohol nie je riešenie ale nie každá vec potrebuje riešenie.
Keď Jess zazvonila uvedomila som si, že vlastne ešte stála mala byť v škole. Pri otváraní dverí som sa pozrela na ňu celkom previnilo minimálne som sa a o to pokúsila ale iba sa na mne zasmiala.
,,Ty si začala bezo mňa?" vyčítavo mi zobrala fľašu z ruky a priložila si ju k ústam.
Dosť sme toho popili, zabávali sme sa a rozprávali sme sa. Ležali sme na posteli vedľa seba a v hlave nám poriadne hučalo ale nevadilo nám to.
,,Dominic ma pozval na rande." potichu mi povedala. ,,Chce to skúsiť znova."
,,Naozaj ten Dominic, kvôli ktorému si preplakala toľko nocí, že sa nedajú ani spočítať? Ten, ktorý ťa odkopol kvôli nejakej buchte?" môj hlas sa zvyšoval od hnevu, ako si to len predstavuje?
,,Viem ale povedal mi že sa zmenil, že si uvedomil, že mu chýbam a že urobí všetko preto aby bol so mnou."
,,Bola by tu jedna vec, ktorú by mohol urobiť... Nebyť debilom."
,,Chcem sa k nemu vrátiť. Cass ja viem." zastavila ma skorej než som stihla niečo povedať. ,,Viem, že to medzi nami nebolo dokonalé ale čo ak si nikoho nenájdem a zostanem sama?" smutne povedala a mne jej bolo až ľúto.
,,Jess ty si vždy niekoho nájdeš aj zajtra keby chceš." objala som ju.
,,Ale dosť o mne čo ty a Jordan?" spýtala sa po chvíli a na tvári už nebolo ani stopy po jej smútku, skôr ako som odpovedala som sa ešte napila vodky.
,,Pokúsil sa ma pobozkať v sklade na pomôcky." povedala som jej a musím povedať že som sa cítila zahanbene.
,,Pokúsil čo to znamená pokúsil? Išiel k tvojím perám a v polke cesty si to rozmyslel a povedal: Vieš čo Cass kašli na to a potom odišiel?" zasmiala sa na mne.
,,Skôr ako ma pobozkal som mu dala facku a odišla som." povedala som a znova sa napila. Teraz keď som bola celkom opitá som premýšľala, že by som ho mala skúsiť pobozkať ale nemala som to hovoriť na hlas pred Jess.
,,Takže hovoríš, že teraz by si ho pobozkala a nezutekala odtiaľ?" podozrivo sa na mňa pozrela ale iba som prikývla.
To som robiť nemala, vytiahla svoj mobil niečo naťukala a položila ho na postel. ,,Uvidíme či to dokážeš." povedala mi, sadla si a potiahla ma z postele. ,,No tak pozrime sa na teba." stála oproti mňa a prezerala si moju tvár. ,,Trošku ťa očešeme, trochu púdru, voňavka." pozerala sa na mňa a všetko čo rozprávala aj na mne robila. Cítila som sa ako pokusný králik a presne keď dokončila svoje majtrovské dielo jej zacinkal telefón.
Diabolsky sa na mňa pozrela a podala mi ešte fľašu vodky. ,,Ták a do dna." bolo tam síce len trochu aj tak mi to dalo zabrať. ,,Poď ideme dole." potiahla ma za ruku a pomaly sme schádzali zo schodov.
,,Jess ja nechápem čo robíš a chcela by som to vedieť."
KAMU SEDANG MEMBACA
Jordan & Cass ✔️
Romansa,,Je múdrejší než ja, hmm a aj ťa priťahuje viac ako ja?" spýtal sa ma a natlačil svoje telo na to moje, ,,aj pri ňom sa ti sťažka dýcha, tvoje srdce bije ako divé a aj pri ňom si predstavuješ ako sa tvoje nohy obtáčajú okolo jeho tela tak ako si to...