,,Som neskutočne šťastná, že môžeme všetci spolu osláviť koniec utrpenia a začiatok slnka, tepla, alkoholu, letných lások a festivalov. Oficiálne dnes o pol noci končí školský rok a znova budeme na pár týždňov vólny." kričala som na stole na koncoročnej párty, ktorá sa každý rok konala u mňa.
Keď som chcela zoskočiť a nechať všetkých nech sa zabávajú som zacítila Jordyho vražedný pohľad, ,,slúbila si." naznačil ústami a ja som presne vedela o čo ide, opieral sa o zárubňu zo založenými rukami na hrudi a na tvári sa mu pohrával úsmev.
Nadýchla som sa a rozhodla sa splniť to čo som mu sľúbila. ,,A ešte jednu vec, asi si všetci poznáte Jordana, ktorý k nám nedávno prestúpil." ukázala som na neho a všetci sa otočili. ,,No poď sem keď chcem o tebe hovoriť." zasmiala som sa a počkala som kým vyskočil na stôl vedľa mňa, táto párty bola významnejšia než tie ostatné nie len preto čo som chcela povedať ale hlavne preto, že môj otec sa zabával na mojej stredoškolskej párty a pozeral sa na mňa ako všetci ostatný.
,,Pred pár mesiacmi som vám ho tu na tomto stole predstavovala a povedala som zopár vecí, za ktoré sa mu chcem takto verejne ospravedlniť." povedala som a chytila ho za ruku.
,,Ale to že je žiarlivá sa stále nezmenilo." zakričal Jordy a pobozkal ma, ,,ale teraz je len moja a keď sa k nej niekto priblíži tak mu ublížim pretože nie len ona je žiarlivá." povedal a znova ma pobozkal.
Všetci nna nás začali kričať, že sme sa konečne to rozhodli už priznať. Zoskočili sme zo stola a namierili sme si to za dom na starú lavičku kde nikto nebýva. Sedeli sme sa tam a naplánovali si leto plné festivalov, slnka, hudby a všetkého čo nám príde do cesty.
,,Celé leto budeme len ty, ja, jedno auto a aj tak nám bude celý svet ležať pri nohách." povedal mi a ja som sa vedela, že odteraz všetko bude už len dobré pretože po mojom boku bude stáť Jordy.
ESTÁS LEYENDO
Jordan & Cass ✔️
Romance,,Je múdrejší než ja, hmm a aj ťa priťahuje viac ako ja?" spýtal sa ma a natlačil svoje telo na to moje, ,,aj pri ňom sa ti sťažka dýcha, tvoje srdce bije ako divé a aj pri ňom si predstavuješ ako sa tvoje nohy obtáčajú okolo jeho tela tak ako si to...