/13/ - Jordy

2.2K 64 2
                                    

Keď sme prechádzali cez obývačku mama už bola doma, pravdu povedať ani neviem kedy prišla. 

,,Ahoj Jessica." pozdravila Jess a usmiala sa na nás. ,,Cassandra dnes mi volal riaditeľ." povedala to ale skôr ako som jej stihla niečo povedať ohlásila sa Jess.

,,Pani Waowonsová, Cass nie je dobre ideme trochu na vzduch a neskôr všetko doriešite." povedala mi a ja som sa iba začudovane pozrela. 

,,Jess mne nie je zle." povedala som jej potichu ale len prevrátila na mňa očami.

,,A mimochodom asi vonku stojí nejaký chlapec tak by sa mala ísť nadýchať skorej než zaspí." povedala mama a pozrela sa na moje zatvárajúce sa oči.

,,Ja nespím." ohlásila som sa zo zdvihnutým prstom, ,,ja len čakám čo sa bude diať.."

,,Tak poď Cass." potiahla ma za ruku ku dverám ale skôr než ich otvorila ma prefackala aby som sa prebrala aj keď ja som bola čulá ako rybička. ,,Schop sa Cass.." povedala mi a otvorila dvere.

,,Jordan." skríkla som na neho a objala ho, zdal sa to ako super nápad ale on si to nemyslel pretože sa tváril veeľmi prekvapene. 

,,Stalo sa niečo Jessica keď si ma tak narýchlo zavolala?" ohlásil sa Jordan, bol taký smiešny keď nevedel čo sa deje. 

,,Nič sa nedeje len som myslela žeby ste sa mohli porozprávať." povedala Jess zo smiechom asi bola dosť opitá určite viac ako ja lebo ja som čerstvá ako rybička.

,,Asi by ste mali ísť spať a zajtra sa môžeme porozprávať." povedal a premeral si nás pohľadom, ,,asi by som vám mal pomôcť." navrhol  pri pohľade na nás a zobral nás pod ramená.

Mama sa tvárila akoby to bolo úplne normálne že nás cudzí chalan ukladal do postele ale len kývla ramenom, ,,aj ja som bola mladá." bolo jediné čo povedala a ďalej pozerala nejaký film.

Jess si sadla na zem a pozerala sa na nás. ,,Vám to tak spolu pristane." povedala a zasnene sa pozerala. ,,Cass poď sem, tuto sadni si." povedala a ja som si vedľa nej sadla.  ,,Jordan otoč sa a zapchaj si tie tvoje pekné ušišičká." povedala a znova sa zasmiala na tom čo povedala. 

,,Cass teraz je tvoja príležitosť ja sa otočím a ty ho pobozkaj ale len pusa, nezabúdaj, že som tu." povedala mi. ,,Jordan pomôžeš Cass do postele." ohlásila ho, žmurkla nenápadne na mňa a on sa ku mne zohol.

Zohol sa ku mne a rukami som ho objala ako krku, jednou rukou ma chytil pod nohy a druhov pod chrbát. Cítila som ako sa mu napínajú svaly na rukách, jednou rukou som ho chytila za rameno.

,,Pekne voniaš Jordy." zašepkala som mu do ucha keď ma držal. Iba sa zasmial sa a pozrel sa na mňa. Zapozeral sa mi do očí a na rozdiel do jeho brata boli Jordanové oči ako vstup do neba. Nahla som sa k jeho uchu a jemne ho zobrala medzi pery, bolo to akoby som ho pobozkala na ucho.

Položil ma na postel a on si sadol vedľa mňa. Cítila som sa v jeho prítomnosti príjemne v tom mal pravdu.

,,Poď sem." oprela som sa o lakte a on sa ku mne nahol. Pritiahla som si ho za krk k mojej tvári, ,,neviem čo robím ale chcem to urobiť." potichu som mu povedala. Rukou som mu prešla cez vlasy a takto sme nehybne sedeli niekoľko sekúnd. Ani okom nemrkol, pozeral sa mi priamo do očí čo ma paralyzovalo. 

Moju tvár chytil do tváre, ,,Cass ja ťa nechcem zneužiť." povedal mi a letmo ma pobozkal na kútik úst presne ako vtedy na párty. ,,Mala by si si pospať, ráno ti bude zle." povedal a zakryl ma dekou, ktorú som mala na posteli. 

,,Zostaň so mnou Jordy, neodchádzaj." 

,,Jess zostávaš alebo ťa niekam hodím?" otočil sa na ňu ale ona už ležala na zemi a spala. 

Jordan & Cass ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant