Rozdział7

435 8 0
                                    

Pov:Kacper
Jestem już nad jeziorkiem kody Julka miała chłopaka była poza moim zasięgiem i nie chciałem do niej zarywać kiedy miała chłopaka A że ją kocham i jest najważniejszą osobą w moim życiu to zostałem jej przyjacielem i kiedy z nim zerwała miałem nadzieję że po tym będziemy razem aczkolwiek kiedy powiedziała że z nim zerwała bo się zakochała się w innym chyba muszę się pogodzić z tym że nigdy nie będziemy razem i poprostu zostać jej przyjacielem i zawsze ją wspierać znaczy robiłem to ale zawsze miałem w głowie nadzieję że będziemy razem jednak muszę o tym zapomnieć nie będę miał żadnej innej dziewczyny bo nie chcę jej oszukiwać że ją kocham bo prawda jest taka że nigdy nie będę kochać kogoś tak jak kocham ją.
M:Stary słuchaj jest sprawa.
K:Jezu wystraszyłeś mnie na śmierć.
M:Sorki ale chodzi o miłość Twojego życia.
K:Coś się stało Julce?!
M:Ha wiedziałem!!
K:Kurwa no.
M:Nic jej nie jest ale mam dobrą informację.
K:Boże nie strasz mnie więcej o co chodzi?
M:Dzisiaj masz seans filmowy z swoją ukochaną😏😏😈
K:Jezu nie rób takiej miny przeciesz prawie codziennie z nią oglądam film więc o co chodzi.
M:Teraz będziemy oglądać w takim składzie:Ja, Ty, Twoja księżniczka i moją Lexy.
K:Ooo chyba ktoś się zakochał.
M:No tak tak ale nie powiem jej tego.
K:Czemu on też Cię kocha więc ni grać swojej szansy na miłość.
M:I kto to mówi.
K:Dobra uznajemy że żaden nie ma szczęścia w miłości.
M:O nie zrobimy tak Ty powiesz Julce co do niej czujesz A ja powiem Lexy Jasne.
K:Dobra Dill🤝
M:Dill🤝
K:Dobra idziem na ten seans filmowy z naszymi księżniczkami👸👸
M:Dobra chodź książe🤴
Po tych słowach zaczęliśmy się śmiać jak małe dzieci i ruszyliśmy w stronę domu.

Pov:Julka
Kiedy Marcin wyszedł stwierdziłam że trzeba pogadać z Lexy o tym co ona czuje do Marcina.
J:Lexy słuchaj ja wiem co czujesz do Marcina.
L:Julka ja nie wiem o czym mówisz🤨.
J:No Lexy nie udawaj przeciesz nie jestem ślepa.
L:No dobra ale ja mu o tym nie powiem przeciesz wiem że on nie czuje do mnie nic.
J:Ty sobie że mnie żarty robisz 😡
L:O co Ci chodzi 🤨
J:Jak to o co przeciesz wiedzę jak na Ciebie patrzy on nie umie tego ukrywać tak jak ty.
L:Czy ty sugerujesz że on wie że mi się podoba 😨
J:Nie chłopaki nie widzą takich żeczy to tylko dziewczyn dostrzega chociaż czasami chciałabym żeby się domyślali.😞
L:Co czemu przecież to było by okropne.
J:No niby tak ale patrz jakby się domyślali to wtedy my nie musieli byśmy robić pierwszych kroków A tak to my to musimy robić i to my mamy struś że nie czują tego samego i że wszystko spiepszymy  i że już nie będzie tak jak kiedyś.
L:Dżulia masz rację to że my zawsze musimy robić pierwszy krok to okropne.😡
J:Wiem ale cóż takie życie trzeba się z tym pogodzić i robić ten pierwszy krok.
L:No niestety tak i musimy się pogodzić z tym że cokolwiek zrobimy możemy zniszczyć to co nas łączy.
J:Lexy wipijmy za to. Powiedziałam po czym sięgnęłam po butelkę wina.
L:Dżulia nie powinnaś pić ale jako twoja przyjaciółka pozwalam Ci.
J:Dziękuję Ci bardzo przyjaciółko.
L:Nie ma sprawy ale tylko ten jeden raz jasne.🤨
J:Jasne.
Po tym jak to powiedziałam otworzyłam wino i już miałam je w ustach kiedy nagle.
K:Julka oraj to nie możesz pić.
J:Jezu masz.
K:Lexy jak ty mogłaś jej pozwolić pić alkohol ona ma dopiero 16 lat.
J:Dopiero szesnaście lat!!!Kiedy to powiedziałam czułam że do oczu napływają mi łzy. Myślałam że nie przeszkadza Ci mój wiek😡😓.
K:Julcia to nie tak nie przeszkadza mi twój wiek ale nie możesz sobie szkodzić.
L:Marcin zostawmy ich samych.
M:Zgadzam się chodźmy.
J:Kacper ja nie mogę sobie szkodzić! Niby czemu przeciesz nic mi się nie stanie od jednego łyczka. Kiedy to powiedziałam sięgnęłam po wino.
K:Julka oddaj to. Kiedy to powiedział zabrał mi wino.
J:Kacper oddaj mi to natychmiast!!!
K:Nie pozwolę na to żebyś sobie szkodziła!!!
J:Niby czemu!
K:A jak myślisz!!!
J:No nie wiem!!!
K:Jak to nie wiesz!!!
J:Normalnie oświeć mnie może!!!
K:No bo ja...
J:Co ty...
K: ...
J:No wysłów się kurwa!!!
K:No bo ja się w tobie zakochałem i nie wybaczyłbym sobie jakbyś sobie zaszkodziła!!!!
J:Kacper ja...
______________________________________

Jak myślicie co powie Julka.
😨❤💖
Ten rozdział ma 700 słów i tak przy okazji dziś będzie maraton.

Ty Jesteś Tą Jedyną Właściwą 💕💖 ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz