Mingi/Yunho

574 42 2
                                    

20/01/24

"Yah Mingi, çok güzel oldun be."

Mingi anında yüzünü boyayan arkadaşına kaşlarını çatmış ve
" Umarım güzel bir şeyler çiziyorsundur aptal."
demişti.

Yunho ise gülmüş ve boyamadığı ama  boyamak üzere olduğu alnına ufak bir öpücük kondurmuştu. Bu Minginin yüzünü buruşturmasına sebep olmuştu.

Bu boyama işi bittiğinde, Mingi onu kesinlikle balkondan sarkıtıcakdı.

"Hiç merak etme canım arkadaşım"

Biraz kıkırdamış ve işine devam etmişti.

Daha sonra işini bitirince ilk işi tabiki kendileri gibi deli olan 99 aptallarına 
göstermekti.
Bunu Seonghwaya ya da Hongjoonga gösterse ona iyi bir azar çekerlerdi. Gerek yoktu. Bu yüzden Yeosangı arıyordu, o hep buralarda olurdu çünkü. Ama ne kadar bakınsa da bulamamıştı.

"Kesin Seonghwa hyung ile fan fin fon yapıyorlar. Saatlerdir odadan çıkmadılar."

Biraz oflamış ve arkasında sürüklediği arkadaşı gülünce içinden geçirmişti.
'sen gül bakalım, son gülen ben olacağım'

"Tek iş san ve woo kaldı, hadi bakalım"

Mingiyi biraz daha sürüklemiş ve üst kattaki odanın önüne getirmişti.

"Hazır mısın yakışıklı?"
Mingi göreceklerinden habersiz kafasını heyecanla sallamıştı. Ve Yunho kapıyı bir anda açmıştı.

Gördükleri manzara ise yunho için çok romantik, mingi için ise mide bulandırıcıydı.

Wooyoung yatakta uzanıyor , San ise onun üstüne çıkmış bacağını okşuyordu. Tam öpüşecekleri zaman mingi ve yunhonun odaya girmesi ile dikkatlerini onlara vermiş ve hızlıca toparlanmaya başlamışlardı. 

"Ya mingi çok romantiiik!"
Yunho sessizce mırıldanmış ve mingi onu çekiştirmeden önce onlara bir öpücük atmıştı.

"H-hey çocuklar." Wooyoung acele ile üstündeki Sandan kurtuldu. Onu, o anın getiridiği utanç ve kafa karışıklığı ile yanlışlıkla tekmelemiş ve yataktan düşmesini sağlamıştı. San beklemediği darbe ile yeri boylamış, boylarken de komik bir çığlık atmıştı.
"Ay! İyi misin?!!" Wooyoung hızlıca doğrulmuş ve San'a doğru eğilmişti.
"Değilim..."
Wooyoung oturduğu yataktan aşağı indi ve onun önüne oturup onunla ilgilenmeye başladı.

"Öf, basıldık resmen!"
Sadece Sanın duyabileceği bi tonda söylemişti. San deliklerinden sonra hala onları izleyen ikiliye dönmüştü.
"Ne lazı-"
Sanın cümlesini kesen şet gülüşüydü. Minginin yüzünü görünce bir anda gülüşüne hakim olamamıştı.

"Güzel olmuş değil- ya Mingi ne çekiştiriyorsun??"
Mingi onu kolundan tutmuş ve çekiştirerek odadan çıkarmıştı.
"Pardon gençler."
Mingi Yunhoyu odalarından çekiştirerek çıkartmış olsa da San ve Wooyoung, basılmış olduklarını unutup, hala Mingiye gülüyorlardı.

******
20/02/04
Mingi nefretle önde gülenlere bakmış ve biraz daha yunhonun boynunu cimciklemişti. Bütün bunları yapan oydu ama yinede ona kıyamıyordu, kendi gibi beyinsiz bulmak zordu.

"Yüzüne penis çizdiğine inanamıyorum..."

Hongjoong duyduğu hikayedeki saçma yere takılmış ve kendi keminde kahkahalar atmıştı.

" Bu konuyu kapatabilir miyiz? Neden sürekli takılman gereken yerin tam tersine takılıyorsun hyung?!" Diğerleri de güldükten sonra Mingiye hak vermiş ve tekrar Hongjoonga dönmüşlerdi.

"Ah hadi ama. Sen de yunho ile kucak kucağa oturuyorsun ama biz sizin çıkmadığınızdan eminiz." Hongjoongun biraz iğneyelerek söylediği şeyi çoğu anlamasa da Yunho anlamış ve ona hayıflanmıştı.

"Aynı şey değil ki hyung. Hem bu malın neresiyle çıkacağım ben? Bundan emin olmaya devam et lütfen."

"Ne demek malın? Mal sensin be!"

İkisi biraz daha atıştıklarında sadece onları gözardı ettiler ve işlerine geri döndüler. 

----
Biraz değiştirdim bu bölümü

Love Foolish [WOOSAN]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin