İngiltere'ye geldiğimizden beri Zayn söyleniyordu. Neymiş efendim "Havalimanında ki kız çok güzelmiş onu kendine almalıymış". Bu dediği şey peşine büyük bir kavga etmiştik. Ne yani o bir kız, satılık oyuncak değil ya! Bu erkeklerin hepsi böyleler maalesef. Yapacak bişey yok kızlar odunsa odun bunu altına çeviremeyiz. Bakın ben Harry'i altın zannederken onun aslında altına batırılmış bir odun olduğunu öğrendim. Neyse ne ondan uzaklaştım sonuçta :((
-Zayn artık yeter! Kes sesini!! Diye hayıflanırken bi yandan da evin tozunu almaya çalışıyordum. Ama beni dinleyen yoktu ki.
-Ya bak anlamıyosun kız çok güzeldi. Sarışın, mavi gözlü, efsane bişeydi. Sen görmediğin için böyle rahat konuşabiliyosun ama ben aşık oldum. Hem taksisine baktım o da bu tarafa doğru geldi. Belki bize yakın oturuyordur.
-Tanrı aşkına Zayn burada otursa ne olur sanki. Bu rezidans da kaç kişi var biliyo musun sen?
-Tamam işte burada oturma ihtimaline karşı akşam lobide ki toplatıya gideceğiz.
O beni ikna etmeye çalıştığını zannederken bende aslında aklımdan ne giysem diye düşünüyordum. Ama salak çocuk konuşmama bile fırsat vermediği için gideceğimizi bilmiyordu. Sonunda dayanamayıp:
-Ganki bi suscan mı? Diye bağırdım. Benden böyle bi çıkış beklemediği için elindeki koliyi yere düşürüp, gözlerini pörtleterek bana baktı.
-Ne bağrıyosun kızım. Bu da can!!
-Yavrum az sakin ol. Ama sen de susmuyosun ki yaa. Bu akşam zaten gideceğiz. Babam biz gelmeden haber uçurmuş buraya. Luke diye bi adammış toplantıyı düzenleyen.
-Baştan söylesene bee! Kıza harcayacağım eforu sana harcadım burda.
-Beni dinlemedin, şimdi suçlu ben mi oldum? Hayretler içinde ona bakarken hep yaptığı gibi olayın içinden sıyrılmıştı ve bi şeyler fısıldıyordu kendi kendine.
-Zayn biraz daha sesli mi konuşsan acaba? Bende duysam ne dediğini.
-Ne giycem neee? O da oradaysa, ya beni beğenmezse? Hem Luke dediğin adam genç mi ki? Parti gibi olsa keşke yaa!
-Seni beğenmeyen ölsün yavrum. Ksksksks Yüce Tanrım bunu dediğimde suratıma bakışını görmeliydiniz.
Zayn'in bavul yerleştirmesi bittiğinde bana yardım etmişti ve evin temizliğini bitirmiştik. Güzel ve büyük bir rezidansta kalıyorduk. Babamın yapılırken ortak olduğu bir yapıydı ve gerçekten çok güzeldi. Kapıdan girdiğimizde kocaman bi salona giriyorduk. Hemen sağ tarafta salonla birleşik olan mutfak vardı ve gayet genişti.
Küçük bir koridorda Zayn'in odası, benim odam, tuvalet, banyo vardı.
Zayn kendisine en büyük ve gösterişli olan odayı almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİC ! H.S
FanfictionBeni belimden tutup kendine çekti. Sadece sarıldı, gitti. Ve yine beni 2 saniyelik peri masalımın içine hapsetti. AMA EN GÜZEL VEDAYI BEN YAPACAĞIM, EN GÜZEL VAZGEÇİŞİ, EN GÜZEL TERKEDİŞİ.. . VE OZAMAN BENİ ANLAMAYA FIRSATINIZ OLMAYACAK...