Második Lecke

248 24 11
                                    

Egy papnál nem csak a rasszok befolyásoló tényező, hanem a nemi identitás is, ebben a leckében ezekről lesz szó.

A férfi, mint erősebb nem, arra lett teremtve, hogy istent szolgálja a paradicsomban. A férfi és Isten jóban voltak, ezért Isten egy nőt ajándékozott Ádámnak, azaz a férfinak.
Köztudott, hogy a , a férfi oldalbordájábol lett teremtve, hogy szolgálja és társa legyen a férfinak.
A férfi szavának engedelmeskednie kell a nőnek, elvégre olyan mintha csak egy végtagja lenne, hisz belőle született.

Èva, azaz a megszegte Isten szavát, evett az almábol és az ártatlan férfit is magával rántotta a bűnbe.

(Ez a jelenség napjainkban is jelen van, a nők nagyobb százalékban csalják meg párjukat, az úgynevezett félrekúrással.)

A megszegte Isten szavát, ami egyenlő azzal, hogy nem megbízgató Isten szolgására, ebből következik, hogy nő nem lehet pap!

Nagyon fontos, egy igazi Isten hívő ember heteroszexuális, és homofób!

Egy pap feladata isten szolgálása, és a fiatalabb generáció alázatra tanítása.
Noha a papoknak heteroszexuálisnak kell lennie, nem szabad megriadnia a kisfiúk molesztálásátol sem.

Egy papnak fogékonynak kell lennie mindenre.

Előfordulhat, hogy egy pap homoszexuális, ez addig van rendben amég kevesen tudják, és a kislányokat is ugyanannyira molesztálja, mint a kisfiúkat.

Egy homoszexuális pap kissebb pozíciókat foglalhat el, pont mint a nigrid rasszúak.

Fontos, hogy a negatív jellemzők hatnak egymásra, azaz, ha egy homoszexuális mongolidról van szó, akkor a nigrid rasszú papokra szánt elvárások érvényesek.

Egy homoszexuális nigrid nem lehet pap!

Na de mi van, ha a paptanonc szellemileg korlátozott, azaz transzfesztita?

A válasz nagyon egyszerű, nem lehet pap, de még isten hívő, azaz gyülekezeti tag sem!

Ha szeretnéd folytatni leckéd lapozz egyet!

Hogyan Válj Papá Kézikönyv. [HÚSVÉTI KIADÁS] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora