Ha arról beszélnek, hogy milyen terheket kell viselned a hátanod és milyen feladatokat kell ellátnod pap vagy egyházi vezetőként egyszerű dolog van.
Először térjünk arra rá hogy, papként hány misét kell tartani. Fontos elmondani hogy mind ezért a jutattástért elvárunk munkát. Naponta minimum 2 mise városban hetente 3 mise faluban. Emelett gyóntatni folyamatosan. Nem lényeg, hogy nem érted mit mond az illető csak hallgas és mond egy számot mondjuk 7 miatyánk hogy feloldozza bűnét. De ha jó kedvedben vagy mehet a 700 is.
Ha valaki pénzt ad gyóntatásért akkor haladéktalanul elkell fogadni.
Emellet felkell szentelned dolgokat. Igazából annyi elég ha azt mondod megcsináltad és elfogadod a pénzt.
Esküvőre ha felkérnek elkell válalnod de ha nincsen megkeresztelve az egyikke a párnak kurva sok pénzt kérj.
A család, sajnos igaz. Nem tarthatsz saját családod de más nőket dughatsz 0-24ben természetesen. Ha pedig nem nők iránt érdeklődsz akkor megoldjuk azt is.
Katonának természetes nem kell menned. És más feladatot sem kell az államnak ellátnod és mindig lesz munkád!
A Mise tartás szempontjából annyit hogy dumálj valamit latinul és olvass a bibliából és beszélj a szeretetről. Ez bőven elég lesz, a nyuggerek zabálják.
A következő leckéhez lapozz egyet és fejezd be a gyors talpalót!
ESTÁS LEYENDO
Hogyan Válj Papá Kézikönyv. [HÚSVÉTI KIADÁS]
EspiritualHúsvéti Különkiadás! Ebben a könyvben megmutatom, hogyan vállhatsz pappá gyorsan és hamar.