İçimde az da olsa bir korku vardı, sonuçta artık heryer eskiden olduğu gibi güvenli değildi. Buyüzden ikimizin de telefonunun yanımızda olması gerekiyordu. Hemen telefonları şarja taktık ve dolmasını beklerken, annemi aradım. Annem yerine refakatçısı anneannem açtı telefonu. O kadar şaşırdım ki onun sesini duyunca anlatamam. Çünkü konu hakkında çok az bilgim vardı. Hemen:
-Anneannecim, annemin yanında kaldığını bilmiyordum. Seni de arayacaktım ama siz olayı biliyorsunuzdur, benim ağzımdan duymayın, üzülmeyin diye aramadım.
-Tamam kızım, seni anlıyorum. Sana bir iyi bir de maalesef kötü haberim var. Annen daha iyi ama hala vücudu uyuşuk ve konuşacak durumda değil.
Nil, konuşmayı duysun diye Hoperlöre aldım sesi.-Ohh, şükürler olsun, çok rahatladım. Peki bu sevincimi azaltacak diğer haber ne?
Nil endişeli bir biçimde bana baktı ve ona sakinleşmesi için kolumu uzattım. O da bana sevimli ve hüzünlü bir bakış attı ve anneannem konuştu.
- Baban, bir süre işi için yurtdışında olacak. Bu haber önceden belliydi fakat sana söylenmedi. Çünkü annenin durumuna bir de böyle bir sıkıntı eklenmesini diye ortalık sakinleşmişken söylüyorum.
-Anneannecim, peki bu süre-
-2 ay kızım
- Ne, annem 7-8 yıl önce böyle bir durumla karşılaştığında dedemle 1 ay hastanede değişimi olarak yanına gittiniz ve taburcu olması 1.5 ay sürdü. Ben iki ay boyunca nerede kalacağım?
-1 hafta Nil arkadaşında kaldıktan sonra, teyzenle kalacaksın.Nil teyzemin dünyanın en kuralı insanlarından olduğunu biliyordu. Ve ikimizde bana acıyan bakışlarımızı telefona dikip bekledik.
-Kızım eğer teyzenin evinde rahat edemezsen, biz de kalırsın.
-Olur ama siz hastanede olmayacak mısınız?
-Bir ben bir deden kalacak benim kaldığım zamanlar kal istersen. Deden erkek haliyle isteklerini anlamayabilir.(Doğal olarak)-Tamam Anneannecim, teyzemleride üzmek istemem o larda da dönüşümlü olarak kalırım, sonuçta kuzenlerimi özledim.
-Tamam benim anlayışlı torunum, hadi sana iyi günler. Arkadaşına teşekkür ettiğimi söyle. (Nil sevimlice güldü)
-Görüşürüz anneannecim, annem ile ilgili gelişme olursa haberdar edin.
Telefonu kapattı ve Nil le sarıldık.Bana moral vererek sırtımı sıvazlamasının ardından kalkıp su getirmeye gitti. Canım. Ben de hemen olanları detaylı öğrenmek için babamı aradım. O da söyleyemediği için özür diledi. Kibar babam benim. Sonra üzülmemesi için ona çok iyi olduğumu söyledim ve dedemin de hattını sormak için aramamı ardından saatin farkına vardı ve hemen hazırlanmaya koyulduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat ve Yaşam'ın Farkları
General FictionHayatın tadını çıkarmak için yaşamayı öğrenmemiz gerekir... ❤️❤️