Birbirimize bakıp sinsice güldük. İkimizde bunu istiyorduk fakat bunu nasıl başaracaktık? Bilmiyorduk, ama başarmak için çabalamaya hazırdı. Çünkü en tehlikeli şey, en çok anı biriktirdiğimiz vakit oluyor.
-Helin ne diyorsun bu işe?
Sırıttı
Ben de sırıtarak cevap verdim. Aslında evde biri olmadığı için bu kaçmak sayılmazdı, ama sonuçta bu işin de bir adrenalini vardı. Çünkü Beril teyze bu oyunun evde bulunduğunu bilmesine rağmen bizi uyarmamıştı, işte buyüzden heyecan verici olacaktı. Nillerin evi bir AVM ye çok yakındı. Bu alışveriş merkezinde birçok mağaza vardı. En sevdiğimiz fakat onun hakkında sadece hayal kurduğumuz mağaza olan "GUCCI" de oradaydı. İçine girip ürünlerine bakmak bile bir mucizeydi bizim için.
-Nil, bence gidelim zaten 1kmlik yol ne olacak ki?
-Bilmiyorum Helin annemi arayıp ilk ağzını yoklayalım, ne zaman geleceğini öğrenelim, planlarız.
-Olur.
Sonra, Beril teyzeyi aradık.
-Alo annecim, nasılsın?
- İyiyim kızım, birşey mi oldu?
-Yok hayır,şey AVM ye
Nil azkalsın ağzından kaçırıyordu. Sonra hemen çevirdim.
-Şey, geçen gün AVM ye gitmişsiniz oradaki yemeği çok sevmiş eve ondan söyleyebilir miyiz?
Halbuki son zamanlarda hiç AVM ye gitmemişler bu görevi de mi başaramayacaktık.
-Son zamanlarda gittik mi hatırlamıyorum siz bana yemeği söyleyin yani adını. Ben eve sipariş gönderirim.
-Anne ya da boşver, biz evde tost yaparız
-Ah peki ben mutfaktaki dolabın üstüne 50 TL koydum birşey sipariş ettirirseniz diye.
-Sağol annecim ne zaman geleceksin?
Sonunda konuşmayı bağladık
-Akşam 18.00 da işten çıksam, trafik falan, herhalde 18.30, 19.00 gibi gelirim.
-Tamam süper, şey kendini yorma yani hoşçakal.
Telefonu kapatır kapatmaz sevinç çığlıkları attık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat ve Yaşam'ın Farkları
Fiksi UmumHayatın tadını çıkarmak için yaşamayı öğrenmemiz gerekir... ❤️❤️