1. BÖLÜM

17 2 0
                                    

Her insanın temelinde özgürlüğe dayanan bir istek vardır bu isteği insan zamanla gerçekleştirmeye başlar. Bu zaman zarfı içerisinde tecrübeler edinip hayatını düzene sokmaya çalışan insanlar: Büyür ve büyük oranda olsun ya da olmasın bir değişime uğrarlar. DEĞİŞİME uğrayan insanlar dönüpte geçmişe bakmaya çalışmazlar bile, ne yaptıklarını fark ettiklerinde iş işden geçmiş olur. İşte o zaman pişman olurlar, olmalarının sebebi çevresine verdikleri zarar olabilir mi? Sanmıyorum... Belki nadir olasılıkla:)

1. Bölüm

Henüz 5 yaşında
Kalktım etrafımda annemi aradım ama onu göremedim. Ayaklarımın üstüne bastığımda birşey fark ettim, bugün annem yoktu tüm gün babamla olacaktım.İyi haberdi çünkü babamla kalktığım sabahlar biraz nadir görülürdü - Babamın işi 8 de başlıyor ve ilginç olarak 5 yaşında olup, akşam 9 da uyusamda öğlen 12 de zor kalkıuorum:))) - Bu nadir sabahlarda pardon öğlenlerde babamın salamlı tostuyla güne başlamak gibisi yok.

-Babaa
-Uyandın mı benim güzel kızım, gel mutfaktayın.
-Geldimm1
-Hemen de sarılırmış tontiş yanak
-Baba, en sevdiğimden yaptın değil mi?
-Kokusunu almadın herhalde tostun salonda seni bekliyor.
-Mmm lezizzz
-Ne zaman tattın da "leziz" diyorsun?

Babam beni görünce şaşırmış benziyordu, günde 15 saat birşey yemeyen kızını hiç böyle görmemişti.

-Afiyet olsun kızım.
-Sana d... Şeyy ellerine sağlık
- ne demek?

Pazar kahvaltıları hep iştahlı geçmez miydi? Her ne ise. Odama gidip Barbie ve Winx oyuncaklarımla doktorculuk oyunu oynamanın ardından sıkıldım ve babamın yanına gittim.

-Babaaa
-Efendim?
-Parka gidelim mi?

Babam 1 dk nin ardından...

-Tamam,üstünü giydireyim çıkalım.

Hayat ve Yaşam'ın FarklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin